Manicure of the week

среда, септембар 02, 2015 prettyandstylish 4 Comments


Cao drage moje..:)

Danasnji post bice veoma kratak, ali nadam se zanimljiv.Kao sto iz naslova mozete i da vidite, pisem vam o omiljenom laku ove nedelje.Ovog puta rec je o Golden Rose WoW , u broju 11.
Verujem da je svaka od vas imala prilike da se upozna sa ovim lepotanima koji dolaze u preslatkim bocicama , u cak 96 boja, te svaka moze naci sebi odgovarajucu.




Kao istinski ljubitelj nude lakova, moram da priznam da me je ovaj na prvu osvojio.U mom slucaju neutralnih nijansi nikada dosta.Konkretno ova je  nesto izmedju svetlije braon i prljavo roze.Nisam najvicnija u opisu boja, pa se nadam da ste me razumele.



Cetkica kod ovih lakova je izuzetno kvalitetna, mala, prakticna, i dovoljno siroka da obuhvati celu povrsinu nokta.Pigmentacija istog je na jako visokom nivou, i jednim slojem dobijate punu boju, ali naravno ukoliko zelite mozete dodati jos jedan.Lak se brzo susi, i bar ja nisam primetila pojavu mehurica na povrsini istog.


Kada je rec o trajnosti, zaista sam iznenadjena, obzirom da na mojim noktima sa slojem nadlaka preko izdrze i do nedelju dana.


Golden Rose je opet napravio pun pogodak, kada je o lakovima za nokte rec.Svakako vam preporucujem da ih probate, ukoliko vec niste.

Mozete ih nabaviti u Lily  drogerijama, i u svim parfimerijama koje prodaju proizvode ovog brenda, a cena uglavnom varira izmedju 60 i 80 dinara.:)


                                          Da li ste probale GR WoW lakove?
                                  Sta mislite o njima, i koja je vasa omiljena nijansa?:)

                                             Do narednog posta..:) MiMi..:***

4 коментара:

  1. Probala, imam 15 i 18 br. Savršeni su zaista. Imaju prelep sjaj, uopšte ne treba top coat. Jedina zamerka što mora 2 sloja laka da se stavlja...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se slazemo..:)Pa zavisno od nijanse, ali dobro, obzirom na cenu kvalitet je odlican..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши