August Favorites

недеља, август 30, 2015 prettyandstylish 22 Comments


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu vam pisem o svojim ovomesecnim favoritima.Mislim da je suludo i da pominjem koliko mi je ovaj mesec brzo proleteo, kao i ostatak godine.Sto se tice favorita, ovog meseca ih i nemam puno, i uglavnom vecina pripada dekorativnom delu.Ukoliko vas zanima sta sam to najvise volela i rado koristila ovog meseca, nastavite da citate post..:)


                                                           ~ PREPARATIVA~




Prvi proizvod na listi je Dermix losion za telo, koji je vec cini mi se i bio u favoritima.No dobro, jos jednom zelim da skrenem paznju na ovoj losion, jer je odlican za negu suve koze, naravno kao  i za sve druge tipove.Ali je svakako jedan od malobrojnih koji izuzetno dobro hidrajaju moju suvu kozu, i zato sve preporuke za njega.



Sledeci proizvod na redu je Eucerin Aquaporin Active krema za podrucje oko ociju.Mene ova krema spasava, pre svega jer je ovaj mesec bio poprilicno naporan, sto se moglo videti i po mojim podocnjacima.Ova krema ih dosta ublazi i smiri, tako da ukoliko niste, obavezno probajte.


Zelela bih da jos jednom pomenem Olival pekmez za ubzano tamnjenje, koji je prvi proizvod ovog tipa koji na meni funkcionise.Za vise informacija, bacite pogled na ovaj post.



Zatim imam dva balzama za usne, i prvi na redu je Dexe balzam, koji sam dobila od Tijane sa bloga Sreca je zdravlje.




Obozavam aromu limuna, i drago mi je sto mi je bas ovaj zapao.Odlicno hidrira usne, i ne ostavlja tezak trag na njima. Drugi na redu je Blistex sa malinom i limunom.Vec sam jedan potrosila, i morala sam da kupim drugi.Jednom recju savrsen.Pocevsi od mirisa, pa do hidratacije, stvarno nemam zamerki.


                                                ~ DEKORATIVA~


Pocecu sa Aura Fix Me fiksatorom za sminku. O ovom proizvodu nisam cula bas dobre kritike, pa tako nisam ocekivala da ce mi se dopasti.Ali me je osvojio vec nakon prvog koriscenja, i slobodno mogu da kazem da je ovo prvi fixator koji meni odgovara.Nije tezak na licu, bukvalno ga ne osecam, i pritom drzi sminku ceo dan.Sto se mene tice, odlican je.



Zatim zelim da pomenem i Nyx Hd korektor u broju 01.Ja ovaj korektor iznova kupujem, i najcesce ga koristim za posvetljivanje podrucja oko ociju, kao i ostalih delova koje zelim da naglasim.Ima visoku pokrivnu moc, lako se blenda i ne uvlaci se u sitne linije.Ako ga dobro fiksirate, mozete biti sigurne da se nece ni pomeriti tokom dana.





Sto  se tice proizvoda za usne, uzivala sam koristeci novi Aura Absolute Matte tecni karmin u nijansi 616 Qut of Box. Predivna ljubicasta nijansa koja ce tek biti aktuelna u narednom periodu.Sto se samog karmina tice, isti je  kao i prethodni, tako da je Aura jos jednom napravila pun pogodak.I drugi na redu je Golden Rose Vision u broju 215.  Nijansa je slicna kao i od  prethodno vec spomenutog  Aura matte karmina.Ovaj je jako pigmentovan, postojan, i ima tu polumat zavrsnicu, sto ja iskreno jako volim.Vise o njemu ovde.



I za kraj zelim da pomenem i dva laka za nokte.Jedan je Essie u nijansi Lilacism i drugi je Aura Lovely Nude. U par navrata sam ih pominjala na svom blogu, tako da ne bih duzila previse.Lepo su pigmentovani, dugotrajni, i sadrze cetkice koje su jako precizne, i zahvalne za koriscenje.


Takodje volela bih da par reci  hvale uputim i Cala 311  cetkici za blendanje, koja mi je jedna od omiljenih.Ukoliko trazite dobru cetkicu ovog tipa, koja savrseno obavlja posao, a pritom se ne linja, i jako je mekana, obavezno bacite pogled na ovu.:)


Poslednji favorit je Bruno Banani parfem, koji sam obozavala ovog meseca, prevashodno jer u isto vreme sadrzi i tu slatkastu, a sa druge strane i tu cvetnu notu.Jedina zamerka je ta sto i nije najdugotrajniji, ali sve ostalo je na mestu.




                  I to bi bilo sve sto se tice ovog posta..:) Nadam se da vam se dopao..?

                    Da li ste probale neke od ovih proizvoda? Imamo li zajednickih favorita?

                                            Do narednog posta..:) MiMi..:***







22 коментара:

  1. Dermix BodyBalm je divan ^_^ Dobila sam ga kod Tijane (Sreca je zdravlje) i zbog toga ga jos vise volim :D Dexe balzam cuvam za zimu, trenutno sam opsednuta EOS SweetMint-om jer pri nanosenju hladi usne :) Aurin 616 mi je na WishList-i, imam 610 i 613 i zaljubljena sam u njih :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si mogla da se uveris u cari Dermix losiona..:)Zelim taj Eos balzam, o kome svi toliko pricate..:)I meni se svidja 616, i nadam se da ces ga uskoro nabaviti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Imamo zajedničke favorite a to su Dermix i Dexe balzam, ostalo nisam probala , a drago mi je i da ti fiksator odgovara :)

    ОдговориИзбриши
  3. Aura matte karmini su odlicni, definitivno moji favoriti ovog meseca. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Imamo nekoliko zajednickih stvarcica :) Aurin fiksator mi je bio dobar, ali za mene je ipak malo jaci nego sto volim, ali da drzi sminku - drzi :D. Nyx korektor nemam ali imam Aurin - koji je bolji po tvom misljenju ? GR Vision ruz imam u nekoj nude-breskvastoj nijansi i odavno ga ne nosim vise ( zahvaljujuci blogovima navukla sam se na jace boje ruzeva :)), a Aurin tecni mat jos uvek nemam nijedan, ccc...sramota :D ! Cala 311 je izuzetna cetkica. Post mi se, ocigledno, bas dopao ( vidi duzinu komentara :)) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drzi i to bas..:)Pa Nyx ima vecu pokrivenost, bukvalno potpunu.Aurin je nesto malo blazi, i po strukturi laganiji, zato njega vise volim..Ali opet je to stvar ukusa..:)Tamni ruzevi su postali bas trendi, i ja sam se skroz navukla..:)Xexexe, ccc, obavezno to da ispravis..:)Slazem se za cetkicu..:D Xexe, drago mi je da jeste, i hvala ti na ovako detaljnom komentaru..:)):*

      Избриши
  5. Parfem i Blistex imam i obpzavam, takodje :) moram da probam korektor i ruzeve jer super deluju <3

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicni favoriti, i meni je Cala u favoritima :)

    ОдговориИзбриши
  7. Cala cetkice su odlicne, a sto se tice mat ruzeva skoro svakodnevno koristim Auru i Golden Rose :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oba brenda imaju odlicne mat ruzeve, i drago mi je da ih i ti volis i koristis..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  8. Essie i Aurin lak i ruz su odlicni, ja imam neke druge nijanse.Volela bih da probam Dermix,i definitivno moram da nadjem ovaj divni Blistex.Dexe sam osvojila kod svima nam drage Tijane (Sreca je zdravlje) i zeljno ga iscekujem, po svemu sudeci ce mi se i on dopasti :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se..:)Dermix je savrsenstvo, a Blistex mozes nabaviti o svim apotekama..:)Super, taman ces moci da ih istestiras, i nadam se da ce ti se svideti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  9. Je l' GR ruz sigurno u broju 215 gledam na internetu i nalazim da se nijanse GR Vision ruzeva krecu 101-141?

    ОдговориИзбриши