My Hair Routine

уторак, септембар 01, 2015 prettyandstylish 14 Comments


Cao drage moje..:)


U danasnjem postu vam pisem o svojoj nezi kose.Ja u ovu svrhu ne koristim previse proizvoda, jer sam dosla do zakljucka da moja kosa najbolje izgleda kada je sto manje pretrpavam preparatima.Tako da sam negu uglavnom svela na minimum, i zaista od tada primecujem samo pozitivne rezultate.Inace, proizvode koje cu vam danas pokazati ne koristim na duze staze, jer volim da ih nakon odredjenog vremena zamenim.Ukoliko vas zanima moja nega kose, nastavite da citate post..:)



                                                        ~ SAMPONI~



~1~Alin Sampon~

Njega koristim preventivno, obzirom da sam u proslosti imala problema sa opadanjem kose, a on se pokazao kao idealan lek protiv toga.Grozno mirise, ali je potpuno prirodan, i zaista radi ono sto obecava.Srecom pa je je miris ovog sampona lako neutralisati  dobrom maskom ili balzamom.

~2~ Eucerin Dermo Capilaire~

Ovaj sampon koristim u vecini slucajeva, i ono sto mi se dopada kod njega je sto mi je dosta smanjio mascenje kose.Takodje, imala sam manjih problema sa pojavom peruti, i primetila sam da mi je i sto se toga tice dosta odgovarao.Pa ukoliko imate problema sa peruti, bacite pogled na ovaj sampon.

                                               
                                            ~ BALZAM, MASKA I ULJE~


~ Garnier Ultra Doux Conditioner~

Inace nisam neki fan balzama, obzirom da mi vecina uzrokuje brze mascenje kose, medjutim ovaj mi je dosta odgovarao.Sadrzi marelicu i bademovo ulje, i namenjen je nezi suve i normalne kose.Ista mi je nakon koriscenja ovog regeneratora dosta meksa, sjajnija, i mirise predivno do narednog pranja.


~ Kokosovo ulje~

Kao zamenu za standardne maske, koristim kokosovo ulje, koje je po svemu sudeci moj najveci favorit kada je nega kose u pitanju.Njega koristim uglavnom jednom nedeljno, tako sto ga nanesem u vecem sloju i ostavim da deluje par sati, ili jednostavno prenocim sa njim.Ne moram ni da vam naglasavam koliko je kosa divna nakon upotrebe ovog ulja.Zaista, ovo je nesto najbolje sto mozete vasoj kosi da priustite.


~ Avon Advance Techniques  Maroccan Argan Oil~

Verujem da vecina vas zna za ovaj proizvod.Tretman bez ispiranja sa arganovim uljem, koji se moze nanositi na suvu ili vlaznu kosu.Ja volim da nanosim na vlaznu, jer kada je osusim primecujem da ista ima puniju strukturu i dosta je meksa na dodir.Prilikom upotrebe vam je potrebno svega par kapi ovog ulja, te je ovaj proizvod svakako nesto sto ce potrajati.



Za kraj zelim da pomenem dva proizvoda koje ja u ovom slucaju  koristim preventivno protiv opadanja kose.Prvi je Alostil 2, koji se moze kupiti kod nas pod imenom Monoxidil.Ovo je proizvod koji zaista resava ovaj problem, ali jedina mana je ta sto morate uvek da ga koristite, jer nakon sto prestanete kosa ce vam opet opadati.


I drugi, koji nazalost nema da se nabavi kod nas je Quinafort tretman, i zapravo jedini proizvod koji je zaustavio opadanje moje kose, i pospesio rast nove.Dolazi u providnim ampulicama, kao dvofazno sredstvo.Jedno pakovanje sadrzi 14 ampula, a 1 mozete koristiti i do cetiri puta.Ukoliko imate tu nesrecu da se borite sa ovim nimalo naivnim problemom, i ukoliko putujete van granica nase zemlje, obavezno potrazite ovaj proizvod, jer necete pogresiti ako ga probate.




                                          I to bi bilo sve za danasnji post..:) 

                     Da li ste probale neke od ovih proizvoda, i sta mislite o njima?
                                              Do narednog druzenja..:) MiMi..:***

14 коментара:

  1. Verujem da vecina devojaka ima problema sa mascenjem ili opadanjem kose, naravno, i ja sam medju njima.Isprobacu nesto od ovoga,sigurno, a za sada protiv opadanja kose koristim Afroditin sampon sa belim lukom, pri kraju sam prve boce i deluje mi fino.Za Avonov tretman potpisujem svaku tvoju rec, i svidja mi se to sto ne opterecujes kosu i trudis se da koristis sto manje preparata.Sve u svemu,odlican i prekopotreban post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam koristila isto taj Afroditin sampon i bila sam dosta zadovoljna..Drago mi je da se slazes za Avonov tretman .Hvala ti puno..:)

      Избриши
  2. Super post hun. Bas sada planiram da narucim kokosove ulje posto ga svi hvala da ga isprobam :) Sto se tice oko opadanja kose probaj hairfinity dosta smanjuje opadanje i kosa je veoma sjajna kada se koristi ako se pije duze od 3 eseca stvarno kosa postane gusca i bujnija. Jeste da je malo skup ali se isplati. Ali naravo sve potice i od isharane najbitnije je sto vise vode voca i povrca. Evo ti jedan mali recept koji sprecava opadanje mose i najlakse se pravi sve sto ti je potrebno jesu djumbir, blender i malo vode. Oljustis vece parce djumbira i dodas pola case vode i sve to mutis u blenderu dok ne bude kao pasta naneses to pre pranja kose drzis 20 min plus veruj mi deluje :) xxxo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Alexis..:-) Kokosovo obavezno probaj, znaci to je nesto fenomenalno..:-) Probacu sigurno, cula sam na jos par mesta da hvale taj proizvod..:-)Slazem se, ishrana je kljuc svega..:-) Hvala ti punooo na receptu, isprobacu ga definitivno..:-) Hvala ti na komentaru i saverima..:*

      Избриши
    2. Nema na cemu ovo sa djumbirom probaj nece te izneveriti xxxo <3

      Избриши
  3. I'd love to try that moroccan oil. Great routine I must say!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. You can try and usually argan oil is great for your hair .. :) Thank you very much..:)

      Избриши
  4. Kokosovo ulje imam od drugog proizvodjaca i odlicno je, a kosa je stvarno osvezena i oporavljena posle isusenosti od drugih preparata i farbe. Afroditin sampon sa belim lukom je odlican!

    Poz,
    Jelena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najbolji lek za tretiranu kosu..:)Probala sam, i odlican je..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши