Sephora Fond de Teint Perfecktion 10h

недеља, новембар 01, 2015 prettyandstylish 6 Comments


Cao drage moje..:)

Ukoliko pratite moj blog, verovatno znate da retko kada pisem o puderima, uglavnom preferiram Bb ili  Cc kreme.Kako tezim sto prirodnijem izgledu, takve podloge su mi od najveceg znacaja.Nedavno sam naisla na ovaj puder, a kako je ovo hladnije vreme uticalo lose na moju kozu, odlucila sam se da mu dam sansu.Kako se pokazao, saznajte u nastavku teksta.:)


Dolazi u pakovanju od 25 ml, sa prakticnom pumpicom, koja je veoma zahvalna za rad, jer vrlo lako dozirate kolicinu proizvoda, i nema sanse da bilo kako preterate.Moj je u nijansi 10 Clair light, i cini mi se da je to najsvetlija od ponudjenih.




Proizvodjaci ovog pudera na samom pakovanju isticu da je postojan i do deset sati, kao i da isti ima srednju pokrivnu moc.U slucaju ovog pudera svakako se slazem sa recima uvoznika.Definitivno ima tu srednju pokrivnu moc, jer odlicno prekrije crvenilo koje je kod mene u ovo doba godine jako izrazeno, kao i nesavrsenosti.Pritom je jako lagan,  bukvalno ga ne osecate na kozi, izgleda jako prirodno sto je velika prednost. .Kako je rec o puderu, a ne o toniranoj kremi, ovo je svakako nesto sto nije uobicajno.Postojan je na licu i vise od deset sati, kako ga nanesem tako stoji dok ga ne uklonim.Tekstura ovog proizvoda je gusca, sto je po mom misljenju dobro, jer ne volim preterano tecne pudere.Isto tako nije previse gusta, sto vam omogucava da isti lako aplikujete i blendate.



Ono sto mi se jako dopada jeste i to sto potpuno zadovoljava potrebe moje suve koze.Suvlje delove u okoloocnoj regiji, kao i u predelu nosa nije dodatno naglasio, sto nije bio slucaj sa ostalim puderima koje sam koristila.

Smatram da bi odgovarao i normalnoj i masnoj kozi, pogotovo sto ne sadrzi ulja, te samim tim ne bi izazvao dodatne probleme masnokozcima.

                                                    ~ Sastav i izgled ~





Ovaj puder koristim  nepunih mesec dana i za sada mu nisam nasla manu.Nije mi izazvao bubuljice ili alergijske reakcije, sto se u proslosti cesto desavalo.Zato ovaj puder ima sve moje preporuke.Kako vam je mala kolicina dovoljna za celo lice, verujem da ce potrajati.

Njegova cena je 1590 dinara, i mozete ga naci u svim Sephora parfimerijama.:)

                 I dosli smo do kraja..:)

                Kako vam se cini ovaj puder? Da li ste ga probale i sta mislite o njemu?

                                Do narednog posta..:) MiMi..:)))***

6 коментара:

  1. Zvuči primamljivo, ne znam samo kako bi se ponašao na mojo masnoj koži...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja mislim da bi ti odgovarao, no svakako u Sephori mozes da ga probas, sacekas par sati da i vidis kako se ponasa na tvom licu.
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши
  2. Nisam probala ali moram da ti pohvalim fotografije koje su savrsene! <3

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala, lepo izgleda, verujem ti na rec, probala bih rado :-)

    ОдговориИзбриши