Oktober Favorites 2015

среда, октобар 28, 2015 prettyandstylish 26 Comments

Cao drage moje..:)

Kako to obicno i bude, kraj meseca je rezervisan za favorite.No, ovaj put je stvar malo drugacija, s obzirom da nemam preparativnih favorita, vec samo one dekorativne, koje svi jako volite.:)
Necu mnogo da duzim, pa hajde da krenemo redom..:)


Nisam veliki fan pudera, ali sa dolaskom hladnijeg vremena okrecem se malo njima.Moj favorit ovog meseca, i verujem i svih narednih je Sephora Fond de teint perfection 10h. Necu vam previse pricati o njemu, posto planiram uskoro detaljnu recenziju, ali recicu vam par razloga zasto ga volim.Jako je prijatan na licu, cak i ako mu je pokrivna moc srednja ka potpunoj.Lako se nadogradjuje, i traje bukvalno do trenutka dok ne resite da ga uklonite.Potpuno se prilagodio potrebama moje suve koze, i ono sto je najvaznije nece  istaci  istaci njene suve delove.


Jos jedan Sephora favorit ovog meseca je transparentni kompakt puder.Super setuje sminku, moja suva koza ga je odlicno prihvatila, i  ne ostavlja bele tragove na licu.Odlican je i za predeo ispod ociju, kada zelite da sprecite da vam se korektor pomeri, ili zelite da dodatno posvetlite taj deo.



Naredni favorit je Flormar Terakotta puder, koji sam pominjala u ovom postu, pa bacite pogled.



Zatim, imam dve cetkice, a to su verovatno svima poznate Essence. Iskrena da budem, kupila sam ih cisto iz radoznalosti i preslatkog izgleda, ali su ove cetkice pored toga jako kvalitetne.Pocecu od cetkice za korektor koja je jako pljosnata, cvrsta, i veoma lepo nanosi i blenda sam proizvod.
Druga je namenjena preciznom nanosenju senke.Odlicna je za sve te regije koje nisu najpristupacnije, jako je fina, lepo nanosi i blenda proizvod.Zaista su me odusevile, i sigurno cu kupiti i ostale.




Kada je rec o proizvodima za usne, prvi na redu je Kate Moss karmin u broju 40.Prava nude nijansa, koju sam jako dugo trazila.Ovo nije karmin koji bi se meni inace dopao, s obzirom da vise preferiram one sa mat zavrsnicom, a ovaj je jako hidratantan i kremast, no zaista me je osvojio. Spada u red kremastih karmina, alije  veoma  pigmentovan, i dugotrajan.Uskoro recenzijai i  za ostale nijanse.




Ovaj karmin cesto kombinujem sa Flormar olovkom za usne u broju 229, koja je neka svetlija boja mesa.Mozda ce vam se uciniti da je razlika izmedju ovih boja jako velika, medjutim kada se nanese olovka kao baza, i karmin preko nje, zaista se to lepo izmesa, i dobijete jednu predivnu neutralnu nijansu, koja svima odgovara.

                                                         
                                     * u sredini je Flormar olovka, a sa njene leve strane karmin.


I na kraju, ostane da pomenem i Golden Rose Wow lak u broju 63.Priznajem  malo sam opsednuta ovim lakovima, ali mi se jako dopadaju.Ove tamne nijansu su pun pogodak sto se tice pigmentacije i postojanosti.Tamna sljiva nijansa je bila moj izbor broj jedan proteklog meseca.




                I to bi bilo sve za ovaj post.:)


                             Da li ste probale neke od ovih proizvoda? Kakvi su vasi utisci?

                                        Do narednog druzenja..:) MiMi..:***

26 коментара:

  1. Kate ruž sam planirala da kupim i kad sam videla uživo svi su mi bili presvetli. Za četkice nisam mogla da se odlučim koju ću i na kraju nisam kupila nijednu :D Mada najlepša mi je narandzasta jer je drečava :D Wow lakovi su preslatki :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su kada sam ih probala na ruci bili jako svetlu, alu na usnama skroz druga prica.Xexe, ona je bas upecatljiva..Jesu, zaista su neodoljivi i tim malim pakovanjima..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши
  2. Jos uvek nisam probala nijedan Sephorin proizvod :-/ Gde si nasla ove essence cetkice? Nisam ih vidjala po Kg. Odusevih se lakicem, koliko prekosutra idem po njega :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces uskoro..:-) U jednoj Lily drogeriji u Beografu.Mislim da ih ima samo u Luly radnjama, pa pogledaj, verujem da ih mozes pronaci i u Kg-u..:-)
      Xexe, nadam se da ce ti odgovarati..:-)
      Hvala ti na konentaru..:-)

      Избриши
    2. Kragujevcanke opustose essence policu, moracu da kampujem ispred Lillyja :-) hvala ti na info:-*

      Избриши
    3. Ma opasne su one znam..:)
      Xaxxax, dobra ideja..:)
      Nema na cemu..:*

      Избриши
  3. Sve izgleda jako lepo moram nekad da probam tu Sephoru dok sam živa i Mac haha , mada me uopšte ne vuku pa sve i da sam milioner ne znam zašto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa zato sto nisi opterecena time da moras da imas to, veruj mi nije da ti je to potrebno u zivotu..:)

      Избриши
    2. Bingo, skroz si upravu nikada nisam imala želju da ih probam ni pored milion zilion slika na raznim blogovima i divnih opisa :)

      Избриши
    3. Pa zato te i volim, jer si kraljica i ne robujes time da moras da imas to samo zato sto je skuplje ili sta vec..:-)

      Избриши
  4. Nude Kate karmini su mi baš dobri, veoma hidratantni :)

    ОдговориИзбриши
  5. Одговори
    1. Verovatno ce stici, jer su od skoro u prodaji u nasoj zemlji..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  6. Flormar olovku imam u tri nijanse i obozavam ih :))) Da li si probala Essence kompaktni puder i ako jesi, da li mozes da uradis poredjenje ovog Sephorinog I Essencovog? :) Boja Rimelovog karmina je divna! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlicnr su, i drago mi je da i ti delis moje misljenje..:) Nazalost nisam, htela sam, ali sam se na kraju odlicila za ovaj.Koliko sam uspela na brzinu da shvatim preko testers, ovaj Sephorin ima finiju strukturu, dok mi Essence ima nekako drugaciju, i cini mi se da bi mi isusio kozu dodatno, sto ovaj svakako ne radi..:)
      Hvala ti na komentaru..<3

      Избриши
  7. Ljubomorna sam na tebe jer kod nas jos nisu stigle cetkice :D ruz je presavrsen zaista :) ma super su svi proizvodi <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sticice sto posto., pa verujem da ce se uskoro naci i u tvojoj kolekciji:)Hvala ti puno, drago mi je da ti se dopadaju..<3

      Избриши
  8. Imam i ja tu cetkicu za precizno nanosenje senke.Juce sam je prvi put isprobala, stvarno je dobra.Tu za korektor mozda i kupim ako se nije rasprodala :-) jeleninkutak24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si zadovoljna..:-) Nadam se da ces je pronaci..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши
  9. Lepe stvarcice :) Bas sam skoro gledala Essence cetkice, medjutim, nijednu nisam kupila.. Sta znam, ionako ih imam previse :). Mozda eventualno uzmem onu iz vise delova. Probala sam i ove nove KM ruzeve u Liliju, ista situacija, nisu me odusevili, em sto su mi presvetli, em su mi bili suvkasti na usnama :|. Ali zato Flormar olovke obozavam, imam ih u nekoliko nijansi :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti..:-) Cisto da dopunis svoju kolekciju..:-) I meni su na ruci presvetlu, ali na usnama druga prica..Nisu mi nimalo bili suvkasti, bas mi je zao sto ti nisu odgovarali..(
      Delimo istu ljubav prema njima..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши