Clean & Clear exfoliating daily wash

уторак, децембар 08, 2015 prettyandstylish 4 Comments


Cao drage moje..:)


Od svojih tinejdzerskih dana koristim Clean & Clear proizvode, jer zaista prijaju mojoj kozi, a ono sto je pored toga meni takodje vazno jeste da imaju zaista fin miris, koji cini da  imate osecaj da vam je koza potpuno cista.Nedavno sam isprobala jos jedan njihov proizvod, a rec je o Dnevnoj piling kupki za lice, a kakav je utisak ostavila na mene saznajte u nastavku posta..:)




Proizvod dolazi u pakovanju od 150 ml, sto ce vam poprilicno trajati, iako ga koristite svakodnevno.Dovoljna vam je mala kolicina, jer u kontaktu sa vodom dosta peni.Sadrzi sitne cestice pilinga koje su dovoljno grube da rade svoj posao, ali isto tako ne preterano, pa samim tim mogu da odgovaraju svim i osobama koje ne vole jake proizvode ovog tipa.



Ovaj piling je namenjen svakodnevnoj upotrebi, i ja ga tako i koristim.Najcesce sa njim cistim lice uvece, jer pored toga sto ga fino ispolira,ukloni i ostatke sminke ukoliko ih ima.


Moju vec suvu kozu nije dodatno isusio sto je svakako plus..Mislim da bi ovaj piling najvise odgovarao osobama sa normalnom, delimicno suvom i masnom kozom s obzirom da je oil free.


Ja sam svakako jako zadovoljna ovim pilingom, i verovatno cu nastaviti da ga koristim i u buducnosti.Cena istog je 550 dinara, i mozete ga naci u svim drogerijama.


Da li ste probale ovaj proizvod, i kakvo je vase misljenje o njemu?

Do narednog posta..:)
MiMi..:)





4 коментара: