Mini beauty new in

петак, децембар 04, 2015 prettyandstylish 18 Comments

Cao drage moje..:) 

Danasnji post bice jedan manji new in, no kako odavno nisam pisala ovakav tip posta, resila sam da 
napravim izuzetak i sa vama podelim neke od svojih aktuelnih noviteta.Inace proizvode jos uvek nisam probala, osim cini mi se jednog, pa ce te morati malo da sacekate kako bih sa vama podelila svoje misljenje o istima.Da ne duzim previse,prelazim na stvar..:)



Krenucu sa preparativnim delom, i prvo zelim da spomenem moj Eucerin trio, koji koristim jako dugo, i to su proizvodi koji su meni jednostavno nezamenljivi i uvek im se vracam.Narocito su mi vazni tokom ovih hladnijih dana, jer imam suvu kozu, a isti  doprinose da ona izgleda mnogo bolje, i nimalo suvo.Ukoliko imate suvu, osetljivu, ili jednostavno zelite da razmazite svoju kozu, obavezno probajte ove proizvode.Sto se sampona tice, odlican je protiv peruti, i mascenja kose, i bar meni nije dodatno iritirao teme.


Zatim su tu Balea uljani tupferi za skidanje sminke sa ociju.Jos uvek ih nisam koristila tako da ne mogu mnogo toga da vam kazem, ali sam na par blogova procitala da su odlicni, pa se nadam da stvarno jesu.


Prelazim na dekorativni deo, i prvo zelim da pomenem dve stvarcice iz Sephore.Inace, htela sam da kupim nesto sasvim drugo, ali naravno toga nije bilo, pa sam se nekako utesila ovim stvarcicama,Svakako jedva cekam da otputujem, i nadjem ono sto toliko zelim.


Prva stvar je ova paletica iz Sephorine novogodisnje kolekcije, pod nazivom Wishes come true .
Testirala sam je  u parfimeriji, svidjaju mi se senkice, ali hajlajteri najvise.Kupila sam je jer u svojoj kolekciji imam jako malo ovih sjajnijih senki, ja obozavam sve sto je mat, a kako nam se blizi sezona praznika, treba malo razbiti monotoniju svakodnevnog sminkanja.



Naredni proizvod je Benefit Party to the peepers, koji sadrzi ove tri nazvacu ih kremaste senke i malu svima poznatu Real maskaru.
Pakovanje je jako slatko, sama kutija je metalna pa mozete i da je iskoristite nakon sto potrosite proizvode.Senke mi se dopadaju, jer su to neki neutralni tonovi, koje ja obozavam.



Nista nije moglo da prodje bez Aure, te sam na njihovom standu pronasla fenomenalni ajlajner u olovci.Jako volim ajlajnere, medjutim izvlacenje onoga u gel stanju je nekada poprilicno trajan proces, te mi je sa ovim dosta lakse.Izuzetno je crn, precizan i tanak, pritom je ovaj vrh dovoljno savitljiv da mozete lepo da nenesete proizvod.


Poslednje dve stvarcice su povezane sa noktima.Prvi je ovaj predivni lak u nijansi Lose direction iz njihove Resistant kolekcije , i drugi je top coat, koga jedva cekam da isprobam.Iskreno nisam obracala paznju do sada na ove lakove, ali sada ih zelim sve.



I to bi bilo sve za ovaj post..:) Nije preterano dug, ali se nadam da vam se dopao.:)


Da li ste probale neke od ovih proizvoda i sta mislite o njima?

Do narednog druzenja..:) MiMi..:***

18 коментара:

  1. Jaooo,ova paleta Sephorina je jedna cista prelepost, cela nova kolekcija im je wow, pogotovo pakovanja preslatka...Ja nikako da se odlucim na ovu novu Aurinu kolekciju,i dalje sam verna extralonglasting, nalazim je i dalje po manjim parfimerijama :-) Ne volim kremaste senke, ne snalazim se sa njima nikako. Cekam utiske za ajlajner, a mogao bi i makeup look sa paleticom :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pakovanja su im nestvarno slatka, znaci ne znm koje je lepse i sladje..:)Kremaste senke su super stvar kada zuris i zelis nesto brzo i efektno..:) Ajlajner mi se za sada super pokazao, ali testiracu ga jos malo..:) Pokusacu i to da uradim...:* Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Balea tuferi su mi bili super i ovi uljani i oni drugi, nisu mi iritirali oči, Eucrin ulje kupujem cele godine i nikako da se to desi , a ovo od sephore sve mi je slatko meni se dopadaju ta pakovanja njihova premedeno je sve inače nisam probala pa ne znam kakovo je al verujem da valja kad i ti i mnoge cure tolko vole tu sephoru :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E onda se nadam da ce mi odovarati..:) Ulje je super, zaista neces se pokajati kada ga budes kupila..:) Kvalitet je ok, ali su pakovanja podelila..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Joj treba mi ta Eucerin uljana kupka što pre! I ta Sephorina paleta! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ulje je fenomenalno stvarno, i verujem da ce ti odgovarati..:) Xexexex..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Dopada mi se Sephorina paletica, predivna je! :) <3

    ОдговориИзбриши
  5. lijepi noviteti ali ova sephorina paleta je bas primamljiva :)

    ОдговориИзбриши
  6. Paznju mi je privukao Aurin ajlajner, jel u pitanju flomaster ? Pogledacu prvom prilikom u Liliju, ne koristim one sa cetkicom i one u gelu, ali zato olovke za oci obozavam :) Kristina :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, flomaster je, zaista je precizan i ima divan savitljiv vrh, pa ti je dosta lako da ga koristis..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  7. Sephora jedna jedina obozavam sve a nije ni aura losa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se za Sephoru..:) Aura je brend koji iznova iznenadjuje, i zaista imaju odlicne proizvode po pristupacnim cenama..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши