November Favorites

недеља, новембар 29, 2015 prettyandstylish 8 Comments

Cao drage moje..:)

Kako je ovaj mesec na izmaku, danas sa vama delim svoje favorite istog.Posto nemam mnogo dekorative i preparative, odlucila sam da ubacim i neke svoje modne favorite, pa se nadam da ce vam se dopasti.Pa hajde da krenem redom.



Prvi proizvod je Balea piling za telo sa cimetom i jabukom.Mrzim jesen, pa mi je ovaj proizvod na neki nacin ucini da se osecam bolje, i da bar malo zavolim jesen.Predivan miris jabuke i cimeta, koji se dugo zadrzava na kozi.Pored toga ovaj piling je jedan od onih koji je dovoljno jak, a opet ne prejak, tako da apsolutno radi svoj posao, a odlican je i za sve devojke koje imaju osetljiviju kozu, i ne vole previse agresivne proizvode ovog tipa.



Zatim imam dva Pantene proizvoda za kosu, i prvi je ovaj sprej za puniji volumen, koji je namenjen devojkama sa slabom i tankom kosom.Posto je moja upravo takva, kada nanesem ovaj sprej, dosta dobije na volumenu, i ne izgleda slepljeno kao i obicno.Ovo mi je odlicna opcija za dane kada nosim ravnu kosu, jer joj zaista da zivosti.Naredni proizvod je Pantene eleksir za kosu sa arganovim uljem.Kod ovog proizvoda mi se dopada sto ne zamasti dodatno kosu, ucini je izuzetno glatkom i sjajnom.Pritom mirise savrseno.



Prelazim na dekorativu i tu cu kratko spomenuti Aura 3D sundjer i njihovu novu cetkicu za bronzer i konturisanje.Zaista odlicni proizvodi, a kompletnu recenziju pogledajte ovde.



Moj najbolji prijatelj sto se prekrivanja podocnjaka tice u proslom mesecu je bio Sephora smoothing& brightening korektor.Ima veoma laganu formulu, lako se razmazuje, postojan je i ne uvlaci se u sitne linije u okoloocnom predelu.Ima visoku pokrivnu moc, pritom je odlican i za posvetljivanje odredjenih delova lica, tako da sve preporuke za ovaj korektor.


Opsednuta sam Maybelline maskarama, tako da mi je ova zapala za oko.Tipicna velika cetkica karakteristicna za njihove maskare, ali sama mi se jako dopala.Veoma lepo izvuce trepavice i da im na volumenu.Zaista je intenzivno crna, i jos jedan plus je sto se ne razmazuje ili kruni.Testirala sam je tokom ovih losijih dana kada maskare cesto znaju da se preslikaju na donji kapak, i zaista mogu toplo da vam je preporucim.


Sto se proizvoda za usne tice, ovog meseca sam ponovo odusevljena Rimmel Kate karminom, ovog puta samo u boju 31. Inace volim mat karmine, ali ovi kremasti iz Rimmela mi se jako dopadaju.Ova nijansa je prava jesenja, opisala bih je kao tamno crvenu.Ne razliva se po rubovima usana, i izuzetno je postojana.







I poslednji favorit je Rimmel Space Dust teksturni lak u nijansi 003 Aurora. Ja sam veliki fan teksturnih lakova, pogotovo u ovo doba godine, kada pocinje da vlada praznicna groznica.Ovaj ima jako dobru cetkicu, pljosnatu i siroku, te u jednom potezu mozete prekriti ceo nokat.Veoma je postojan, a jedina mana koju mogu da navedem je sto se tesko skida, te vam je potrebno malo vise skidaca i vremena..:) No, u mom slucaju, za ovakvu lepotu se vredi pomuciti.




~ Fashion ~

Prva dva favorita iz ove grupe  su  dve jesenje haljine.Ova bordo je iz Terranove, a druga je by Bershka.
Bordo i nijansa senfa su moje omiljene jesenje nijanse, jer su jako zahvalne za kombinovanje.
Najcesce to radim uz ove crne cizme preko kolena koje su kupljene u C&A radnji.Preudobne su, premekane, i jednom recju obozavam ih.







Nisam neko ko voli male torbe, jer ja sa sobom vucem dosta stvari, tako da izbegavam iste da kupujem.Ova mala lepotica iz Deichmanna je dovoljno velika da mi u nju stanu najosnovnije stvari, za one prilike kada ipak necu vuci gomilu sa sobom.Veoma je cvrsta, lepo uradjena, i ukoliko trazite kvalitetne, a povoljne torbe, pogledajte ponudu u ovoj radnji.



I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li imamo zajednickih favorita?
Do narednog posta..:) MiMi..:***

8 коментара:

  1. Jaoj čizme i tunika ova ljubičasta bordo kakva li je , vrh vrh mi lajk it veri mač :D. Inače dugo oću da probam ovu maskaru i ove pantene mazalice za kosu al uvek mi iskrsne nešto drugo na testiranje i onda nikako a ne bih da gomilam, zajednički favorit Aura sundjerak, to sam jedino probala hahahaha :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada..:)Isprobaces polako, samo da sve dodje na red..:) Naravno, savrsen je..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Deichmann torba *.* ! 3D sundjer koristim pri svakom sminkanju, a ovu maskaru obozavam i koristim je za vece iskljucivo :)) I ja volim Rimmelove ruzeve ali ovaj nisam spazila ( kako je to moguce ?! ), idem koliko sutra u neku drogeriju u lov :D ! Kristina :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexex..:**Super je za vece , jer fino naglasi trepavice..:)Ovi su na onim policama sa proizvodima koji izlaze iz prodaje pa ih je ostalo u svega par primeraka.Pogledaj u Lily drogeriji, bar sam ga ja tamo nasla..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Ova boje senfa i cizmice mi se bas dopadaju :) Jedva cekam da probam Aurin sundjer :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopadaju stvarcice..:) Odlican je, i verujemda ce ti se dopasti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Lepe su ti te haljinice. Ja obožavam kombinacije sa džemper haljinama i dubokim čizmama mnogo mi lepo izgleda :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno..:) Oko toga se slazemo, zaista lako se kombiniju, i izgleda super, nema promasaja..:)
      Hvala ti na komentaru..:))

      Избриши