Coconut sugar

уторак, децембар 15, 2015 prettyandstylish 10 Comments

Cao drage moje..:)


Narednih par postova posveticu prirodnim zasladjivacima, koji su meni u procesu mrsavljenja a i sada od velike pomoci, s obzirom da postoje jela koja zahtevaju odredjenu dozu slatkoce, a u mom slucaju beli secer ne dolazi u obzir.

Danas cu vam reci nesto vise o kokosovom seceru, koji spada u grupu prirodnih zasladjivaca, i koji je pritom jako ukusan, i najvaznije od svega zdrav.




Kokosov secer se dobija sakupljanjem nektara iz cveta kokosa.Smedje je boje, i blagog ukusa karamele.


Kako se u njegovom sastavu nalaze prosti seceri, vrlo se brzo razgradjuje, i organizmu obezbedjuje potrebnu energiju.Sam secer nije neprijatno sladak, vec je veoma blag.

Ono sto je najvaznije istaci jeste da sadrzi dva puta vise gvozdja od obicnog secera, kao i magnezijum, a naravno ne treba zaboraviti ni vitamine iz grupe B, tacnije B1, B2, B3, B6.



Ovaj secer je zbog niskog glikemijskog indeksa odlica opcija za dijabeticare, a naravno i za osobe koje imaju problem sa viskom kilogrma, ili jednostavno samo zele da se hrane zdravo.
Ono sto ce vam mozda biti cudno na samom pocetku koriscenja je sam ukus, koji jako podseca na karamelu, a ukoliko niste ljubitelji istih, mozda ce vam zasmetati.Meni licno to jako odgovara.


Sto se primene tice, ja ga koristim kako u pripremi kafe, tako i u pripremi raznih zdravih poslastica, jer daje specifican ukus, a pritom znate da se radi o necemu sto je prirodno i zdravo i ne morate da se plasite da ce vam na bilo koji nacin zasmetati.





Ja ovaj nabavljam u Dm ~u na delu sa zdravim namirnicama, i cena za 200 grama je 180 dinara.Iskreno, mozda to jeste malo previse, ali po mom misljenju vredi izdvojiti, jer pored toga sto je dobar za vase zdravlje, takodje ova kesica moze dugo da vam potraje.


I to bi bilo sve za ovaj post..?


Da li koristite kokosov secer i kakvi su vasi utisci?

Do narednog posta..:)
MiMi..:***

10 коментара:

  1. Prvi put vidim nesto ovakvo, deluje zanimljivo :-) Bas volim ove tvoje postove ovakvog tipa, zabrinuh se sto ih nema odavno :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je bilo kada sam se prvi put susrela sa ovim proizvodom..:) Hvala ti, prosli utorak sam preskocila, ali bicu redovna u buducnosti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Deluje super i sve je bilo super dok nisam pročitala ukus karamele tu je prestalo da mi se dopada, ne podnosim karamelu hehe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas steta sto ne volis karamelu, inace sam sigurna da bi volela ovo..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Ovaj secer moram kupiti i kafu cu onda zasladiti bez grize savesti :-) :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlican je za kafu, jos ista dodatno poprimi aromu karamele, tako da ce ti biti super..:)
      HVala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. E bas sam smekala ovaj secer, dobro je da si napisala post, hvala ti. :) Ja sam izbacila secer, tako da ce mi dobro doci kad zelim da pripremim neki "slatkis" :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi sto si izdvojila vreme da procitas ovaj post..:) Veruj mi to ti je pametna odluka, jer je beli secer stvarno los..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Hvala ti za ovaj post... ja sam pre godinu i po izbacila secer, smrsala 10kg... ali mi se i dalje ponekad jede nesto slatko, a ovo je odlicna stvar i zamena. Inace sam koristila steviu, ali mi bude nekako kiselkast ukus i bas cu svratiti do dm-a da uzmem ovaj seceric :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu, hvala ti sto si izdvojila vreme da isti procitas..:) Cestitam na postignutom rezultatu..:) Normalno je da ti se jede nesto slatko, jednostavno to se svima desava, ali po mom misljenju je uvk bolje odluciti se za zdraviju verziju slatkisa, koja je samim tim i bolja, jer ne moramo misliti da ce nam nastetiti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши