Sephora Wishes come true eye and face makeup palette

четвртак, децембар 24, 2015 prettyandstylish 10 Comments

Cao drage moje.:)

U danasnjem postu zelim da sa vama podelim svoje utiske o Sephora Wishes come true  paletici, koju inace vec sada mozete naci na policama ova parfimerije, po ceni od 1750 dinara.


Ukoliko zelite da saznate nesto vise o njoj nastavite da citate post..:)


Paletica dolazi u slatkom novogodisnjem pakovanju izradjenom od cvrstog kartona, koja se veoma lako otvara i zatvara.Unutar iste nalaze se 8 senke, kako mat tako i sjajne, 2 hajlajtera i rumenilo.


Sto se tice senkica, kvalitet mat mi se za nijansu vise dopada, no ne mogu reci da su ove sjajnije lose, jer nisu.Pigmentacija im je na itekako zavidnom nivou, a pored toga veoma su postojane na ocima, i lako se blendaju.

~Senke~

Sto se rumenila tice, njegova pigmentacija se meni licno dopada, jer ja volim rumenila blagog inteziteta, koja na licu izgledaju prirodno, sto sa ovim jeste slucaj.Zamerka za ovo rumenilo je njegova trajnost, tacnije na licu se ne zadrzava dugo, ali s obzirom da je ostatak palete odlicnog kvaliteta, to i ne zameram.





~ Hajlajteri i rumenilo~

Poslednja dva proizvoda su svakako moji favoriti, i naravno radi se o hajlajterima.Pigmentacija im je odlicna, kao i trajnost, i mada ce vam se na prvi pogled uciniti previse sjajno, zapravo se na licu veoma lepo ponasaju, i daju kozi  prirodan zdrav sjaj.




Sve u svemu, mislim da po ceni od 1750 dobijate odlicnu paleticu i da je vredna svakog dinara, i da se na jednom mestu nalaze  senkice po svacijem ukusu..:)Takodje verujem da je ova paletica odlican novogodisnji poklon, i nesto sto bi svaku devojku itekako usrecilo..:)

Da li ste je probale, i sta mislite o istoj?
Do narednog posta..:) MiMi..:***

10 коментара:

  1. Jako lepo pakovanje a nijansa ova midnight mi se baš dopada :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada...:)Ovo je definitivno tvoja boja, i nije cudo sto ti se dopada..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Predivna paletica, dvoumila sam se da li da je uzmem i ne znam sto sam odustala...Posebno mi se dopada ova ljubicasta senka :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je jos uvek ima u prodaji, pa svakako mozes da se predomislis..:)
      Ona je svima zapala za oci, ali zaista je predivna..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Preslatko izgleda <3 Nisam je probala ali se nadam da će biti prilike :D Friday night senka je predobra <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se..:) I ja se nadam da ces imati prilike da je probas..:) I ja je volim, a drago mi je da je i tebi zapala za oko..:)

      Избриши
  4. Prelepost jedna od palete! Malo su ti mutnije donje slicice, boljeg kvaliteta su prve. Daaaaaj neki look, nemoj da si stidljiv covek :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada..:) Jesu malo,bice bolje sledeci put..:) Ja imam zelju to da uradim, samo da napravim dobre fotke..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши