Aura Cover Me

среда, април 20, 2016 prettyandstylish 8 Comments


Cao drage moje..:)


Danas zelim da sa vama podelim svoja iskustva vezana za Aura Cover Me puder, za koji je vecina vas cula.O ovom puderu sam citala dosta recenzija, sto dobrih sto losih, ali volim da isprobam nove proizvode, cak i one koji mi mozda na prvi mah nisu nista posebno, ili jednostavno nisu nesto sto ja cesto koristim.


Rec je naime o puderu koji dolazi u standardnoj tubici sa 30 ml proizvoda, i u nijansi 101 koja je inace i najsvetlija u kolekciji.Sam puder sadrzi spf 20, vodootporan je, i ne izaziva alergije, bubuljice i slicno bar je u mom slucaju tako.Spf faktor u ovom puderu je svakako veliki plus, jer znamo da je on jedan od najvaznijih stavki tokom dolazecih toplijih dana.


Struktura pudera je jako gusta, no isti se jako lako razmazuje i blenda sundjerom ili cetkicom.Pokrivna moc je visoka, i zaista ovo je jedan od pudera koji se nece svakome dopasti na prvu loptu, bas zbog te visoke pokrivne moci.Bez obzira na to, na licu ne izgleda nimalo vestacki i tesko, sto me je jako prijatno iznenadilo.Za celo lice vam je potrebna vrlomala   kolicina  proizvoda, i ono sto ja cesto volim da uradim kako bi puder na licu sto lepse izgledao, jeste da dodam malo tecnog iluminatora, i samim tim koza dobije jos prirodniji izgled.




Smatram da je ovo puder idealan kako za svakodnevnu, tako i za profesionalnu upotrebu.Vrlo je postojan na kozi, i zaista nece se pomeriti dok ga sami ne uklonite.Po mom misljenju mislim da bi odgovarao svakom tipu koze, iz razloga sto ga cak i moja suva lepo prihvata.Suve delove zamaskira, i bukvalno ih stopi sa ostatkom koze.



Stvar koja mi se kod ovog proizvoda nije dopala je ta sto vremenom oksidira, ne preterano, ali ja uocim razliku nakon par sati od nanosenja.Mislim da je to nedostatak, te vam svakako savetujem da imate to u vidu kada kupujete ovaj proizvod.


Sve u sveme ja sam jako zadovoljna, i mislim da cu i u narednom periodu uzivati u koriscenju ovog proizvoda.Cena istog je nesto manje od 700 dinara.

I to bi bilo sve za danasnji post..:)


Da li ste probale ovaj puder i sta mislite o njemu?

Do narednog posta..:)

MiMi..:***

8 коментара:

  1. Zvuci kao fin puder, mada mi ne treba jako prekrivanje, a i napomenula si da oksidise :|.. Razmislicu. A "miris" :)? Jao kako me odbilo kad sam pomirisala ovaj puder u radnji, uff :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da u tom slucaju mozes da pogledas onaj drugi koji ima slabo prekrivanje, cisto da osvezi ten.E pa meni je miris onako ok, ali tester u radnji mi je bas cudno mirisao, da ne kazem smrdeo, pa mozda je do toga..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Vidiš kkao imamo skroz različito mišljenje o ovom puderu, kupila sam ga zbog pristupačne cijene i jer sam čitala o njegovoj moći prekrivanja i mislila sam ga koristiti za neke važne ili svečanije prilike, nikako ne za svaki dan. Imam mješovitu kožu, trenutno nije posebno problematična i ovaj puder mi je bio jako težak na licu, vidljiv, kao maska i kao da sam ga stavila lopatom, a koristila sam jako malu količinu, hidratizirala kožu i stavila i aurin primer prije njega, a nanosila sam ga i prstima i ovom četkicom što je u na slikama u postu i u oba slučaja je rezultat bio takav. Meni se ne sviđa na kraju, možda za jako masnu i problematičnu kožu za posebne prilike.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je zao sto se tebi nije dobro pokazao, i sto na kraju i nisi najzadovoljnija ovi puderom.Verovatno je do tipa koza, ne znam sta bi mogao da bude razlog , ali svakako ti hvala sto si podelila svoje iskustvo sa mnom..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Isprobala sam puder i na meni izgleda kao maska, ali prekrivanje je dobro. Moram ti komentirati fotografije, znam da slike nisu i ne moraju biti profesionalne niti svatko ima profesionalnu opremu, ali sa bilo kojim mobom uz dnevno svjetlo bi ispalo puno bolje od ovoga. Ni približno se ne vidi nijansa pudera.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si zadovoljna kako ovaj puder pokriva.Slazem se sa tobom, nazalost trenutno imam problema sa kamerom zbog cega nijansa nije lepo vidljiva, ali ovo je najbolje sto sam mogla.Potrudicu se da sredim problem, pa cu ubaciti bolje slike.
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Ja obožavam ovaj puder! Uopšte nije težak na licu,a stalno dobijam pohvale da izgleda veoma prirodno i svi se iznenade kad čuju da je to savšenstvo na mom licu Aurin puder! Trošim već 4 ili 5 pakovanje :D

    Poseti moj blog i zaprati me, uzvračam frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши