Callas La Divine

понедељак, април 25, 2016 prettyandstylish 0 Comments

Cao drage moje..:)


Danasnji post bice posvecem jos jednom parfemu koji sam u poslednje vreme probala, a dolazi nam od kompanije Callas la Divine, koja za izdradu svojih parfema korsti prirodne sastojke, i kombinuje cvetne, vocne i orjentalne note.


Pre nego sto vam kazem nesto vise o samom parfemu, evo par reci o brendu, ukoliko se do sada niste susrele sa istim.Ovaj brend je 2012 godine izbacio svoj prirodni parfem, a samo ime brenda potice od imena poznatog cveta kale, koga je volela i grcka boginja Hera, i koji predstavlja simbol elegancije i lepote.


Bocica parfema je jednostavna,lepa izradjena od cvrstog stakla i  u njoj se nalazi 50 ml proizvoda.
Ovaj parfem  sadrzi dosta mirisnih nota.Gornje se baziraju na vocnim mirisima, te dominiraju osvezavajuce arome grejpa i mandarine, koje su zaokruzene aromom roze  bibera.Srednje note su cvetne, te dominiraju bugarska ruza i magnolija, a donje cine cedar i pacui, dok je sve zzaokruzeno blagom notom vanile.


Sto se mojih utisaka tice, na prvi kontakt i nisam bila odusevljena ovim parfemom, jer je za moj ukus previse cvetan, a ja nisam fan takvih mirisnih nota.Ali ovaj parfem je takodje jedan od onih koji se kroz vreme menja, te vec nakon par trenutaka osetite i tu divnu aromu vanile koja me je osvojila.
Ukoliko ste fan parfema koji imaju tu aromu ruzinog cveta sa kombinacijom citrusa, onda je ovaj idealan za vas.

Ovaj parfem je jako postojan, kako na kozi tako i na garderobi.Jako se oseti i nakon par sati, i zaista i kada se istusirate, i dalje ga u tragovima ostaje miris na kozi.Tako da sto se toga tice zaista sam zadovoljna.


Vise o samom parfemu, kao i ostalim proizvodima ovog brenda mozete pogledati na ovom sajtu ( klik) ili na njihovoj facebook stranici ( klik).


I to bi bilo sve za ovaj post.:)

Da li ste probale ovaj parfem ili neke druge proizvode ovog brenda, i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:)

MiMi..:***




0 коментара: