How I style Hair Extension

недеља, мај 29, 2016 prettyandstylish 6 Comments

Cao drage moje..:)

Danas zelim da vam pokazem par svojih omiljeih nacina za stilizovanje kose, u poslednje vreme, koji je idealna ukoliko imate i dugu i kratku kosu, ili u ovom slucaju kao ja nosite ekstenzije.Ova metoda je meni jako draga, jer ne zahteva upotrebu prese i figara, sto je stavka plus ukoliko zelite dobro svojoj kosi.:)


Sve sto vam treba je:

~ sundjeri za kosu~

~ cetka ~

~ salz sprej~

~ par ukosnica~

Proces pravljena ove frizure je jako lak.Kosu mozete uviti pomocu sundjera pred spavanje, ili izdvojiti par sati u toku dana.Podelite kosu na delove, rascesljate, i obmotate ove sundjere.Nakon par sati, skinete sundjere, blago rascesljate lokne, i naprskate ih salz sprejem, koji ce ih uciniti da izgledaju u isto vreme i opusteno i svecano.Naravno, ukoliko zelite mozete isplesti i neku pletenicu, kako bi celu frizuru podigli na malo vise nivo, no to je na vama.




Takodje, jos jedan nacin kako mozete da stilizujete ekstenzije, jeste da ih pokupite u rep, tako sto ce te ih okrenuti suprotno, tacnije najduzi deo njih.Ceo ovaj proces pravljenja oduzima par minuta, a idealan je za ove letnje dane, kada ne zelite da nosite pustenu kosu..:)




I to bi bilo sve.Brzo, efektno i jednostavno..:)

Ja sam u ovom postu koristila Irresistible Hair ekstenzije, koje su jako udobne, prijatne i zahvalne za izradu razlicitih frizura.Naravno, ukoliko zelite iste, mozete pogledati ovaj sajt, na kome se nalazi celokupna ponuda njihovih proizvoda.

Koji su vasi omiljeni nacini za stilozavanje kose?


Do narednog posta..:) MiMi..:)


6 коментара:

  1. Probala sam nekoliko puta da uvijem kosu uz pomoć sundjera ali mi baš kratko drži, kosa mi je gusta pa je verovatno preteška za tu metodu. :/ Zato se uglavnom oslanjam na figaro kada želim lokne. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa sigurno je do toga, jer znam dosta devojaka koje isto muce muku sa sundjerima,jednostavno slabo funkcionise..:) Meni je tvoja kosa prelepa, i bas ti zavidim..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Анониман29. мај 2016. 11:26

    Nemam neki komentar na temu posta ( kosa mi je relativno kratka, do ramena, feniram je i to je sve :)), vec zelim da ti dam kompliment - ti si Milena prava lepotica! Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti do neba, stvarno si predivna, znaci ulepsala si mi vece..:)
      Hvala ti ..:***

      Избриши
  3. Lepotica moja jako ti lepo stoji duga kosa iako te ja volim i sa kraćom i slatka si mi, ovako sa dugom si prelepa <3

    ОдговориИзбриши