Kupovina sa iHerb sajta

петак, јун 03, 2016 prettyandstylish 8 Comments


Cao drage moje..:)


U danasnjem postu zelim da sa vama podelim svoje utiske, vezane za kupovinu preko iHerb sajta.

Inace prvi put narucujem nesto sa ovog sajta, i vise sam nego odusevljena, tako da cu sigurno opet nesto kupovati.Paket mi je stigao za 9 dana, sve je u savrsenom stanju, i nisam nista platila carinu, niti druge troskove.

Za vas koje jos nisu upoznate, sajt se bavi prodajom kozmetike, sminke i imaju takodje veliki izbor zdravih namirnica raznih brendova.


Prvo sto sam narucila, ne za sebe ali za svog dragog brata, koji je bio istrajan u nameri da dobije ovo, jesu ove kesice tople cokolade, sa malim slezovim bonbonicama.Deluje mi zanimljivo, ali cini mi se da cu preskociti ovo, i ostaviti njemu da uziva.


Zatim sam na njihov sajtu pronasla ovu neutralnu verziju tofu sira, koji mi se cini zanimljivim za pravljenje nekih mojih zdravih verzija slatkisa.



Zatim prelazim na ovaj zanimljiviji deo, a to je sminka, i prvo sto zelim da pomenem jeste Elf prajmer za lice, koji sam jako zelela da probam, pa vam naknadno javljam utiske.



Naredni proizvod je Elf rumenilo, u ovoj prelepoj prljavo roze nijansi,  koje mi se dopalo na prvo koriscenje, a kako nisam neki fan rumenila, ovo me je iznenadilo.Naravno kao i za ostale komade sminke, naknadno vam pisem post..:)



Zatim je tu Elf puder za setovanje regije oko ociju, koji mi se na slici vise dopao nego uzivo, no svakako cu mu pruziti sansu.


I zadnja i meni najdraza stvar jeste Elf paleta bronzera, koji su cini mi se odlicni i za konturisanje, jer uzivo gotovo da nemaju onaj narandzasti podton u sebi.Mislim da su nijanse odlicne pojedinacno, kao i kada se izmesaju.


Sto se mene tice, ovaj sajt ima sve preporuke.Ukoliko se razmisljate da li da narucujete sa njega ili ne, moj vam je savet da to uradite.Cesto mozete naci i mnoge proizvode po snizenim cenama, a ukoliko zelite nesto da ih dodatno pitate, uvek to mozete uraditi, jer vam odgovaraju u rekordnom roku.


Da li ste do sada porucivale sa iHerb sajta, i kakvo je vase iskustvo?

Do narednog posta..:)

MiMi..:***

8 коментара:

  1. Jao i moj prvi proizvod naručen sa iherba je bio ovaj nestle napitak. Isti..hahaha.... jesmo poguzije...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexex, pa ovo onako ti privuce paznju, ali mislim da i svi zivi ovo narucuju..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. I ja sam ne tako davno narucila prvi put neke stvarcice sa iHERB-a. Zadovoljna sam, nisam platila carinu, sve je brzo stiglo.:) Lepe stvari si narucila. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da si i ti zadovoljna..:) Drago mi je da ti se dopada..;)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Gotvo od sledeće plate naručujem nešto sa i herb sajta ^^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexe, obavezno, znaci ima svacega na tom sajtu, i sigurno ces naci nesto za sebe..:) <3

      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши