New in

недеља, јун 12, 2016 prettyandstylish 6 Comments


Cao drage moje..:)

Kako znam da su vam postovi o novitetima uvek iznova znimljivi, danasnji post ce biti bas takav.Naime, zelim da sa vama podelim neke od proizvoda koje sam dobila ili kupila u poslednje vreme, pa ukoliko zelite da saznate sta je to sve novo kod mene, nastavite da citate post..:)


Pocecu prvo od paketica koji sam dobila od moje jedne jedine Tice sa bloga SJZ.
Kao i uvek ona iznova i iznova uspe  da me ostavi bez teksta, tako je i ovaj put.




Od divnih ljudi iz Exodus kompanije sam dobila ovaj predivan paketic, sa jos boljim proizvodima unutra, od kojih je  nesto i za vas, tako da ocekujte uskoro darivanje.



Zatim mi je stigao paket sa iHerba, i najvise sam se radovala proizvodima kompanije Elf.Za sada sam jako zadovoljna, no uskoro nesto vise o njima.


Naredni favoriti jesu od kompanije Catrice, i dobra stvar je da se konacno moze pronaci njihova sminka i u  odredjenim dm drogerijama u Srbiji, tako da najzad mozemo da uzivamo u njihovim sjajnim proizvodima, koji su pritom jako povoljni.


U nedostatku omiljenog Batiste suvog sampona, odlucila sam da isprobam ovaj Schauma, i malo je reci da sam odusevljena.Ovaj  je bukvalno replika prethodno pomenutog Batiste suvog sampona, a pritom je duplo jeftiniji, i stvarno bih vam ga toplo preporucila.


U poslednje vreme sam opsednuta vestackim trepavicama, no Aurine su mi ubedljivo najomiljenije.Trenutno koristim ove u broju 01, koje su jako prirodne, i zaista stope se potpuno sa vasim trepavicama, no pored njih volim i one u broju 02, kojie su idealne za vecernje prilike, jer daju ocima dramaticniji izgled.



I na kraju dva omiljena proizvoda za usne, za koje se cudim sto sam ih tek sada otkrila su Rimmel Cappuccino olovka, i Apokalips tecni karmin.Ukoliko ste fan mat nude kombinacija na svojim usnama, obavezno isprobajte ove proizvode.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)


Da li ste probale neke od ovih proizvoda, i sta mislite o njima?

Do narednog posta..:)

MiMi..:***

6 коментара:

  1. Catrice hajlajter deluje preeelepo, moraću da ga ugrabim čim ga vidim. ;)

    frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno, znaci sigurna sam da ce ti se uzivo jos vise dopasti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Dosta lijepi stvarcica. Cula sam da ova paleta za konture od Catrice nije bas pigmentovana, da li je to istina. Htjela sam da je kupim ali sam se predomislila u zadnji cas.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Srednje je pigmentacije, sto se meni licno svidja jer mozes da izvuces konture koje izgledaju dosta prirodno, a isto tako mozes i da dogradis jos jedan sloj ukoliko zelis da ti se ta linija dodatno istice..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Анониман17. јун 2016. 04:28

    Lepe stvarcice si kupila. :) Nego..koliko kosta Catrice Camouflage? I da li Catrice kozmetika moze samo da se nadje samo u Beogradu? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti..:) MIslim da je oko 500 dinara, nisam sigurna da li koji dinar vise..:) Koliko mi je jedna devojka javila, moze i u Dm radnji u ulici Kralja Dusana u N.Sadu..:)U Beogradu Catrice kozmetiku mozes pronaci u vecini dm drogerija..:)

      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши