Elf Mineral Infused Face Primer

петак, јун 17, 2016 prettyandstylish 0 Comments

Cao drage moje..:)


Verujem da znate koliko je upotreba prajmera pre sminkanja jako vazna, pogotovo u ovim letnjim mesecima, kada sminka zna vrlo lako da sklizne sa vaseg lica.Zato danas zelim da sa vama podelim utiske o jednom jako pristupacnom prajmeru kompanije Elf, koji je pored jako dobre cene i odlicnog kvaliteta..:)

Radi se o silikonskom prajmeru, koji je odlican za devojke za kobinovanom i masnom kozom, no iz iskustva odgovorno tvrdim da  moze odgovarati i devojkama sa normalnom i suvom kozom.Dolazi u mat pakovanju sa pumpicom koja nije bas najkvalitetnija, jer imam osecaj da ce se svakog trenutka slomiti, tako da je to jedina mana .Cena ovog prajmera je oko 
6 dolara, i mozete ga naruciti preko iHerb sajta.


Ja sam neko ko ne voli silikonske prajmere, i svaki koji sam probala me je razocarao, tako da sam se uglavnom drzala ovih koji su na vodenoj bazi.Sve do sada, kada sam iz radoznalosti zelele da probam ovaj.Naime, moja koza je normalna, ali u prelaznom periodu, kao u zimskom cesto zna da bude jako suva, sto ume da mi stvara dosta poteskoca.Ranije su silikonski prajmeri na mojoj kozi samo dodatno isticali suve delove, sto mi je izgledalo jako ruzno i neuredno.Sa ovim to zaitsa nije slucaj.



Jako se lako razmazuje,bukvalno kao krema, i na  kozi ne ostavlja onaj tezak silikonski osecaj.Koza ga upije zaita brzo, pritom je toliko nezna na dodir da imate osecaj kao da ste naneli kremu, a ne prajmer.Takodje, fino je zagladi, vizuelno smanji pore, i prikrije sitnije crvenilo, te vam stvori odlicnu podlogu za dalje sminkanje.Inace, za celo lice vam je potrebna jedna do dve pumpice proizvoda.



Sminku drzi celi dan na licu, sve do trenutka dok je sami ne uklonite.

Sto se mene tice, ovaj prajmer je ispunio sva ocekivanja, koja nisu bila prevelika, zbog negativnih iskustava u proslosti.Zato bih ga toplo preporucila svima..:)


I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li koristite Elf proizvode, i koji je vas favorit?
Da li ste probale ovaj prajmer, i kakvi su vasi utisci?

Do narednog posta..:)

MiMi..:***


0 коментара: