Catrice Glow Mineral Highlighting Powder

уторак, јун 14, 2016 prettyandstylish 12 Comments

Cao drage moje..:)

Priznajem da sam se jako navukla na kupovinu hajlajtera, iz sebi nepoznatog razloga, ali zaista uzivam u isprobavanju  novih.

Zato vam danas pisem svoje utiske o Catrice Glow Mineral hajlajteru , a kakve je utiske ostavio na mene, saznajte u nastavku posta.

Sam proizvod dolazi u pakovanju od deset grama, i nijansa je u broju deset Light infusion, koja je onako fina rozikasta boja,  koja odlicno pristaje svima.



Sam hajlajter ima jako lepo teksturu, puterastu i finu, te je  samim time  jako lak za nanosenje i blendanje.U sebi sadrzi vrlo malo sljokica, sto se meni licno jako dopada, jer ne volim hajlajtere koji ih imaju previse.


Sto se tice kvaliteta, ono sto mi se dopada je sto se proizvod minimalno trusi, i nema viska istog  van pakovanja.Pigmentacija je srednja, i vrlo lako se moze nadograditi na licu, ukoliko vam blagi sloj nije dovoljan, i zelite malo istaknutiji hajlajter.

Na kozi izgleda jako lepo, i daje joj zdrav sjaj.Mislim da je dobar kako za devojke svetlijeg tena, tako i onim srecnicama sa tamnijim.


Stvar koja mi se nije dopala kod ovog proizvoda je vreme trajnosti na vasem licu.Posle par sati se izgubi, i bukvalno jedva se primecuje.Bez obzira sto mi se sve ostalo jako dopada, ovo je po meni velika mana.Ukoliko zelim da mu produzim trajnost, moram pre njega naneti neki kremasti hajlajter, ili pak tecni, a zatim sloj ovoga.




Malo me je ova cinjenica razocarala, jer mi se sam proizvod bas dopao, ali kako verujem da je vecini vas vazno da proizvod ostane sto duze na licu, mislim da bi ovaj hajlajter trebale da preskocite.

Njegova cena je nesto manje od 600 dinara, i mozete ga naci u odredjenim dm drogerijama.


I to bi bilo sve za danasnji post..:)

Da li ste probale ovaj proizvod i sta mislite o njemu? Koje Catrice proizvode mi mozete preporuciti?

Do narednog posta..:)

MiMi..:****



12 коментара:

  1. Nisam jos probala ovaj hajlajter ali jedva cekam da stigne u NS i da uzmem :-)

    Probaj njihove korektore, meni su super, kao i mono mat senke i rumenila. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam korektor, fenomenalan je, a senke su mi sledece na redu..:)

      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Probaj Essence highlighter iz PURE NUDE linije! Oduševit češ se. Nema uopce sljokica u sebi a prekrasan je!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na preporuci, ako ga pronadjem, sigurno ga kupujem..:)

      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Анониман15. јун 2016. 09:59

    Voljela bi probati ovaj highlighter, nijansa je jako lijepa! Od Catrice ti mogu preporuciti palete sjena. xx

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, nijansa je zaista divna..:) Hvala ti na preporuci, sigurno cu probati..:)

      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Mislim da ga necu probati. Probacu onaj kamuflazni korektor, koji svi hvale i videcu sta jos bude u ponudi, kada stigne u NS.
    I ja sam se isto "navukla" od skoro na hajlajtere, a do skoro sam ih bojkotovala. :D
    MOje najnovije otkrice je Essence senka u nijansi 08 apricota (kosta 199din), a ja je koristim kao hajlajter i predivna jeee! :)

    http://upoznajteavonproizvode.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. KOrektor je kao san, obavezno isprobaj..:)
      Imam tu senku, i takodje sam je koristila kao hajlajter, i slazem se sa tobom da je fenomenalna..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. ovo me najvise zanimalo od noviteta koji su stigli, ali nikako da ga vidim uzivo, nikad ga nema na stalku. :D
    Ne svidja se ni meni sto kratko traje, ne znam sad hocu li ga kupovati.
    ja volim njihov pjenasti puder, mono sjene su neke dobre, neke lose, zavisi, kamuflazu u teglici, poneki ruz, rumenila, a palete sjena mi se me svidjaju, slaba pigmentacija. bolje su paletice u LE kolekcijama. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas steta, nadam se da ces ga uskoro pronci i videti ga kako uzivo izgleda..:)
      Za paletice sam od gotovo vecine devojaka cula isto sto i od tebe, tako da njih preskacem, ali puder necu, jer ga svi bas hvalite..:)

      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  6. Meni su njihove senke super i bronzer. Rumenilo nisam baš koristila pa sam ga prosledila drugarici, al to je više do mene i rumenila i nijanse nego do kvaliteta. :D

    Inače, info za Novosađanke, Catrice ima u DMu u Cara Dušana. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. BRonzeri im zaista izgledaju prelepo, kao i rumenila..:) Mada opet svako ima svoj ukus..:)

      Hvala ti na komentaru i korisnoj informaciji..:)

      Избриши