Zaful Wishlist

понедељак, децембар 05, 2016 prettyandstylish 19 Comments


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu vam predstavljam listu zelja sa Zaful sajta.
Ovaj sajt ima jako lepo ponudu zenske garderobe, i iskreno tesko mi je bilo da odaberem par komada, ali na kraju sam ipak uspela da izdvojim ono sto mi se najvise dopalo.

U nastavku posta pogledajte sta se to sve naslo na mojoj listi zelja.


Ombre Faux Fur Long Sleeves Coat - DUN XL


Prvi proizvod na mojoj listi zelja je ova preslatka ombre bundica. Kombinacija boja je predivna, a takodje mislim da su jako moderne ove sezone i da se mogu uz sve nositi.


Cut Out Chunky Choker Sweater - LIGHT PURPLE ONE SIZE

Ovaj sajt ima jako lepu ponudu dzempera, mada je meni ovaj sa coker detaljima oko vrata jako lep, pritom su i ove sezone jako moderni, tako da je ovaj komad definitivno bio moj izbor.



Velvet haljine se dosta nose ove sezone, tako da sam na svoju listu dodala i ovu haljinu.


Broken Hole Pencil Jeans - DEEP BLUE M


Teksas pantalone su nesto sto vam uvek treba , tako da vam je jasno zasto sam i jos jedan par izdvojila.


Pointed Toe Chunky Heel Thigh Boots - APRICOT 39


I za kraj, ove prelepe cizmice, u koje sam apsolutno zaljubljena, jer volim cizme preko kolena, a posto imam dva para crnih, trebaju mi neke u drugacijoj boji.


 Ono sto bih jos naglasila je da za svaku kupovinu preko 30 dolara, ovaj sajt vam nudi besplatan siping.


I to bi bilo sve za ovaj post. Nadam se da vam se dopao ovaj post, kao i moja lista zelja.

Da li ste kupovale sa ovog sajta, i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:) MiMi..❤❤❤

19 коментара:

  1. Ne mogu da verujem ali taj dzemper se i meni jako dopada, isti taj, i čizme samo crne :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexex, znam , sad videh u tvom novom postu, znaci nmg da verujem..Mada mi smo iste pa to i ne treba da me cudi:******

      Избриши
  2. Odlican izbor kao i uvek, sve stvari su odlicne.:)

    ОдговориИзбриши
  3. Cizme su savrsene, i boja i model mi se dopadaju.

    ОдговориИзбриши
  4. Meni se dopada ovaj dzemper, vec duze vreme trazim neki slican, ali ne mogu nigde da nadjem.Pogledacu ovaj sajt sto posto.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam isti slucaj kao ti, sve rdnje sam pogledala, ali nigde nisam uspela da nadjem isti ovakav.Tako da baci pogled ovde imaju svasta.:)

      Избриши
  5. U poslednje vreme dosta vas pise o ovom sajtu, i sada sam skoro narucila neke stvarcice posto su bile na nekom vecem snizenju, i jedva cekam da mi dodju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista mislim da su odlicni, no vise cu da kazem kada mi stignu stvari..:)
      Ti javi kako si ti zadovoljna.

      Избриши
  6. Velvet haljina je prelepa, mislim da ce biti idealna za predstojece praznike.

    ОдговориИзбриши
  7. Vec znas da volim tvojeliste zelja, tako da ni ova nije izuzetak, jer su sve stvari predivne.:)

    ОдговориИзбриши
  8. Super cizme , pozdrav https://twitter.com/GlenRose83/status/804250410441641984

    ОдговориИзбриши