Gamiss Wish List

понедељак, јануар 09, 2017 prettyandstylish 16 Comments

Cao drage moje..:)

Danas vam donosim jos jednu listu zelja, i ovog puta je to sa sajta Gamiss.
Po vasim komentarima, vidim da vam se jako dopao ovakav tip postova, stoga jedva cekam da mi stignu stvarcice sa ovog sajta pa da vam prenesem detaljnije utiske..:)
Ovo je prvi put da saradjujem sa istim, pa nemam neka misljenja, iskustva i slicno, ali ukoliko vi imateobavezno mi pisite dole u komentarima..:)
Ukoliko vas zanima sta sam sa istog izdvojila, nastavite da citate post..:)
Gamiss Valentine's Day Big Promotion 


Stiletto Heel Tassels Tie Up Thigh Boots

Obozavam cizme preko kolena, tako da je ovo bio moj prvi izbor.





Retro Solid Color and Buckle Design Satchel For Women


I to bi bilo sve sto se tice moje liste zelja sa ovog sajta..:)

Da li ste narucivale sa istog i kakva su vasa iskustva?
Do narednog posta..:)
MiMi..:***

16 коментара:

  1. Cizmice su predivne, jedva cekam da vidim kako uzivo izgledaju.

    ОдговориИзбриши
  2. Rancic mi deluje super, a i nije skup, tako da cekam da idim kakav je uzivo, pa cu naruciti.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaju sjajan izbor rancica, a bas su povoljni, pa ako se ovaj dobro pokaze, kupicu jos koji..:)

      Избриши
  3. Jaknica je preslatka, samo me zanim da li je iznutra oblozena krznom, ili ne. Javi utiske.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. NIsam sigurna, na slikama se ne vidi bas lepo, ali svakako javljam kada stigne..:)

      Избриши
  4. Cizme su predivne, i bas me cudi sto su ovako jeftine, javi kako ti se cini kvalitet.:)

    ОдговориИзбриши
  5. uvek odaberes sjajne stvari, jedva cekam da vidim sledece liste zelja.<3

    ОдговориИзбриши
  6. Tacno se vidi da razmisljas lepo kad narucujes, sve se uklapa, vrh :-D

    ОдговориИзбриши
  7. Naručila sam sebi dugo željene duuuboke čizmice ali crne i ravnije, da mogu da trčim za bebcem sledeće zime :). Ovaj sajt volim jer imaju i izbor za decu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexe, ma snasla bi se ti i u stiklama da juris za njim, ti si super mama..:) To da, imaju bas svasta za decu..:)

      Избриши