Cut Out Chunky Choker Sweater by Zaful

понедељак, јануар 09, 2017 prettyandstylish 8 Comments


Cao drage moje..:)

Danasnji post bice veoma kratak, ali se nadam da ce vam se dopasti, jer u njemu zelim da vam predstavim oval preslatki dzemper, koji mi je stigao sa sajta Zaful.

Dzemper je kao sto sam vam i ranije pomenula jako mekan, kvalitetan, i nakon sto sam ga oprala nije se raspadao niti sta slicno.
Boja je prljavo roza, moja omiljena, jer mislim da super ide uz moj svetliji ten. Pored toga, ima i ovaj detalj oko vrata, nalik coker ogrlici, sto ja kao licni fan istih obozavam. Na rukavima se nalazi i ovaj zip, koga mozete podesavati u skladu sa tim da li vise volite da je otvoren ili zatvoren.

Ovaj put sam odlucila da ga kombinujem sa belom suknjom koja je visokoh struka i A~ kroja, mada mislim da bi se odlicno slagao i uz crne pantalone, i neke cizme sa nitnima.
Ova moja kobinacija je malo zenstvenija, jer ja licno volim tako svakodnevno da izgledam, mada ukusi su razliciti.
U nastavku mozete videti i vise fotografija..:)








*dzemper mozete pogledati na sledecem linku : ovde
I to bi bilo sve za ovaj post..:)
Da li vam se dopada ovaj dzemper, i kako bi ga vi najcesce nosile?

Do narednog posta..:)
MiMi..:***


8 коментара:

  1. I dalje sam zaljubljena u ovaj dzemper <3 Ne krij to tvoje lice lepa zeno :-****

    ОдговориИзбриши
  2. Hahaha,izvini draga ne smejem se tebi nego sam i ja izabrala isti džemper,čak i boju,a videla sam ga na još par blogova,dakle bićemo uniformisane-Zaful devojke! :D
    Ljubim te,mršavice moja! :*
    De dođi kod mene na ručak. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si meni kraljica, znaci ja tebe obozavam zeno..:* Pa kada je divan, i ja sam ga svuda vidjala, ali kada sam usla na taj sajt, za njega sam se prvo zaletela..:*Ljubim i ja tebe puno..:*
      Xexexd, dogovoreno..;)

      Избриши
  3. Dakle i ja ga čekam no što me to ne čudi, baš isti taj , divan je i divno ti stoji nadam se da će i meni <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexx, ni mene isto, i jedva cekam da ti stigne , pa da mi javis kako ti se dopada..:) Hvala ti puno Tico..:* 💜

      Избриши