ZAFUL Wish list ~2

субота, јануар 07, 2017 prettyandstylish 11 Comments

Cao drage moje....;)

U danasnjem postu vam donosim svoju drugu po redu listu zelja sa sajta Zaful.
U proslom postu ste mogle da vidite sta sam sve dobila u prvoj turi, i zaista sam odusevljena stvarima, te mi je jako drago sto imam prilike da i u buducnosti saradjujem sa ovim sajtom.
Ukoliko vas zanima sta sam sve za ovaj post izdvojila, pogledajte nastavak.

Zaful Valentine's Day Big Promotion




Ruffle Puff Long Sleeve A Line Dress

Licno volim haljine ovog tipa, mislim da su jako slatke i super za kombinovanje, narocito uz neke cizme preko kolena.


Floral Embroidered Sweater

Dzempera nikada dosta, a  floralni print je ove sezone jako in, tako da ovaj komad definitivno zasluzuje da se nadje na mojoj listi zelja.


Floral Embroidered Mini Skirt - BLACK M

Za ovaj komad garderobe, vazi ista prica kao i za prethodni. Zaista mi se dopadaju sve stvari koje na sebi sadrze ovaj print.



Rhinestones Chunky Heel Zipper Ankle Boots - BLACK 39

Mislim da je ovo jedan od onih pari obuce koji ce svaku vasu kombinaciju osveziti i podici na visi nivo, pogotovo ako nosite nesto jednostavno.


Woven Pattern Rivets Zippers Backpack - ROSE MADDER

Rancevi su postali stvar koja me spasava, s obzirom da vecito vucaram gomilu stvari sa sobom i svaka torba mi je preteska. Rancevi su dovoljo veliki da stavim dovoljnu kolicinu stvari, tacnije ono sto mi je zaista neophodno, prakticni su, tako da svakako zelim da prosirim svoju kolekciju istih.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li vam se dopada moj izbor, i sta bi ste vi od ovih stvarcica odabrale za sebe?

Do narednog posta..:)

MiMi..:))))


11 коментара:

  1. Prva haljina je bas lepa.

    ОдговориИзбриши
  2. Od svih stvari, cizme su mi najlepse..:)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se generalno dopada celokupna ponuda na sajtu, imaju odlicnih stvari..:)

    ОдговориИзбриши
  4. CEo tvoj izbor mi se jako dopda, pogotovo ovi komadi sa cvetnim printom.

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican izbor, sve mi se jako, jako svidja:*

    ОдговориИзбриши