Zaful new in

петак, јануар 06, 2017 prettyandstylish 14 Comments

Cao drage moje..:)


U danasnjem postu zelim da vam pokazem sta sam to sve dobila sa sajta Zaful

Ovo mi je prvi put da saradjujem sa ovim sajtom, i zaista , od samomg starta su jako prijatni, veoma profesionalni, i uvek vam stoje na raspolaganju.  Paket mi je stigao za nesto manje od mesec dana, i verujem da bi isti stigao i pre, ali su ga iz nekog razloga zadrzali na carini vise nego sto bi trebalo. 
Ali verujem da je svima vama vec poznata prica sa nasom carinom, pa ne bih vise vremena gubila na njih, stoga hajde da predjemo na post.


Prva stvar je, koju  ste vec verovatno i vidjali je Cut Out Chunky Choker Sweater , ali ja sam jednostavno morala da ga narucim, Ovaj je kao i sledeci univerzalan, pa mi je veci, ali mi to ne smeta , jer zelim da ga nosim na suknje visokog struka, iscepane pantalone, i zaista mislim da ga necu skidati. Jako je mekan, prijatan, sa prednje strane je kraci sto se meni jako dopada, i potpuno je isti kao na fotografiji.

Sledeci dzemper je Ribbed Lace Up Cropped Jumper ,  takodje univerzalne velicine, i sa prednje strane se pertla. Ove pertle mozete malo da popustite, ili pritegnete, zavisno od toga sta vise volite. Jako je udoban, mekan, kvalitetno uradjen, nema koncica koji ispadaju, i za sada se jako lepo ponasa. Kako nije jedan od onih dugih dzempera, super se moze kombinovati uz pantalone visokog struka. 



Obe stvari su uradjene veoma kvalitetno, pritom su im cene veoma pristupacne, tako da vam topo preporucujem da ih pogledate.



Sledeca stvar je ova preslatka crna kapica sa premekanom pufnicom na zadnjem kraju.
Ja obozavam kapice, i verujem da su nam svima neophodne u ovom periodu godine. Istu mozete pogledati ovde


I za kraj imam ove 4 coker ogrlice. Ja volim ove ogrlice, opsednuta sam njima, imam ih dosta i stalno ih narucujem. Ove vevet su mi omiljene, tako da sam se ovog puta odlucila za 3 takve. 
Sve ogrlice ovog tipa, mozete pogledati ovde








\I to bi bilo sve za ovaj post..:) Kako vam se dopada moj izbor stvarcica?

Da li ste kupovale sa ovog sajta, i kakva su vasa iskustva?
Do narednog posta?

MiMi..:) ❤❤❤

14 коментара:

  1. Kapica je zaista preslatka :)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. odlicne si stvarcice izabrala, chokeri su divni..
    obozavam zaful

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  3. Obo mi je jedan od omiljenijih sajtova, sve stvari su prelepe..:)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je ovaj roze dzemper prelep, kao i ogrlice.:)

    ОдговориИзбриши
  5. Ja se bas i ne usudjujem da narucujem sa stranih sajtova, sta znam sta ce carini pasti na pamet da pokupi ili uprska nesto...Sivi dzemper je naj od naj, a i crni mi je prelep

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sa nasom carinom nikada nisi siguran.Nekada se desi da ti nista ne naplate, a nekada te oderu bukvalno.Nisu normalni, tako da te skroz razumem. Hvala ti puno, drago mi je da ti se svidjaju stvarcice..:*

      Избриши