Godisnji favoriti~ Beauty and makeup

уторак, јануар 03, 2017 prettyandstylish 8 Comments



Cao drage moje..:)

Pre svega, zelim da vam pozelim sve najbolje u ovoj godini, da uvek budete srecne, nasmejane , pozitivne, i da ostvarite sve svoje zelje. 2016. i nije bila moja najsjajnija godina, ali odlucila sam da sve lose ostavim bas u toj godini, i da sa pozitivnim stavom krenem u ovu 2017. jer sam sigurna da ce biti mnogo bolja.

Iz prosle godine vam dugujem samo favorite iste, ali posto sam o ovim proizvodima dosta pricala, procicu brzo kroz njih. Samo zelim da dodam, da sam imala prilike da saradjujem sa odlicnim brendovima, ciji su proizvodi zaista sjajni, medjutim ovaj post bi bio predugacak kada bi o svima njima iznova  pricala. Takodje, i sama sam probala sjajne proizvode, tako da su neki od njih zasluzili da se nadju ovde.


~Kosa~

Pocecemo od mojih ekstenzija , koje su ne favorit godine, nego ne znam, ne mogu da vam opisem koliko ih volim, koliko su kvalitetne, izdrzljive, prakticne, i nakon deset meseci nosenja, i dalje su kao i prvog dana. Hvala kompaniji Irresisteble Me sto mo je omogucila ove ekstenzije.


Takodje, sve preporuke za proizvode iz kompanije The Original  , zbog koji je moja kosa za dva meseca znacajno porasla, i dobila na kvalitetu. Posto je moj post o nezi kose i dan danas najcitanjiji, uskoro ocekujte i novi, u kome vam pominjem jos neke proizvode koje sam isprobala, izmedju ostalog i ova dva.


Nega lica

Ovo je bila godina u kojoj sam bila opsednuta uljima, kako onima za ciscenje koze, tako i onima za negu iste. Ispod mozete videti koja su to, i apsolutno svako i dan danas koristim i toplo preporucujem.




Mada sam ovu masku kupila pre malo vise od mesec dana, zasluzeno je deo ovog posta, jer mi je koza nakon nje osvezena, blistava, i nimalo isusena.


~ Nega tela~

Omiljeni losion ove godine je Eo sa mirisom vanile i mandarine, koji je pre svega jako praktican zbog pumpice, a takodje ono sto je i najbitnije, fenomenalno neguje, koza ga brzo upija, i ukoliko budete u mogucnosti obavezno prabajte.




~ Dekorativa~

Od kada sam je dobila, ne prestajem da koristim ovu Carli Bybel , jer sadrzi moje omiljene nijanse, koje su idealne i za ovo doba godine. Mislim da ona ceka detaljnu recenziju neko vreme, ali uskoro cu je iskuckati.



Ove godine sam imala prilike i da isprobam cuvene Colour Pop senke, i zaista sam odusevljena njihovim kvalitetom, pritom su jako, jako povoljne.



Uspela sam da preko svoje drugarice dodjem i do ABH hajlajtera u nijansi Starlight, koga sam bas jako dugo zelela. Ovo je nijansa  prelepo izgleda na kozi, sam proizvod stoji na licu tokom celog dana, a kako je veoma, ali veoma pigmentovan, prilikom aplikacije vam je potrebna veoma mala kolicina.


Takodje, obozavala sam ove sundjere za nanosenje sminke,koje su neke replike cuvenog beauty blendera. Ovi sundjeri su nesto bez cega ja ne mogu da zamislim svakodnevno sminkanje, i mislim da ih se nikada necu odreci.


Poslednji dekorativni favorit je tecni karmin kompanije Dose of Colors, i nazalost probala sam samo ovu nijansu, ali mi uskoro stizu nove pa ocekujte recenziju. Uglavnom, jako je pigmentovan, postojan, jedan sloj vam je sasvim dovoljan, nije pretezak na usnama, a pritom je mat. Mislim da je zasluzeno u g=favoritima, jer za ovih par meseci koliko ga imam, bukvalno ga svakodnevno nosim.




I to bi bilo sve sto se moji godisnjih favorita tice, i nadam se da su vam se dopali.

Da li imamo zajednickih favorita? 

Do narednog posta..:)

Mimi..:***





8 коментара:

  1. Srecna Nova, draga moja! Sve najlepse ti zelim :-*** Odlicni su ti favoriti, delimo alverde ulje za lice koje bukvalno spasava u ovom periodu :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno dusice, i ja tebi, i da ti se ostvare sve zelje..:*** Ono je nepravezadjeno, a kupila sam ga po tvojoj preporuci, i hvala ti..:***

      Избриши
  2. kvalitet slika je ocajan

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ništa od ovog probala nisam baš zaostajem <3

    ОдговориИзбриши