January Favorites 2017

недеља, јануар 22, 2017 prettyandstylish 15 Comments


Cao drage moje..:)

Danasnji post bice posvecen favoritima januara, i ovog meseca ih pisem ranije, s obzirom na to da u sledecem postu zelim da vam predstavim proizvode iz ovog meseca koji su bili losi, i koji su me zaista razocarali.
Da ne bih previse duzila sa uvodom, ukoliko vas zanima sta sam to volela i koristila rado ovog meseca, nastavite da citate tekst.


Pocecu sa preparativom , i prvi proizvod u ovoj grupi je Dermix losion za telo, kome se uvek rado vracam, posebno kada je ovaj zimski period u pitanju. Ubedljivo je najbolji za negu suve koze tela, izuzetno prijatnog mirisa, koji je onako dosta jednostavan i blag. Moc hidratacije ovog losiona je zaista velika, i  sledeceg dana nakon nanosenja mozete osetiti koliko vam je koza mekana i nezna.

Posto mi je koza lica suva, ja nikako ne mogu da zamislim svoju rutinu ciscenja koze bez piinga. Ovaj je blag, a opet zaista radi ono sto treba, i ostavlja vam kozu neznom. Ono sto mi se dodatno dopada je i to sto istu dodatno ne isusuje.


U proslom postu sam vam pricala o kremi za lice brenda Pomada, koju sam otkrila ovog meseca, i koja je odlicna za nas sa suvom kozom, kao i za sve devojke sa normalnom i masnom, Uz to rec je o prirodnoj kozmetici, kojoj uvek dajem prednost.


Od preparative bih pomenula i ovaj Hugo body mist, savrsenog mirisa vanile i mandarine, koji je onako dosta intenzivan i dugo se zadrzava na kozi.


Ovaj Sephora balzam za usne je nesto sto mi je iste spasavalo, s obzirom da sam bila dosta bolesna ovog meseca, i usne su mi bile u jako losem stanju. Sam proizvod je dosta jak, ppoput vazelina je i oporavi vam usne preko noci.


Kada je o dekorativi rec, prvo zelim da pomenem  Evelline maskaru za volumen,
koja pored obecanog volumena, trepavicama da intenzivno crnu boju, a pored toga jako ih lepo rasceslja, zbog cega nisu nimalo slepljene, i izgledaju jos gucse.


Zatim su tu i dva proizvoda iz  Maybellina, tacnije njihov duo za konturisanje, za koji sam vam vec rekla da je sjajan, pogotovo ovaj tamniji deo, i kajal olovka u nijansi Dark Jager  .
Ja nisam bila fan njihovih olovaka za oci, jer su mi bile previse cvrste, suve, i nisam mohla da ih nanesem. Ova je veoma kremasta, jako se lako nanosi i blenda, odlicna je baza za neki tamniji makeup look, a mozete je nanositi i u vodenu linuju. Sve preporuke.



I za kraj, nisam odolela, a da ne probam cuveni Golden Rose karmin u nijansi 10.
Dosta sam slusala o istom, i misljenja su jako podeljena, ali meni se generalno sve svidja, pocevsi od same boje, ludacke pigmentacije, savrsene postojanosti, ma bas sve. Inace imam par nijansi iz ove kolekcije, i sve su savrsene.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)


Da li ste probale neke od ovih proizvoda?
Imamo li zajednickih favorita?


Do narednog posta..:)
MiMi..❤❤❤


15 коментара:

  1. Dermix bb mi je večiti favorit, za maskaru mi je baš drago i meni odgovara, koristim je :).

    ОдговориИзбриши
  2. Osim GR tekućih ruževa nemamo zajedničkih favorita jer popriličan broj preparata nema za kupiti kod nas. Ali svejedno volim čitati ovakve postove i negdje zabilježiti zanimljive proizvode. Nikad se ne zna kad će me put nanijeti kod vas u susjedstvo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces uskoro doci kod nas, i da ces imati prilike da isprobas neke od ovih proizvoda..:)))

      Избриши
  3. Ja sam probala Dermix oson, i ostala sam sokirana koliko je dobar..;)

    ОдговориИзбриши
  4. Nedavno sam otkrila blog, i jako mi se dopada kako izgleda, sadrzaj i slike. Zaista jednostavno, csto i lepo, svaka cast.

    ОдговориИзбриши
  5. Zajednicki favorit nam je GR karmin, koji i sama licno obozavam, a ostale stvari nisam probala.

    ОдговориИзбриши
  6. Moracu da probam Byphasse piling jer mi je koza bas osetljiva, a sad se pitam, citajuci ovaj post, kako ne znam za taj Maybelline kajal, kako je to moguce :)? Moj favorit je takodje GR tecni mat ruz, ali u nijansi 03 :). Odlican post. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je ovo njihova nova kolekcija, videces ga na polici pored ostalih olovkica za oci..:) Ovaj piling ti je odlican za osetljivu kozu, bas zato sto je nezan i mislim da ti nece smetati..:)I 03 je divan, ma svi su..:) Hvaal ti punooo..💜💜💜

      Избриши
    2. Kupila sam ovaj kajal, samo je moj u crnoj boji, divan je, odusevljena sam :)! A ne bih ni znala za njega da nisam procitala ovaj post :D Kristina

      Избриши