Proizvodi koji su me razocarali

петак, јануар 27, 2017 prettyandstylish 10 Comments

Cao drage moje..:)


U danasnjem postu zelim da sa vama podelim svoje utiske o nekim proizvodima, koji mi nimalo nisu odgovarali u proteklom periodu. Ono sto zelim da naglasim je da ovi proizvodi nisu meni odgovarali, sto ne znaci da vama nece, ali naravno svi smo drugaciji, samim time nam razlicite stvari  i odgovaraju.



Prvi proizvod je Loreal mleko u ulju za ciscenje lica, na prvi kontakt zaista deluje super, nakon njega koza je fenomenalna, i zaista sam mislila da moze da zameni moje omiljeno Balea ulje za skidanje sminke, ali sam se prevarila. Ovaj proizvod ne skida sminku uopste. Koliko god trljali, nemoguce je ukloniti bilo sta. Iskreno,  ostala sam zatecena, jer sam imala mnogo veca ocekivanja. 
Trenutno zelim samo da ga potrosim, te ga koristim ujutru kada nemam nimalo sminke i kada mi je koza gotovo skroz cista, tako da vam savetujem da ga preskocite.

Zatim je na red dosao jos jedan proizvod ovog brenda, a to je cuveni Perfect  Match korektor. Meni je ovo jedan od gorih koje sam probala, iz mnogo tazloga. Prvi je sto je i najsvetlija nijansa, dosta tamna za nekog ko ima svetao ten, kao sto sam ja .Sledeca je stvar je sto se uvlaci i u najmanje linije, kaci se za suve delove na licu, tesko se blenda, sve u svemu uzas.
Iskreno, ja sam imala jako velika ocekivanja, kao i za gore pomenuti proizvod, jer ga svi hvale, ali u mom slucaju, ovaj korektor je definitivno nesto najgore sto sam stavila na svoje lice.


Po ko zna koji put sam pokusala da koristim ovaj Evelline lak za ojacavanje nokatne ploce, ali bezuspesno, jer on meni svaki put iznova, i iznova unisti nokte.


Sledeci na redu proizvod koji sam zamrzela, je GR gel ajlajner, koji sam  kupila po preporukama drugih blogerki, koje su se njime odusevljavale. Mozda cu ispasti zla, mada mi to nije namera, ali samo zelim da iznesem svoje misljenje. Ukoliko neki brend sponzorise moj post, ne znaci da cu ga hvaliti po svaku cenu,  jer samim time gazim po svom blogu.  Da bih bila jasnija, sve blogerke koje saradjuju sa ovim brendom , su na svaki moguci nacin hvalile ovaj ajlajner, dok su devojke koje su izdvojile novac i isti kupile, ostale razocarane. Uglavnom verujem svojim blogokoleginicama, ali cu od sada obratiti paznju na to.
Uglavnom, proizvod je jako suv, tesko se nanosi, linija koju izvucete je na odredjenim mestima slabo pigmentovana, sve u svemu, moj vam je savet da dodate novac i kupite neki bolji.


Ja sam jako veliki fan Aurinih tecnih ruzeva, ali ova nijansa je jako losa. Pigmentacija je cudna, morate proizvod vise puta da nanesete da bi ste dobile punu boju, i isti se skuplja u rubovima usana.
Mislim da su tamnije nijanse GR ruzeva, daleko kvalitetnije, pa vam savetujem da se pre opredelite za njih.:)


I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li ste probale neke od ovih proizvoda, i kakva su vasa iskustva?
Do  narednog posta..:)

MiMi..:***


10 коментара:

  1. Nisam koristila ni jedan od navedenih proizvoda. Baš sam planirala da kupim GR gel ajlajner, ali ću nakon ovoga ipak razmisliti. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bolje ga preskoci, veruj mi, s obzirom da mu je cena skoro kao Lorealovom gel ajlajneru, koji je jedan od najboljih, i koji nikada bukvalno neces potrositi..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Kupila sam braon GR eyeliner kad je bio na nekom snizenju u Lilly, odusevila se, vratila se po plavi. Koristila sam ih jedva 3 puta pre nego sto su se potpuno osusili i postali neupotrebljivi. Znam da je npr. Makeup Arena nahvalila na sva zvona, onda se javila posle mesec dana da kaze da mu je dodala Duraline, ali da joj je i dalje odlican. Po meni je apsurdno proizvod od ~300-400 dinara ozivljavati proizvodom koji je znacajno skuplji od njega, haha. Sve u svemu, bacen novac.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam ga isto kupila kada je bilo to snizenje u Lillyju, ali od starta mi je bio bas los, prvo sam mislila da je do mog, medjutim kasnije sam videla da je slucaj i kod nekih devojaka.I slazem se skroz da je apsurdno ozivljati nesto tako skupim proizvodom, kada iz starta mozes kupiti Loreal gel ajlajner koji je fenomenalan.:)

      Избриши
  3. Rijetko koji blogger se usudi biti iskren i reći sve što misli o proizvodu, svaka čast. Ne znam na koji način dodaješ fotografie, ali djeluju kao da si ih slala preko interneta. Uglavnom, divno. ♥

    Aminique

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nazalost, ali dobro..:) Hvala ti puno..:) Da, saljem ih tako, navikla sam od starta da ih tako dodajem..:) Hvala ti puno jos jednom..<3

      Избриши
  4. Loreal i Aura i GR bas sam u cudu meni uglavnom sve to odgovara, a znam da nam vecinom isto pase, no moralo je i ovo da se desi nekad, hehe :). Svidja mi se izgled bloga <3

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala Bogu nisam probala nijedan od proizvod koji su tebe razočarali. Niti ću :)

    ОдговориИзбриши
  6. I meni je drago sto nisi, ustedela si novac za nesto bolje..💜

    ОдговориИзбриши