Gamiss and Zaful new in

понедељак, март 27, 2017 prettyandstylish 5 Comments

Cao drage moje ..:)




Danas cu vam pokazati stvarcice koje sam dobila sa sajtova Gamiss i Zaful.
Ovoga puta sa Gamiss sajta su mi stigle sve stvarcice, i preodusevljena sam njima, pritom ni carinu nisam platila, sto me je jako iznenadilo. Sa Zaful sajta sam dobila preslatku teksas suknjicu, koju mozete videti ovde, a ostale dve stvari cekam da mi dodju.
Sto se tice Gamiss sajta, kao i ovek uradicu vam poseban  post, kako bi mogle bolje da vidite kako stvari stoje, ali zaista uvek sam prezadovoljna ovim sajtom, jer imaju sjajnu ponudu, ekstra povoljne cene, a pritom je kvalitet daleko bolji nego kod nekih skupljih brendova.

Zaful spring 2017 Promotion 



Gamiss spring 2017 Promotion 



Ove cipelice su nesto zbog cega sam jedva cekala da mi stigne paket, zaljubila sam se u njih, pogotovo sto su uzivo lepe kao i na slici. Mislim da ce biti odlicne za ove toplije dane, uz to stikla je mala, te su samim time i udobnija, i sigurna sam da ih jedno duze vreme necu skidati..:) Uz to, na njihovom sajtu mozete pogledati mnogo zanimljivih jeftinih cipela, na linku ovde.







I druga stvar je ova haljibica, za koju sam se plasila da li ce biti providna ili ne, ispostavilo se da nije, jer ima lepu deblju postavu ispod, sto je sjajno, jer mogu slobodno da je nosim. Jako je leprsava, fino pada, na prvo nosenje mi deluje zaista prijatno, tako da cu vam javiti kako ce se ponasati u buducnosti.

I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Kako vam se dopadaju ove stvarcice, i da li ste narucivale sa ovih sajtova?

Do narednog posta..:)MiMi..:***

5 коментара:

  1. Joooj sandalice su vrh kako ih ja nisam primetila bas sam narucivala novu turu nedavno, narucila sam neke gleznjacice kao za ovo prelazno vreme.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gleznjace ti uvek trebaju, tako da tu nisi pogresila..:) A jesu predivne stvarno..:)

      Избриши
  2. Haljina je prelepa. Zaful je jedan od mojih omiljenih sajtova. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  3. Cipele sam i ja htela,ali rasprodali su. :/
    Baš su slatke i nosive,a sigurno i udobnije od previsokih.Nego reci jel stežu u prstima?
    Haljinica mi se mnogo više sviđa na tvojoj slici nego njihovoj,na njihovoj sam je jedva i pogledala,a sada mi deluje kao nešto što bih mogla da nosim.
    Ljubim :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas steta, nadam se da ce ih uskoro vratiti u prodaju pa da imamo iste..:) Preudobne su, i nimalo ne stezu, bar mene nisu..:) Haljinica je super , meni je uzivo jos lepsa nego na slici..:)Ljubim i ja tebe punooo..:)

      Избриши