Yoins wishlist

среда, март 29, 2017 prettyandstylish 11 Comments

Cao drage moje..:)

Jos jedna lista zelja na blogu, i znam da ih je u poslednje vreme zaista dosta, ali ja kao neko ko obozava garderobu i slicne zenske stvarcice, jednostavno nemam zelju da se odreknem istih, te u to ime sa vama delim svoju listu zelja, i novu saradnju sa sajtom Yoins.
Na prvi susret ovaj sajt je nalik na one sa kojima vec imam ostvarenu saradnju, no izbor je dosta veci, sto je uvek plus. Ja sam vec nesto narucila, i cekam da mi stvarcice stignu pa da vam pokazem kako izgledaju, a do tada obavezno pogledajte ovaj sajt, ukoliko ste u potrazi za novom i zanimljivom garderobom..:)

U nastavku pogledajte sta se to sve nalazi na mojoj listi zelja, i verujte ovo je najsuzeniji izbor, jer zelim sve sa ovog sajta, bas kao sto je to uvek slucaj ..:)


Transparent Backpack in Brown



Gold Metallic Ankle Strap High Platform Sandals





Black Deep V-neck Sexy Rose Embroidery Zipper Cami Dress


I to bi bilo sve sto se ove liste zelja tice..:)
Kako vam se dopada moj izbor, i da li ste prethodno imale iskustva sa ovim sajtom?

Do narednog posta..:)
MiMi..:)


11 коментара: