Bell 2skin mat pressed powder

недеља, април 09, 2017 prettyandstylish 6 Comments


Cao drage moje..:)


Nedavno sam dobila mogucnost da saradjujem sa kompanijom Moya drogerija, koja je uvoznik brendova kao sto su Bell, Impala, Ruby Rose, Isabella DuPont dekorativne kozmetike, Bi-Es parfema, Lady Style farbi za kosu kao i krema za negu koze lica i tela Uroda Kwiaty, Melisa, Active90, Lift Extreme, Oil Repaire, Elixir Oil. Verujem da ste puno puta cule a ove brendove, no sada ih konacno mozete naci i na ovom sajtu, mada sam iste vidjala i u dosta parfimerija u Srbiji. Ono sto sam ja imala prilike da primetim je to da su proizvodi ovih brendova dosta kvalitetni, a cenovno jako pristupacni.

Ovoga puta sam imala prilike da testiram kompaktni puder kompanije Bell, a kako se pokazao saznajte u nastavku.



Na samom pocetku moram da istaknem da imam jako veliki strah od kompaktnih pudera, jer kako imam suvlji tip koze, retko kada  sam mogla da naidjem na onaj koji mi nece dodatno isusiti kozu, ili istaci suve delove iste. I mada ce te cesto cuti da nama suvokozcima i ne treba klasicno fiksiranje sminke puderom u kamenu ili prahu, ja jednostavno ne mogu bez tog koraka.

Zato sam ovaj puder testirala sa malom bojazni, ali na kraju se ispostavilo da zapravo i nije bilo razloga za time.

Puder dolazi u jako lepom cvrstom pakovanju sa ogledalom i sundjerom, sto je u startu plus, jer je idealan za torbicu i eventualne preprevke u toku dana. 


Na prvi kontakt tekstura je jako fina, puterasta, pomalo se trusi, ali nista preterano, te vam nece u vecim kolicinama leteti po pakovanju. Ovaj puder je transparentan, sto znaci da ce se super prilagoditi svakom tonu koze, nema pokrivnu moc, vec samo sluzi da vam sminku drzi na mestu.
Taj posao obavlja odlicno, jer meni puder drzi na kozi sve do trenutka dok ne resim da ga uklonim.

Ono sto je pravo iznenadjenje, i zbog cega sam jos vise zavolela ovaj puder je sto ne istice suve delove, ne isusuje vam dodatno kozu, vec vam samo lepo fiksira puder i zakamuglira suve delove ukoliko ih imate. Nije nimalo tezak na licu, ne ucini vam kozu onako mrtvom na izgled, vec zaista 
suprotno.


Najiskrenije, ovo je moj novi favorit sto se tice pudera za setovanje, i ima sve moje preporuke, pogotovo ukoliko imate isti tip koze kao ja, i u potrazi ste za novim puderom ovog tipa..:)

I to bi bilo sve za ovaj post..:)

           Da li ste koristile neke od prizvoda ove kompanije, ili pak ovaj i kakva su vam iskustva?

Do narednog posta..:)
Mimi..:) <3

6 коментара:

  1. Nisam koristila ni jedan proizvod ovog brenda, ali mi ovaj puder deluje baš zanimljivo. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Karmini su im super, tako da pogledaj u manjim drogerijama, mislim da su i cenovno dosta pristupacni..:)

      Избриши
  2. Nisam, mada sam suvokozac, pa cu da razmotrim :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj je super, dosta je slican Maybelline Afiniton puderu, pa ako trazis neki koji je dobar i za suvokozce, onda ti oba toplo preporucujem..:)

      Избриши
  3. Skoro sam u jednoj drogeriji naisla na ovaj puder, i nisam bila sigurna kako ce mi odgovarati, medjutim sada cu sigurno probati.

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post kao i uvek.

    ОдговориИзбриши