Zaful and Rosegal haul

петак, април 14, 2017 prettyandstylish 6 Comments


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da vam  pokazem sta sam sve to dobila sa sajtova Zaful i Rosegal.
Zaista sam ovoga puta preodusevljena stvarima,  sve mi se dopada, i ukoliko vas zanima da saznate sta sam sve to kupila, nastavite da citate post..:)

Zaful Summer 2017 Promotion and Up to 70 % OFF 




Prvo cu vam pokazati  jednu preslatku haljinu sa sajta Zaful, no cekam da mi stigne jos jedan deo porudzbine, pa cu vam drugi deo paketa naknadno pokazati. Za sada tu je ova lepa bela haljinica, koja mi je zapala za oko istog trenutka kada sam usla na sajt, i znala sam da cu je sigurno kupiti. Jako je prijatna, nije prekratka, za sta sam se malo plasila da ce ipak biti problem, no na kraju je sve ispalo kako treba, i naravno uskoro cu vam prikazati u posebnom postu i kako mi stoji..;) Istu mozete kupiti ovde, a njena cena je  31 dolar. Ono sto ce vas siguro obradovati, ukoliko kupujete na ovom sajtu je i mogucnost da sada mozete ostvariti popust koristeci kod ZafulVilian. 



Drugi po redu je sajt Rosegal, sa kojim sam prvi put ostvarila saradnju, i zaista sam preodusevljena stvarima koje su mi stigle. Ono sto sam zaboravila da spomenem je to da nisam platila carinu, ni ovoga puta, sto je zaista sjajno. Takodje, i sajt Rosegal, vam nudi mogucnost ustede koristeci kod RosegalVilian, te ukoliko vam se bude nesto posebno dopalo, mozete ga kupiti po znatno nizoj ceni.


Rosegal Summer 2017 Promotion Up to 60 % OFF 

Prva stvar koju cu pomenuti je ova majca sa natpisom, koja je pamucna, jako prijatna, pritom vam nesto ovako uvek treba, savrsena je za kombinovanje, pa ukoliko volite ovako nesto, obavezno bacite pogled na sajt.



Zatim, najlepsa stvar u celom paketu je ova haljina, koja je kao za princeze,  odusevljena sam kako stoji, i jedva cekam da vam to pokazem. Materijal je jako prijatan, nije providna, i mislim da cu bas uzivati u njoj.

Sledeca sto mi je stiglo je ova bela kosulja, koju mozete  pogledati ovde.  Ista je kao i na fotografijama, jako lepo stoji, i mislim da je mozete kombinovati uz gotovo sve.



Pretposlednja stvar je ovaj body. Ja volim ovakve stvarcice, jer su jako prakticne, pogotovo za dane kada ne znam sta cu nositi, ovo mi je bas izbor broj jedan. Sjajan detalj je imitacija coker ogrlice oko vrata, vrlo je prijatan i primenljiv komad garderobe, tako da ovo uvek trebate da imate.



I poslednja stvar je silikonski bleder, koji se meni ne dopada, jer mi ne ublenda dovoljno lepo puder, i nekako mi nakon njega ostaje onaj tezak osecaj na licu. Jeste ovaj zaista jako mekan, stedi dosta proizvoda, ali efekat koji daje mi se ne dopada.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Kako vam se dopada moj izbor, i da li ste kupovale sa ovih sajtova?
Do narednog posta..:)
MiMi..:)

6 коментара: