Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser

субота, април 15, 2017 prettyandstylish 11 Comments

Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da sa vama podelim svoje utiske o jos jednoj drogerijskoj bazi, ovoga puta rec je o Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser.
Nikada nisam koristila baze koje su ciljano namenjene smanjenju pora, jer me iste nisu mucile, medjutim od skoro sam primetila da su mi u predelu T zone postale dosta vidljive, te sam zelela da vidim da li ova zaista radi.


Iz ove kolekcije sam probala onu koja je namenjena suvokozcima, i sluzi  za hidrataciju, i njome sam zaista bila odusevljena, a kako se ova pokazala, otkrijte u nastavku posta..:)


Dolazi u plasticnoj tubici, kolicine 22 ml, sto je nesto manje od kolicine vecine standardnih drogerijskih baza, koje uglavnom imaju 30 ml. Za razliku od drugih iz ove kolekcije, prijatnog je mirisa i provedne strukture. Ovo je klasicna silikonska baza, kao sto ce te vec na slici i videti, medjutim dosta je prijatna na licu, i nije nimalo teska ili neprijatna, kako to obicno ume da bude sa prajmerima ovog tipa.



Jako se lako nanosi, koza je brzo upija, i zaista istog trnutka postane jako mekana, te preko ove baze puder zaista lepo legne, i izgleda savrseno. 
Ja je nanosim u jako malim kolicinama, uglavnom na kriticnim mestima, i vrlo lepo ujednaci ten, i pripremi kozu za dalje sminkanje.

Da li zaista zamaskira pore? Pa moram se sloziti sa proizvodjacem da zaista to radi. Ukoliko imate problem sa porama, ili ste masnokozac, mislim da ce vam ova baza zaista odgovarati. Pore zaista vizuelno smanji, sto je plus, te mislim da ova baza moze sa sigurnoscu da parira i onim skupljim.
Kao neko ko je uglavnom imao losa iskustva sa silionskim bazama, ova je pravo iznenadjenje, tako da je toplo preporucujem.
Trenutno je mozete kupiti u Lily i Dm drogerijama, po ceni od 450 dinara.


~ Sastav i izgled ~



I to bi bilo sve za ovaj post?
Da li ste probale ovu bazu, ili neku drugu iz ove Baby Skin kolekcije, i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:)
MiMi..:)

11 коментара:

  1. Mesecima tražim ovaj prajmer i nikako da ga nađem :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam je narucila preko Lily online prodavnoce, jer isto kao i ti mesecima nisam mogla da je pronadjem..:)

      Избриши
  2. Одговори
    1. A jeste ona divna, ja sam je bas dugo volela, nego me uvek vuce da probam nesto novo..:)

      Избриши
  3. Ova baza je odlicna, ja sam masnokozac i preporucujem.

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam probala jer ne mogu da je pronadjem, uvek je rasprodata.

    ОдговориИзбриши