Rosegal wishlist

понедељак, мај 22, 2017 prettyandstylish 4 Comments



Halter dress

Cao drage moje..:)


Nakon noviteta sa sajta Rosegal, predstavljam vam jos jednu svoju listu zelja. Drago mi je sto se ova saradnja nastavlja, jer sam do sada prijatno bila iznenadjena kvalitetom stvari koje sam dobijala.
Zelim da naglasim da je ovo mesec kada sajt najvise promovise haljine, te ukoliko zelite da usvoj garderober  osvezite nekom novom, koja ce biti in modni komad u predstojecoj sezoni, predlazem vam da pogledate linkove u zagradama (  halter dress and a line maxi dress ).

U nastavku mozete pogledati proizvode koje sam ovaj put odabrala.



Faux Leather Embroidery Athletic Shoes - WINDSOR BLUE 37



Studded Handbag with Geometric Print Strap - PINK


Kako vam se dopda moj izbor, i kakvi su vasi utisci o ovom sajtu?

Do narednog posta..:)
MiMi..:)



4 коментара: