Zaful wishlist

уторак, мај 23, 2017 prettyandstylish 2 Comments

Cao drage moje..:)

Jos jedna lista zelja, ovoga puta sa sajta Zaful. Znam da u poslednje vrema cesto pisem ovakav  tip postova, i sebi sam malo dosadila, verujem i vama, ali  obecavam vam da ce se to promeniti u buducnosti.

Kao i vecina ovakvih sajtova, ovo je mesec kada oni promovisu haljine i kupace kostime, pa ako vas nesto tako interesuje, ostavicu vam linkove u zagradama ( Zaful blue bikini Summer 2017 Promotion and Zaful floral midi dress Summer 2017 Promotion). 

Kao i do sada, sajt vam nudi mogucnost ustede, ukoliko pri plasiranju porudzbine iskoristite kod ZafulChen. Verujem da ce vam znaciti , ako kao i ja volite online soping.

U nastavku teksta, mozete videti sta sam ja ovaj put odabrala.


Sleeveless Plaid Wrap Bowknot Blouse



Cutoffs Ripped Denim Shorts





Stripes Embroidered Casual Dress


                                                           Sta vam se najvise dopada od izabranih stvari, i da li ste                                                                           imale iskustva sa kupovinom na ovom sajtu?


Do narednog posta..:)
MiMi..:)

2 коментара:

  1. Super izbor, ja nikad ne mogu da odlučim i taman kad napravim listu vidim nešto drugo i na kraju kad poručujem nikad ne bude to sa liste :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E i ja sam to pre radila, sto ti kazes ne mogu da se odlucim, ceo sajt bi kupila najradije da mogu..:)

      Избриши