Zaful new in and review

среда, мај 31, 2017 prettyandstylish 0 Comments



WHITE FLORAL BIKINI


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da vam predstavim novitete sa sajta  Zaful, i sa vama podelim svoje detaljnije utiske o stvarima koje su mi stigle.. Ako vas zanima sta sam to sve kupila, i da li sam zadovoljna, nastavite da citate post.


Pocecu od omiljene stvari, a to je ova bela haljinica koju mozete kupiti klikom na ovaj link.
Prava je letnja, lagana, leprsava, materijal je zaista udoban, mozete je nositi uz sve i svasta, kombinovati na milion nacina, i definitivno sam odusevljena. U nastavku teksta mozete videti i kako stoji.













Zatim je tu ova crna majcica  , sa cvetnim motivom , i imitacijom coker ogrlice oko vrata. Jednostavan , udoban  i praktican komad garderobe za svaki dan. Velicina ove majce je s, veca mi je, no na sajtu ne postoji manji broj. Svakako, bez obzira na to, vrlo rado cu je koristiti.




I poslednja stvar koja me je razocarala, je ova karirana haljina , sa cipkanim detaljima. Sam materijal je kao od neke kosulje, na dodir deluje jako kvalitetno i fino, ali razlog zasto sam ja razocarana je taj sto su na sajtu mere za ovaj artikal pogresne, te je meni ova haljina kratka. Jako sam se razocarala, jer sam jedva cekala da mi stigne, ali sta je tu je. Svakako cu probati nekako da je prepravim i koristim. Sto se tice mera na ovom sajtu, uglavnom su uvek tacne, ali nekada se desi izuzetak, pa je meni velicina M, kratka, a inace nosim XS i nemam problem sa duzinom.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Nadam se da su vam se dopale stvari koje sam odabrala.:)

Da li ste kupovale nesto sa ovog sajta, i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:)
MiMi..:)

0 коментара: