Bourjois 123 Perfect CC Cream

недеља, мај 31, 2015 prettyandstylish 4 Comments


Cao drage moje..:)

Ukoliko citate moj blog, verovatno ste mogle da primetite da o puderima gotovo i ne pisem.Jedini razlog je taj sto su mi unistili kozu, tako da apelujem  na sve devojke koje nemaju potrebu za koriscenjem ovog proizvoda, da to i ne pocinju da rade.Posto ipak imam sitno crvenilo na licu, trebalo mi je nesto sto ce ga prekriti, tako da sam pocela da isprobavam razne tonirane kreme, medju kojima je i ova o kojoj vam danas pisem.Naime, radi se o Bourjois 123 CC kremi, koju ste izmedju ostalog mogle da vidite i u mom poslednjem new in postu.



Koristim je aktivno oko dve nedelje, i mozda ce te misliti da je to kratak vremenski period da bi se o nekom proizvodu formiralo misljenje, ali kada je rec o podlogama zaista ga brzo steknem.Pocecu sa osnovnim informacijama o ovoj kremi.



Dolazi u pakovanju od 30 ml, i dostupna je u cetiri nijanse.Moja je u broju 31 Ivory,  i to je ujedno i najsvetlija nijansa.Prijatnog je mirisa i sadrzi spf 15.Za razliku od vecine CC krema, cija je struktura dosta gusca, kod ove nije isti slucaj.Ima veoma laganu i tecnu strukturu, gotovo vodenastu.Lako se nanosi i blenda, cak i prstima, i zaista je ne osecate na licu.Za jedan proizvod ovakvog tipa, veoma lepo prekriva, cak sta vise boje i od nekih pudera.




Iznenadjena sam trajnoscu ovog proizvoda, obzirom da meni stoji oko 8 sati na licu, i bukvalno se ne pomeri.


Mislim da bi ova krema odgovarala svim tipovima koze.Ja trenutno imam par suvljih delova na licu, i nije ih nimalo naglasila, cak sta vise toliko ih dobro prekrije, da se skoro i ne primecuju.Posto po strukturi nije premasna, kako obicno biva sa ovakvim kremama, mogu je koristiti i devojke sa kombinovanom i masnom kozom.




Sve u svemu, ja sam zadovoljna ovim proizvodom, i verujem da cu ga i u buducnosti kupovati.Svakako da zelim da je preporucim i vama, jer mislim da je idealna  za svaki dan, kao i za predstojeci period.Ukoliko trazite nesto sto dobro prekriva, a da na licu nije pretesko, svakako razmislite o ovoj kremici.Cena je oko 1300. dinara, i svakako se isplati dati novac za nju.



I to bi bilo sve za danas..:)

                                   Da li ste probale ovu CC kremu, i sta mislite o njoj?
                                                      Do sledeceg posta..:) MiMi..:***





4 коментара:

  1. Mnogo želim da probam i ovu kremicu i healty mix , ako je suditi po testerima genijalno :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20. јун 2015. 11:34

    Mila
    Bourjois je super marka a ova krema deluje super po onome kako si je ti opisala.Odkako su se pojavile CC i BB kreme mnogo manje koristim puder jer su mi one dovoljne kada mi je koza lica u dobrom stanju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Krema je super, i nadam se da ces je probati..Tu se slazemo potpuno, licno mom licu kreme ovakvi proizvodi prijaju vise nego bilo koji puder..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши