Avon mini haul

понедељак, новембар 24, 2014 prettyandstylish 12 Comments

Cao drage moje.:)

Avon kozmetika vec dugo vremena postoji na nasem trzistu, i iz svog asortimana nudi dosta proizvoda, od kojih je vecina dobra, ali kao i u svim kozmetickim kucama, tako i u ovoj uvek postoji par proizvoda koji nisu najkvalitetniji.Od skoro sam pocela da radim sa Avonom, i za sada nemam zamerki.Postoji par proizvoda koji bar meni nisu odgovarali, ali svakako necu sad o njima da ovaj post ne bi otisao u suprotnom smeru.Posto mi je pre par dana stigao paket za c16 kampanju, odlucila sam da sa vama podelim sta sam ja to lepo kupila kod njih.Pa ukoliko vas zanima, nastavite da citate..:)



Dazzling Moment set

Najvise sam ga kupila zbog skraba i mleka za telo, ali sam u setu dobila u toaletnu vodu.Stigla sam da isprobam sva tri proizvoda i apsolutno sam prezadovoljna iako to nisam ocekivala.Miris celog seta je zimski, slatkast i dosta podseca na zele bombone..:) Skrab je dosta gust i prepun piling cestica.Koza je nakon upotrebe divna, a plus je to sto vam bukvalno mirise do sledeceg tusiranja.Krema za telo je takodje odlicna, penasta po strukturi, i veoma hidratantna.Sto se toaletne vode tice iznenadilo me je to sto miris zaista dugo traje.Tako da preporuka za ovaj set.

Avon true color

Kod Vine sa You Tube kanala Hatsepsuta, sam videla celu kolekciju ovih senki, gde ih je ona bas nahvalila, tako da sam odlucila da probam.Jos uvek je nisam koristila, ali kada je probam, pisem vam utiske.

Avon zvezdasta cetka za kosu

Cetku ovakvog tipa ste mogli i ranije da vidjate u katalogu, samo sto je bila klasicnog oblika.Ja sam svoju slomila, pa sam resila da kupim novu, jer je mala, i vrlo prakticna, a uz to ima i ogledalo sto je bar za mene svakako plus.

Avon lakovi za nokte

Nijanse:

Metallic efekt ~metalik srebrna
621 mat siva

Lemon sugar~ limun zuta
Asap pink ~ barbi roze

Chiling teal~ smaragdno zelena
Top coat 617


Njihovi lakovi su meni dobri, stim da su tamnije nijanse pigmentovanije od svetlijih.Jedina zamerka za sve njihove lakove je cetkica, koja je preuska, i zato morate vise puta da razmazujete lak.Top coat koji sam narucila mi se nimalo ne dopada, jer noktu samo podpomogne da se brze osusi, ali sto se tice nekog zavrsnog sjaja, to definitivno izostaje.

I to bi bilo sve..:)
Nadam se da vam se dopao post..:)
Da li koristite Avon proizvode, i kakvi su vasi utisci o njima.?
Do sledeceg posta..:)
MiMi..:)

12 коментара:

  1. Koristim Avonove proizvode, a favorit svega što sam do sad isprobala je definitivno arganovo ulje za kosu. Lakove nisam probala!

    ОдговориИзбриши
  2. Izgledaju mi zanimljivo ovi proizvodi iz Dazzling kolekcije... mogla bih probati neki :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno su odlicni..:-) Koji god da uzmes neces pogresiti..:-)
      Hvala na komentaru..:-)

      Избриши
  3. Ovaj Dazzling Moment set stvarno djeluje primamljivo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je isto delovalo, zato sam ga i uzela..:-) Pakovanje je novogodisnje, miris je slatkast, tako da ako volis nesto tako probaj..:-)
      Hvala na komentaru..:-)

      Избриши
  4. Nakupova ti lakova. :D
    True Colour senkice su fantazija!
    Ovaj top coat je meni sjaja, jer volim da mi lak sija i taman mi dobro dođe, ima te fine lepe čestice. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavisnica sam..:-)
      Jedva cekam da ih isprobam..:-)
      Super je sto tebi odgovara, ali meni se nije nimalo dopao..:-)
      Hvala na komentaru..:-)

      Избриши