Testiranje proizvoda: Prirodni dezodorans kompanije Sabi Handmade

петак, новембар 28, 2014 prettyandstylish 0 Comments



Cao svima..:)
Za kraj ove duge nedelje, pripremila sam vam recenziju, meni trenutno omiljenog sto posto prirodnog dezodoransa kompanije Sabi.Ukoliko ste fan sto posto prirodne kozmetike, verujem da ce vas ovaj post zanimati..:)



Dezodorans je nesto bez cega svaka od nas nikako ne moze.Meni licno je mrsko kada moram da kupim dezodorans ili slicno znajuci sta sve u sebi sadrzi.Nekada stvarno ne zelim ni da citam sastav, jer mislim da bih odmah odustala od kupovine.Otkrice ovog proizvoda je za mene prava radost, a devojke iz Sabi kompanije su bile dovoljno fine da mi ga posalju na testiranje.
Ukoliko jos uvek neste cule za Sabi kompaniju to mozete procitati u jednom od mojih starijih postova .(klik)



Sto se ovog dezodoransa tice dolazi u pakovanju od 100 ml, sto vam je dovoljno za koriscenje jedan duzi period.Za razliku od standardnih proizvoda on nije vazdusast, vec je u tecnom stanju.Na dezodoransu se nalazi mali rasprsivac, i 3~ 4 poteza su vam sasvim dovoljna, da vas zastite bolje nego bilo koji drugi proizvod ovog tipa.


Sto posto je prirodan, i miris koji ja trenutno koristim je Limun i Menta.Bukvalno ovo je kao sveze cedjeni limun u kome je dodata menta.Stvarno nesto neverovatno, zdravo za nas i veoma povoljno.Definitivno vam preporucujem da probate.

Ovo  je sajt gde mozete pogledati kompletnu ponudu njihovih proizvoda.

To bi bilo sve za danas..:)

Da li ste probale neke od dezodoransa Sabi kompanije, i kakvi su vasi utisci?

         Do sledeceg kuckanja.:)
  
            MiMi..:*

*pr uzorak

0 коментара: