Razlozi zbog kojih kosa opada

субота, децембар 13, 2014 prettyandstylish 6 Comments

Cao drage devojke.:)
Na svom blogu sam pre nekog vremena objavila tekst o tome kako sam ja spasila svoju kosu, i mogu reci da je to bio jedan od mojih citanijih postova, sto mi je veoma drago.Medjutim tu nisam detaljno navodila koji bi to uzrocnici mogli da dovedu do tog stanja, tacnije koji su kod mene uzrokovali to.
Zato danas zelim da podelim sa vama, sta je to kod mene izazvalo opadanje kose, i sto bi ujedno moglo biti uzrok istog problema kao i kod vas.
Pre nego sto pocnem, zelim samo da napomenem, da ukoliko je vas problem izmakao kontroli kao moj to shvatite krajne ozbiljno, i konsultujte se sa strucnim licem koje ce vam, postaviti adekvatnu dijagnozu i dati potrebne savete i terapiju.





Nazalost ovo je problem koji zahvata u poslednje vreme dosta devojaka, ali svakako nesto sto je itekako resivo.

 POGRESAN IZBOR SAMPONA
Prvi razlog zbog kog kosa moze da opada je najcesce pogresan izbor sampona.Cesto nasu kosu dovodimo u kontakt sa previse agrasivnim samponima, na sta se  ona tesko navikava, jer joj takvi proizvodi ne prijaju.Zato vam je moj savet da se uvek opredelite za prirodne blage sampone, koji nece iritirati teme glave i samim tim uzrokovati opadanje kose.Mislim da se ovakvi proizvodi na nasem trzistu itekako mogu naci.


STRES

Malo ljudi ce vam verovati kada kazete da vam kosa opada zbog stresa.Secam se da su se u mom slucaju pojedine devojke smejale, jer su mislile da izmisljam,Ali kako stres utice na ostatak organizma, isto tako zahvata i kosu.Takodje pored stresa koje nam donose neke stvari u svakodnevnom zivotu, uzrok takodje moze biti i to ukoliko ste imali neku tesku povredu , zbog koje ste morale na operacciju.Anestezije i sve ostale intravenozne supstance koje dospevaju u vas organizam, remete njegov balans i uticu na opadanje kose.Naravno kada sve to prodje, kosa ce nastaviti da raste.

GENETIKA

Jedan od dosta presudnih faktora.U mojoj porodica, dosta njih je imalo problema sa opadanjem kose, pa se to odrazilo i na mene, ali srecom sve se to dalo resiti.




DIJETE

Ja sam osoba koja nikada nije bila pristalica tih rigoroznih dijeta, sve do trenutka dok to sama nisam uradila.Ne znam gde mi je tad pamet bila, pa sam sebi dozvolila tako nesto.Drzala sam dijetu u kojoj je unos kalorija bio ogranicen na 500 dnevno.Koliko mi je to donelo nekih pozitivnih efekata, toliko mi je unistilo ostatak organizma, gde mi je izmedju ostalog kosa pocela opadati kao nikada do tada.Kada sam vremenom regulisala svoju ishranu, stvari su pocele da se normalizuju.Zato bih ovim putem porucila svim devojkama, kojima ovo ne daj Boze padne na pamet, da to nikako ne rade.Verujem da je bolje regulisati ishranu, izbaciti odredjene stetne stvari iz upotrebe, i na taj nacin ce te biti zadovoljne sobom, bez ikakvih posledica.

NEDOSTATAK GVOZDJA U ORGANIZMU

Nadovezacu se na prethodnu temu, strog rezim ishrane je kao posledicu doneo i anemiju, koja je jos jedan razlog zbog kog vam kosa moze opadati.Nesto sto mi nikako nije trebalo, jer se i dan danas mucim sa tim.Tako da ukoliko zelite da izbegnete anemuju, a ujedno i opadanje kose, nikako nemojte drzati rigorozne dijete.


TRETIRANJE KOSE

Ovim sam i sama sebi postala dosadna, ali volela bih da to dodam aoo jos jedan razlog zbog kog je moja kosa pocela da opada.Kada kazem tretiranje, mislim na upotrebu farbe, blansa, kao i toplotnih uredjaja.Dok se nisam prvi put uhvatila za farbu, mogla sam da se pohvalim koliko toliko pristojnom kosom.Po meni farba vam na prvo koriscenje ucini kosu mekanom, svilenom, da se prosto zaljubite u nju.Ako nastavite da je koristite na duze staze, posledice su tek vidljive.Tako da sam ja tu ljubav prekinula, i tu stvar izbacila iz svog zivota na duze vreme.Takodje i sve toplotne uredjaje.Jer koliko se god mi tesile da toplota nedolazi u kontakt sa temenom kose, toliko je nasa kosa sve gora i suvlja.Nijedna maska, sampon ili sta vec nece vam pomoci da spasete kosu, ukoliko na neko vreme neodlozite ove spravice.






slike su preuzete sa interneta

 
 Ja sam se malo raspricala, ali svakako sam htela da vam otkrijem neke od uzroka koji bi mogli da dovedu do opadanja kose, koji su se izmedju ostalog kod mene pokazali kao glavni krivci.Ukoliko zelite da procitate kako sam ja resila ovaj problem, pogledajte ovde

                      Nadam se da vam se dopao post, i da ce vam biti od koristi..:)

                                 Da li vi imate ovaj problem i kako se borite protiv njega.?
                                                 

                                      Do sledeceg posta..:)
MIMI..:*

6 коментара:

  1. Slazem se sa ovim razlozima,ali u mom slucaju je najgore bilo nakon trudnoce. Tada ne mozes kontrolisati opadanje,cak pomislis da ces ostati bez ijedne dlake. Sva sreca pa ne traje predugo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cula sam da se i to desava, i stvarno mi je zao sto ti se to desilo..Super je sto bar brzo prodje..
      Hvala na komentaru.

      Избриши
  2. Meni je dosta padala kad nisam imala zeljeza (gvozdja) pa se slazem s tobom skroz, a i stres je mozda najsuptilniji, ali najgori neprijatelj i uzrok svih modernih bolesti, ljudi ga olako shvacaju, a onda te upropasti. Za zdravu kosu najbitnije imati umjeren, sretan zivot i zdravo se hraniti po meni :) i ne maltretirat ju previse s tim proizvodima i peglanjem kao sto si i sama rekla :D

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post,meni isto od stresa opada...idem čitati kako si riješila problem:)

    ОдговориИзбриши