NYX kremasti karmini

уторак, децембар 09, 2014 prettyandstylish 6 Comments



Cao svima..:)
Za danas sam vam pripremila jos jednu recenziju o  Nyx karminima i u  pitanju su kremasti karmini iz Lss kolekcije.U poslednje vreme dosta pisem o njihovim mazalicama za usne, i iskreno malo sam sam razmisljala da li da ovaj post objavim danas, ali posto sam zaredjala Nyx proizvode u poslednje vreme, onda hajde da nastavim u istom pravcu.



U kolekciji ovih karmina zaista imate mnostvo nijansi, pocevsi od nekih nude tonova, preko pink pa sve do tamnijih jesenjih.Ja sam se odlucila za dve najanse koje ujedno spadaju u kategoriju mojih omiljenih karmina i u pitanju su Pumpkin Pie i Hot pink.U mom slucaju sa ovim nijansama nema greske, obozavam sve varijacije ovih boja, tako da ukoliko ovaj post procita neko od moje rodbine, vrlo lako ce mu biti da mi odabere nevogodisnji poklon..:) Salim se malo..:)





Karmini dolaze u plasticnim crnim pakovanjima, na cijem se kraju nalazi providan deo sa uzorkom nijanse, sto je za mene plus, jer mi uvek olaksa pri kupovini.




Kada govorim o nijansi pod nazivom Pumpkin Pie 630,  opisala bih je ne kao boju bundeve, vec kao neku neznu boju breskve  sa dosta roze podtona.

 

Hot pink 571 a  nijansa je neka blaza varijanta pink boje, sa dosta plavog podtona.Mozda ce vam na sajtu njihova slika ove nijanse delovati svetlo, ali uzivo nije takva.





Oba karmina su kremasta, sa jako svilenkastom strukturom i odlicnom hidratacijom.U sebi ne sadrze gliter niti sljokice, ali nemaju klasicnu mat zavrsnicu, vec su zaista prijatni na usnama.Dobra strana je i to sto lepo klize  i ne razmazuju se.Mala zamerka je postojanost, upravo zbog te kremaste strukture, ali u svakom slucaju mozete ih popraviti.Na usnama ce se zadrazati 2~3 sata.Takodje dobra stvar, bez obzira na dugotrajnost istog, je sto boja postepeno nestaje sa usana, ali nikada potpuno, tako da vam ostavlja trag.



Ove mazalice imaju jako pristupacnu cenu, uostalom kao i svi ostali Nyx proizvodi, i kostaju 400 dinara.
Ja ih svakako volim i nabavicu jos koji.:)



Nadam se da vam se dopao post..;)

                    Da li volite Nyx karmine, i da li ste probale neki iz ove kolekcije.?
                                   Do sledeceg posta..:)

                                     Mimi..:)

                   

6 коментара:

  1. Hot pink i Snow white su mi omiljene nijanse NYX kremastih karmina. <3
    http://angiejankovic.blogspot.com/2014/12/new-in.html xoxo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super je sto imamo jednog zajednickog miljenika..:-) Super su nijanse..:-)
      Hvala na komentaru..<3

      Избриши
  2. Nisam isprobala ali jako su mi lijepi.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja preporuka, za taj novac sigurno neces naci bolje karmine..:-)
      Hvala na komentaru..:-)

      Избриши