Freeman Facial Clay Mask Mint & Lemon

уторак, март 24, 2015 prettyandstylish 4 Comments

Cao drage moje..:)

Kao sto ste mogle i da primetite, ukoliko redovno citate moj blog, obozavam maske za lice, i cesto ih i sama pripremam.One dosta doprinose da moje lice izgleda bolje i svezije, i ukoliko ih redovno koristite rezultati nece izostati.Glinena maska za lice sa limunom i mentom kompanije Freeman je tema mog danasnjeg posta.Ukoliko zelite da saznate nesto vise o njoj, procitajte nastavak..:)

                    

Ova maska dolazi u pakovanju od 150 ml, svetlo zelene je boje i prijatnog mirisa.Namenjena je prvenstveno osobama sa osetljivom i masnom kozom.Upotrebljava se tako sto je nanesete na lice i vrat, sacekate da se osusi, i uklonite.Moze se koristiti 2 do 3 puta nedeljno.



                                 

Kao sto sam vam i malocas pomenula ova maska je pre svega namenjena osobama cije je koza osetljiva i masna.No, moja koza je normalna.Ja sam ovu masku i pre koristila, i secam se da mi je potpuno odgovarala.Kada sam je pre nekog vremena, vratila u upotrebu, zaista me nije razocarala, i podsetila sam se zasto sam je i pre toliko volela.
Moram da kazem da ja licno ovu masku najvise volim da koristim kada mi se pojavi neka bubuljica ili mitiser.Posto mene to uzasno nervira, i cesto mi dodje da iskopam celo lice, trebalo mi je nesto sto ce mi pomoci da te nesavrsenosti uklonim, a da pritom ne isusim kozu.I sto se toga tice, ova maska stvarno radi odlican posao.
                          
Smiri upaljenost te bubuljice i osusu je.Tako da ukoliko ne zelite da je nanosite na celo lice, mozete samo na kriticne zone.Ono sto sam primetila da jos radi je da suzava pore.Iako ja nemam vecih problema sa porama, uvek mi dobro dodje neki proizvod koji ce i te prosirene suziti.Stoga mislim da je odlican za sve devojke koje imaju ovaj problem.

Par puta sam vam  pominjala, da u toku zimskog perioda imam problem sa suvom T zonom, i ovi masku sam izbegavala da redovno koristim, iz straha da ce je dodatno isusiti.Ali srecom, to nije uradila, naprotiv, fino mi je nahranila taj deo, sto je bilo jako prijatno iznenadjenje.

Dopada mi se sto ovu masku mogu da svrstam u red onih koje vam nece previse zatezati lice prilikom susenja.Zaista je lagana, i gotovo da je ne osecate.Jedino sto mozete osetiti je da blago hladi kozu, sto je posebno dobro, narocito u toku letnjeg perioda.

                                             
Mislim da je ovo maska koja ce definitivno najvise  odgovarati masnoj, normalnoj i kombinovanoj kozi.Za suvu ne mogu sto posto tvrdim, obzirom da je moj problem sa suvljom T zonom sezonski.Inace ja sam jako zadovoljna ovim proizvodom, i nastavicu da ga koristim, iako je slobodno mogu reci nepotrosiv..:)

                                                          ~ Izgled i sastav~



Ovu masku mozete naci vec sada u Dm drogerijama i cena joj je od 450 ~ do 500 dinara, zavisno od akcije.Na sajtu Freeman kozmetike, mozete kupiti i kesicu ove maske, ukoliko zelite da isprobate i vidite kako ce vam koza reagovati.



                                        To je sve za ovaj post..:)

                Da li ste probale ovu masku, ili neku drugu iz kompanije Freeman ?
                                Kakvo je vase iskustvo sa proizvodima ovog brenda?:)
                             
                                               Do narednog kuckanja..:)
                                                               Mimi..:*


4 коментара:

  1. Probala sam je par puta i zadovoljna sam, kvalitetna maska po pristupacnoj ceni. Slazem se sa tobom da najbolje odgovara masnoj kozi. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se i tebi dopada..:) Idealna za masnokozce..☺
      Hvala ti na komentaru..☺

      Избриши
  2. imam onu od avokada i još jednu ali vidim da cu moart još da kupim njihovih maski

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Maske su im stvarno odlicne, tako da sve preporuke..Plus imaju ogroman izbor..☺
      Hvala ti na komentaru..☺

      Избриши