Mini beuty and fashion haul

четвртак, март 26, 2015 prettyandstylish 12 Comments

Cao drage moje..:)
Danas za vas imam jedan haul post, u kome cu vam prikazati proizvode i stvari  koje sam kupila u poslednje vreme.Ukoliko zelite da saznate vise, nastavite da citate..:)


                                                         ~ Preparativa~ 


Prvi proizvod koji zelim da spomenem je Kallos keratin maska za kosu. O ovom proizvodu sam cula sve najbolje, i zelela sam da ga isprobam.I zaista vec me je nakon prvog koriscenja odusevio.Iako moja kosa vrlo malo ostecena, tretiram je kao da je puno, i primecujem da joj to prija.Ova maska mi itekako pomaze u tome.Prijatnog je mirisa, guste masne strukture,i u ovom pakovanju imate litar proizvoda.Ja je nanesem u debljem sloju jednom nedeljno, ostavim je  pet ~ sest sati da deluje i isperem.Mada na pakovanju pise da treba da se drzi 5 minuta, meni je to premalo, i nekako imam osecaj kao da ne deluje.Mozete je kupiti na lokalnim pijacama po ceni od 300 dinara.


Naredni proizvod je Balea gel za tusiranje sa mirisom tresnje.Pa tu nemam sta mnogo da dodam, kao i svi drugi gelovi za tusiranje, radi isti posao.Cena 159 dinara.

Zatim je tu Ebelin jastuce za ciscenje lica.Ovo je jako dobra stvarcica, koja vam fino masira kozu, i izvlaci necistoce zadrzane u porama.Nije nimalo agresivno za kozu, tako da mogu svi da ga koriste.Probala sam ga par puta, i zadovoljna sam. Cena 259 dinara.

Proizvod koji se takodje nasao u mojoj korpi je i Bioten piling sa medom i ekstraktom kostice kajsije. Namenjen je normalnoj i kombinovanoj kozi, mada mislim da bi odgovarao i ostalim tipovima.Piling je prilicno nezan, ali bez obzira na to osetite da vam je lepo ocistio lice.Ja licno obozavam Bioten proizvode, tako me ni ovaj nije razocarao.Cena 359 dinara.



                                        ~ Dekorativa~



Prvi dekorativni proizvod je Bioten CC krema. Uvek se pre odlucim za BB ili CC kremu, jer mojoj kozi prijaju vise od bilo og pudera.Buduci da nemam problema sa nesavrsenostima, ova krema mi je i vise nego dovoljna.Nisam je koristila, pa ne znam sta jos uvek da ocekujem. Stvar koja mi se dopala je ta sto nema paraben i  sadrzi spf 20, koji je jako vazan, pogotovo za topliji period koji nam sledi.Cena 399 dinara.


Nyx paleta korektora, je nesto sto sam jako zelela, i na kraju sam je i nasla.Ne znam sta bih vam rekla o njoj, jos uvek je testiram , tako da nemam formirano misljenje.Ali svakako uskoro ocekujte recenziju.

Zatim je tu Aura Correct me u nijansi 304 Fair. O ovom korektoru sam vec pisala, i od tada se moje misljenje nije promenilo.I dalje ga obozavam, sto se da i primetiti.
Cena 435 dinara.

I love trends   je lak iz Essence Nude kolekcije.Ovo je nijansa 07 hope for love ( prljavo roze boja). Dopada mi se kako nijansa izgleda.Za pocetak kupila sam samo ovaj jedan, da bih videla kakav je.Ukoliko mi se dopadne uzecu jos koju nijansu.Cena 239 dinara.


I na kraju ovoj Beuty dela imam tri proizvoda za usne.:)

Prvi je Aura Matte tecni karmin u nijansi 612 Matte Mess. Ta neka boja vina je jako aktuelna ove sezone, sto je izmedju ostalog presudilo i da ga uzmem.Pored toga zelela sam da ga uporedim sa Nyx tecnim karminima.Za sada sam ga nosila samo jednom, i odusevljena sam.Cena 515 dinara.

Tu se nasla i Essence olovka u broju 05.Bordo nijansa, sa dosta braon podtona.Essence olovke jako volim, jer su veoma kvalitetne i pristupacne.Cena 129 dinara.


I na kraju je tu jedno labelo, i rec je o Balea Candy queen, sa mirisom karamele.Prema poslednjem brojanju, imam ukupno 48 labela, sto je poprilicno mnogo i nepotrebno.Ali, zelim da se odbranim i kazem zasto je to tako.Naime, meni jedno labelo brzo dosadi, i ukoliko nemam neko drugo da ga zameni, necu ga ni koristiti.To je neka moja bolest, ali to sam ja.:)



                                                               ~ Fashion haul ~

Prvi haul  post koji ima i taj fashion deo, ali ce svi naredni biti takvi.U ovom imam da vam pokazem dve stvarcice.Obe su iz Shane, i ukoliko niste cule do sada za ovaj brend, recicu vam par stvari.Rec je o spanskom brendu koji se od septembra nalazi i kod nas.Brend je prepoznatljiv po veoma pristupacnim cenama i jako kvalitetnim stvarima.Mnogi ga porede sa Terranovom, sto je donekle i tacno, obzirom da je prodavnica istog tipa, ali najveca razlika je u tome sto su im stvari milion puta kvalitetnije nego od onih u Terranovi.Za sada se u Srbiji moze naci jedna njihova radnja u Knez Mihajlovoj 1~3.


Trenutno je snizenje stare kolekcije, pa ukoliko ste u prilici pogledajte.
Prva stvar koju sam kod njih nabavila je ova velika brao torba.Najvise mi se dopada sto u njoj ima mnogo prostora i moze sve da stane, bar je meni to najbitnije.Boja je neutralna, tako da se super slaze uz sve.Cena na snizenju je 1800 dinara.
I druga stvar su ove gleznjace, koje sam sto puta planirala da kupim, i napokon sam to uradila.Odlicne su za zimski i ovaj prelazni period.Model je poprilicno jednostavan, tako da sam sigurna da ce se mnogima dopasti.Pritom je i boja takva da se moze uz mnogo toga  kombinovati.Cena takodje na snizenju je 1700 dinara.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)

                     Da li ste probale neke od ovih proizvoda i sta mislite o njima?:)

                                                   Do narednog druzenja..:)
                                                                Mimi..:*

12 коментара:

  1. Nikada čula za Bitoen, ali mi se svida ;) Ebelin jastuce za ciscenje lica imam na wishlisti dugo dugo, i moram da ga kupim ;)
    xoxo, Nyx
    Nyx's beauty blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ukoliko naletis na Bioten proizvode, slobodno isprobaj jer su odlicni, i prirodni...:)
      Hvala ti na komentaru..☺

      Избриши
  2. Balea balzami za usne su fantasticni, obozavam ih zbog mirisa, a pruzaju solidnu hidrataciju. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris im je predivan, prosto te mame da ih probas..☺Ovaj sam koristila par puta, i slozicu se sa tobom sto se tice hidratacije..☺
      Hvala ti na komentaru..:*

      Избриши
  3. Mnogo volim Essence lakove i deluje mi da je bas lepa nijansa. Sto se labela tice, po mom misljenju bolje je imati vise, ja imam takve usne da labelo non-stop koristim, pa mi je potrebno da imam jedno pored kreveta, jedno u torbi, a sad sam spala na samo jedno, tako da...Mada uvek koristim dok ne potrosim. Ove Balea jos nisam probala, ali planiram... Cizmice su bombona. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam nekoliko njihovih lakova i zaista su odlicni..:) I sa mnom je isti slucaj, samo sto nikada ne potrosim labelo do kraja, i obicno im istekne rok trajanja, pa zavrse u kanti..Mislim da ce ti i ovo Balea odgovarati, zaista je fino..Drago mi je da ti se dopadaju..:))
      Hvala ti na komentaru..:))

      Избриши
  4. Анониман27. март 2015. 15:50

    Kako volim tvoje haulove :) Bioten piling kupujem cim potrosim ove koje imam :) CC krema je bila masna za moju mesovitu kozu nazalost, ali zato volim Ebelin jastuce, Aurin tecni korektor i Essence olovke za usne :) Torba mi se mnogo dopala, ali mislim da tog brenda nema ovde kod mene u Nisu. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, to mi mnogo znaci..:* Nadam se da ce ti se dopasti kada ga probas..:) Jeste Bioten CC krema masnija, tako da mislim da je dobra samo za normalnu i suvu kozu..:) Drago mi je da ti se svidja..Mislim da u Srbiji postoji samo jedna njihova radnja, i to je ova u Beogradu..Drzim palceve da se pojavi i u Nisu..:))
      Hvala ti na komentaru..❤

      Избриши
  5. Isto koristim Correct me od Aure, i za razliku od ostalih proizvodjaca, koje sam tako reci isprobavala, ovaj zaista odradjuje posao, s obizirom da imam tamne podocnjake, s njim izgledam sveze i takodje, i upravo sto me je odusevilo je ta najsvetlija nijasna 304 Fair na kojoj sam veoma zahvalna, posto sam bledunjava :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja imam iste probleme kao i ti, i retko koji korektor moze lepo da ih kamuflira, a da pritom ne izgleda kao da imam kilogram proizvoda ispod ociju..Za jedan drogeriski korektor je fenomenalan..:)
      Hvala na komentaru..:)

      Избриши
  6. Kalos maska za kosu je zakon!
    Bas se radujem recenziji nyx palete korektora, vec neko vreme je merkam...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se..:)
      Ovde mozes procitati detaljniju recenziju http://milenaivic.blogspot.com/2015/04/nyx-conceal-correct-and-conour-palette.html.Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши