6 najvecis beauty zlocina

четвртак, април 23, 2015 prettyandstylish 12 Comments

Cao drage moje..:)



Ovakvih postova u blogosferi zaista ima mali milion, ali verujem da jos jedan nece skoditi.Zelim da sa vama podelim sta su to iz mog ugla 6 najvecih beuty zlocina, i ono sto ja smatram da nikako ne cini jednu devojku koja drzi do svog izgleda i koja zeli da ostavi pozitivan utisak na svoju okolinu.Pa hajde da krenem.:)


                   ~Pogresna nijansa pudera ili takozvani efekat maske na licu~

Mislim da se redovno, kako na blogovima, tako i na reklamama  govori o tome kako da odaberete nijansu pudera koja bi bila najidealnija vasem tenu.Ali, izgleda da je efekat maske na licu jos uvek i te kako zastupljen, narocito kod mladjih devojaka.Nesto sto ne izgleda nimalo lepo, sto cini da vase lice bude neuredno i prljavo.Ukoliko zelite da ostavite  utisak negovane devojke, ovo je nesto na sta bi ste trebale da obratite paznju.



                                                 ~  Prenaglasene konture~

Ok, svi znamo da konture itekako mogu da ucine da vase lice izgleda mrsavije, i da ga bolje definisu.Ali svakako treba obratiti paznju da to izgleda prirodno, a ne kao da imate fleke na licu.Ovaj ne tako dobar nacin konturisanja vidjam redovno, nazalost i kod osoba koje za sebe tvrde da znaju da se sminkaju.Uglavnom mi se na prvi pogled ucini kao da im je lice prljavo, i zaista nesto sto izgleda kao sve, samo na kao kontura. Obratite paznju da ne preterate sa konturisanjem, i da proizvode za ovu svrhu prilagodite svojoj prirodnoj boji tena.

                                                     ~ Precrtane obrve~

Divim se devojkama koje svoje obrve iscrtaju tako pedantno, da jednostavno tesko provalite da ispod nemaju mnogo obrva.No, nazalost vise je onih koje svoje precrtaju tamnijom senkom ili olovkom, i umesto lepih obrva naprave da one izgledaju cudno, neprirodno, i svom licu daju namrgodjen izgled.




                                                      ~ Usne Kajli Dzener ~

Ona je samo jedna, i ne znam zasto se svi toliko trude da je kopiraju. Njen nacin sminkanja se i meni dopada, ali nije mi jasan novonastali fenomen izvlacenja usana vakumom. Ovaj trend je nesto sto se siri nenormalnom brzonom, i svakodnevno vidjam slike devojaka cije su usne naduvene i modre.Po meni ovo je nesto sto moze u krajnjem slucaju da ugrozi vase zdravlje, i nesto sto bi trebalo da izbegavate ukoliko bar malo volite sebe. Takodje i precrtane usne  ne mogu da izgledaju dobro, jer se cesto u tome preteruje.




                                            ~Neuredna kosa i nokti~

Sigurna sam da  niko od nas nema vremena da svakodnevno sredjuje kosu .Nekada nam jednostavno nije do toga.Ali ono sto nikako ne smete da dozvolite je da vam kosa bude prljava i neuredna.Srecom zivimo u vremenu gde ima suvih sampona koji su odlicni saveznici nasoj kosi.Uvek mozemo da izdvojimo pet minuta za neku jednostavnu frizuru, koja ce doprineti boljem izgledu.



Ista stvar je i sa noktima.Bez obzira da li imate duge ili kratke nokte, njihova nega treba biti ista.Redovno ih turpijajte i  negujte uljima ili kremama.Takodje nemojte da dozvolite da nosite iskrzan lak danima, jer to je nesto sto nije lepo za videti.


I to bi bilo sve za danas. Ovo  ja smatram da ne treba da radi jedna devojka koja zeli negovan i lep izgled. Ljudi cesto kazu da je manje uvek vise, i sa tim se potpuno slazem, narocito kada je sminkanje u pitanju.Ne treba slepo pratiti sta drugi rade, vec jednostavno raditi ono sto ce vama najbolje da stoji i odgovara.

* sve slike su preuzete sa interneta


                                          Sta su po vama najveci beuty zlocini?:)
                                                     Do sledeceg posta..:)
                                                              Mimi..:) :*



12 коментара:

  1. Taj trend sa usnama je užas, stvarno mi nisu jasni ljudi koji to rade :/ imaš grešku u naslovu *beauty :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni meni, sta im treba da to rade..:( Hvala ti sto si mi rekla, ne znam kako mi je to promaklo..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Slažem se sa tvojom navedenom listom beauty zločina! Mislim da mi je ubedljivo najgore kada vidim devojku masne kose, preraslih, ispucalih ili loše urađenih veštačkih/prirodnih noktiju, sa puderom tri nijanse tamnijim od boje kože i plus sve to zapečaćeno sa bronzerom u neograničenim količinama. Ovo sada deluje da preterujem i volela bih da je tako, ali nije, na žalost danas se još uvek mogu videti ovakve devojke više od 1x dnevno (za nas korisnike GSP-a) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se slazemo..Mislim da nisi nimalo preterala, sta vise svaka rec ti je na mestu, jer se takva stvari svakodnevno vidjaju..Xaxaxa, ti si kraljica..:D
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Uh,ova desna slika sa onim usnama, brrr :/ U svemu se, naravno, slazem sa tobom, a za to sa vakuumom sada cujem, nisam u toku a i bolje je tako :) Sve to u vezi sa usnama K.Dzener mi ne ulazi u glavu, ama nikako, nimalo mi ne izgleda privlacno. Nijanse pudera tamnije od prirodnog tena vidjam svakodnevno, radim u skoli, i mogu da razumem mlade devojke koje tako grese, ali kako opravdati profesorke koje tako izgledaju (ovde ubrajam i drecave,potpuno neprimerene ruzeve,kao i prejaka rumenila/bronzere) ? Takodje ne mogu da shvatim zene/devojke koje imaju izrazito masnu kozu, a hodaju gradom sa licem koje se uzasno sija :O, neka je bar matiraju nekim puderom. E da, evo jos jednog bisera - jedna moja koleginica uvek ima tamno braon olovku za usne, neuredno oivicene usne, razmrljano kao posle jela, ruza nigde, ma horor. Da znas samo kako to ruzno izgleda. Prljavu kosu vidjam, ali redje, i to ugl.na sredovecnim zenama. Oduzila sam komentar, sorry, ali post je vrlo inspirativan :D Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uzas blagi..Veruj mi nista nisi propustila, jer to sa vakumom je kao epidemija koja je ponajvise zahvatila devojcice, koje su bez obzira na to sto stete svom zdravlju nastavile da prate ovaj bizarni trend..Ni meni to nije najjasnije, valjda bi sa godinama trebale nesto da nauce.Ima svakakvih.Xaxaxa, horor stvarno, mada potpuno razumem o cemu pricas jer sam imala profesorku koja je bila isti slucaj kao i tvoja koleginica.Ja obozavam da procitam tvoj komentar, jer ti je svaka rec na mestu, i zaista mi nimalo ne smeta kada je duzi..:)
      Hvala ti puno na komentaru..:)

      Избриши
  4. Apsolutno se slazem sa svim stavkama na listi. Ovo za usne mi je toliko odvratno da ja nemam reci. Da li te devojke vide koliko je crvenilo posle toga i koliko to ruzno zapravo izgleda? Plus toga crvenilo traje mnogo duze nego efekat, stvarno mi nije jasno zasto bi neko to radio. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da imamo isto misljenje..:)Veruj mi nije ni meni..Sta ljudima treba da prave od sebe budale, i sami sebi nanose bol, samo da bi eto tako pratili neki bolesni trend..Uzas stvarno.. :\
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Super post, sa svim stvarima se slažem. Ovo sa usnama je za mene bolesno :/
    Nešto što mi baš zna zasmetati je iskrzao lak na noktima. To me u startu odbija, jer ništa ljepše nema nego kad djevojka ima lijepe i njegovane nokte. Naravno da se desi i meni, ali potrudim se da ga što prije skinem a ne da se to vuče danima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti..:) I za mene, jer ne vidim sta je u tome dobro..Slazem se sa tobom, i kod mene je isti takav slucaj..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  6. Анониман29. мај 2015. 15:25

    Mila peric
    Ja se uzasavam lose frizure i neurednih noktiju.To mi je vrhunac neurednosti.Cak i moja cerkica od 9 godina zna za to pravilo i vec ume sama sebi da sredi frizuru a nokte joj ja jos uvek sredjujem mada vidim da i sama polako uci.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se to je zaista strasno..Xexe, dusica, vazno je da od malih nogu vodi racuna o sebi i svom izgledu..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши