April Favorites

субота, април 25, 2015 prettyandstylish 14 Comments


Cao drage moje..:)

Iako je do kraja aprila ostalo jos par dana, u danasnjem postu zelim da sa vama podelim svoje favorite ovog meseca.Nema ih puno iz razloga sto sam  uglavnom koristila proizvode koji su nekako postali deo moje svakodnevne rutine.Kao i u proslom postu ovog tipa, izdvojila sam i par koji su me razocarali, kao i svoje fashion favorote.Da ne bih previse duzila sa uvodom, hajde da poccnem.:)




                                                      ~ Preparativa~


Moj prvi preparativni favorit je Bioten gel za umivanje sa ekstraktom dunje.Ja njega koristim jedan duzi period, i mislim da do sada nije bio pomenut u ovakvim postovima, pa je red da to uradim.Namenjen je normalnoj i kombinovanoj kozi.Zaista blago sredstvo, koje vam  ostavlja osecaj ciste koze, ne isusuje je i ne iritira.



Sledeci favorit je ovo Ebeline jastuce za ciscenje lica.Ono me je zaista prijatno iznenadilo, jer vam uklanja i najmanju necistocu iz koze, a pritom je veoma nezno, i mogu ga koristiti devojke koje imaju osetljivu kozu.Ja sam nedavno kupila jos jedno koje koristim za cetkice, i na tom polju radi odlican posao.



 Poslednji favorit u ovom delu je Labelo Lip Butter sa mirisom maline. Posto je kraj u kome ja zivim prilicno vetrovit, a moje usne su sklone pucanju, ovo je nesto sto me je u tim trenucima spasilo.Dosta je masnjikav proizvod, ostavlja blagi roze film na usnama i veoma je hidratantan.Ukoliko imate problem kao ja, preporucujem vam da isprobate.




                                                            ~ Dekorativa~




U ovoj grupi imam dva laka za nokte i oba su Golden Rose.Ovo su lakovi iz njihove Color Expert kolekcije i nijanse su u brojevima : 10( prljavo roze boja) i 56 ( pastelno plava). Pigmentacija oba je fenomenalna, bar je meni dovoljno da nanesem samo jedan sloj.Izuzetno su postojani.




I poslednji proizvod je ova  Maybelline Color Drama olovka u nijansi ~ Fuchsia Desire. Hot pink nijansa jedna od mojih omiljenih prolecnih, i zaista je ova olovka nesto sto sam skoro svaki dan nosila na svojim usnama.


                                                   ~  Proizvodi koji su me razocarali ~


Essence xxxl gel look top coat  mi se nimalo nije dopao.Prvi razlog je taj sto mu treba pola sata da se osusi, sto ce te priznati jeste mnogo, obzirom da ovakvi proizvodi trebaju da pomognu da vam se lak brze osusi. Uz to jos jedna mana je ta  sto vam se lak sa njim oljusti za jedan dan.Definitivno ga preskocite.

Naredni proizvod je Avon sprej za ispravljanje kose. Ogroman promasaj i bacen novac.Potrebno je sto puta da ga naprskate, sto sam  donekle mogla i  da progutam kada bi krajnji rezultat bio dobar.Ali ovo vam ni uz pomoc fena i cetke nece pomoci da ispravite kosu, tako da nikako ne preporucujem.

I poslednje razocarenje meseca je Revlon Photo Finisher Spray. Ja mrzim lakove, pene i ostale gluposti ovog tipa, ali zbog prirode svoje  kose, oni su mi neophodni.Kod ovog mi se ne dopada sto previse slepi kosu, bez obzira sto ga vrlo malo nanesete.Uz to meni je dosta isusio istu, tako da nisam zadovoljna.


                                                         ~ Fashion favorites ~



 U ovoj grupi imam dva favorita, i oba su akcesoari. Ja nisam  bila najveci fan zlatnog nakita, ali u poslednje vreme sam ga jako zavolela i redovno ga nosim.Svidja mi se sto svaki autfit podignu na malo veci i elegantniji nivo. Prva je ova ogrlica iz Shane, koja ima na sebi ima astek detalje.Veoma se lako uklapa, nije ni preteska tako da vam nece mnogo smetati.I drugi favorit je Avon sat.Na slici je delovalo da se radi o roze zlatu, cak je tako i pisalo u opisu proizvoda, medjutim u prirodi se vrlo malo primecuje taj roze deo.Iako sam na pocetku bila malo razocarana, jer nije isti kao u katalogu, sada ga dosta cesto nosim i jako ga volim.




                                     Dosli smo do kraja ovog posta.:)
                                               
                               Da li imamo zajednickih favorita.?:) 

                                                     Do sledeceg posta..:) Mimi..:***

14 коментара:

  1. Obradovalo me je kad sam vidjela da si pisala o Ebelin jastučiću za čišćenje lica jer sam ga vidjela a nije mi bilo jasno ni za šta ni da li funkcioniše :D
    I dan danas čekam da se maybelline color drama olovke pojave kod mene :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se u prvi mah ucinilo da nece funkcionisati, ali zaista kada pocnes da ga koristis na ovim sitnim dlacicama primetis kako je izasao sav puder iz koze.Zaista je odlicno..:)
      Nadam se da ce se u skorije vreme pojaviti, pa da mozes da ih isprobas..:))
      Hvala ti na komentaru..:))

      Избриши
  2. Sa Biotenom nema greške nikad što se mene tiče, ogrilca mi se dopada neobična je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se u potpunosti..:) Drago mi je da se i tebi dopada.,:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Nazalost i ja sam skroz razocarana sprejom za ispravljanje kose, uopste ne postize predvidjeni efekat ma koliko puta da ga nanesem. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isti slucaj kao i kod mene..Definitivno ne radi to sto tvrdi..:(
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Prekrasan je sat, bas je slican mom koji je isto tako rozo zlato, ali rijetko koji od njih uzivo izgleda bas skroz ruzicasto...a i ljepse mi je ovo kako mi imamo, ide uz sve :)
    Moram probati ovaj ebelin jastucic, ja bih ga koristila samo za cetkice, vidjela sam da daje dobre rezultate s tim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, lakse je za kombinovanje..:) Za cetkice je odlican, pogotovo za ove od tecnog pudera koje se dosta teze peru..Sa ovim jastucicem zavrsis to za cas..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Lep post, Mimi :) Imam ovo roze jastuce, super je, Bioten gel mi nije odgovarao, nekako mi je zatezao kozu, a i potrosio se brzinom svetlosti. Fuchsia Desire sam kupila zimus, pigmentacija me odusevila, cesto nosim ovu olovku :) Avonov sat je prelep, kakva otmena nijansa, ide uz sve, da ga nosis uzdravlje :) Zelim da pohvalim tvoje slike, vidi se tvoj trud oko aranzmana, divno :) ! Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga Kristina..:) Cula sam da su i jos neke devojke imale problem sa ovim Bioten gelom kao i ti, mada opet sve to zavisi od tipa koze..:) Olovka je odlicna :)
      Hvala ti do neba, to mi neverovatno mnogo znaci, i takav komentar mi uvek popravi raspolozenje..:)<3
      Hvala ti na komentaru..:))

      Избриши