Empties * 1*

понедељак, април 27, 2015 prettyandstylish 20 Comments



Cao drage moje.:)

Kao sto ste vec i u naslovu mogle da vidite danas pisem o svojim potrosenim proizvodima.Prvi put na mom blogu mozete citati ovakav post, a jedini razlog je taj sto sam previse lenja da sacuvam sve te prazne bocice.Mislim da su ovakvi tekstovi veoma korisni, iz razloga sto mozete da saznate da li je neki proizvod dobar ili ne, i da li vredi investirati u njega. Ja uglavnom ovde imam preparativne proizvode, medjutim nasla su se i par dekorativna.Pa da pocnem..:)





Fa Yogurt Vanilla Honey & Balea Dusche and creme ~  Oba proizvoda su gelovi za tusiranje, koje ja trosim u nenormalnim kolicinama.Fa mi je omiljeni, i koristim ga godinama. Sto se Balea gela tice, miris me je odusevio, jer podseca na bombone sa ukusom tresnje, ali sam primetila da mi je dodatno isusio kozu, tako da ga necu kupovati ponovo.




Lilly and Spice Vanilla Macaroon & Balea Cocos and Sheanuss  ~ Kao sto ste mogle i da primetite, obozavam ovaj Lilly and spice losion.Predivno pakovanje, presladak miris, i zaista odlicna hidratacija.Sigurno cu ga kupiti ponovo.

Balea losion sa kokosom toliko dobro mirise da vas prosto mami da ga probate.Koza ga brzo upija, ne ostavlja tezak i lepljiv trag, ali sto hidratacije tice, nazalost nisam zadovoljna.Ja imam suvu kozu tela i zaista mi treba nesto sto ce mi pruziti dugotrajnu hidrataciju, a ne samo trenutnu.



Avon Naturals body spray ~ Ovaj je sa aromom vanile i smokve.Miris me je odusevio, i zaista je postojan.Necu ga kupiti ponovo, jer mi je nazalost uzrokovao alergijsku reakciju.



Alostil 2% Minoxidil  ~  Ovo je nesto bez cega moja kosa ne moze, obzirom da imam problem sa njenim konstantnim opadanjem.Zadovoljna sam ovim proizvodom, jer mi taj problem drzi pod kontrolom. Nazalost ovaj nema da se nabavi kod nas, ali postoje zamene, koje su takodje veoma delotvorne.




Bioten Skin Moisture Cream ~ Kremica je namenjena suvoj i osetljivoj kozi, medjutim ja mislim da najvise odgovara normalnoj.Razlog tome je taj sto nije dovoljno masna da bi lepo negovala suvu kozu.Inace sam proizvod ima veoma laganu strukturu, prijatan miris i koza ga brzo upija.



Aura Prime Me ~ Moja omiljena baza svih vremena.Ovo mi je druga potrosena bocica i sigurno cu je ponovo kupiti. Vise o njoj u ovom postu.



Maybelline Big Eyes & The Rocket Volum Express~ Ja sam ogroman fan maskara ovog brenda.Njih uglavnom samo  koristim i do sada me nisu razocarale.Ove dve su po mom misljenju jako dobre, i svakako ih preporucujem.




         
        To bi bilo to.Nemam mnogo proizvoda, ali obecavam da ce u sledeceg empties postu biti vise.:)

                                 Da li ste probale neke od ovih proizvoda, i sta vi mislite o njima?:)
                                                     Do narednog druzenja.MiMi..:**


20 коментара:

  1. Balea gel za tusiranje mirise prelijepo, mene je miris odusevio :D

    ОдговориИзбриши
  2. I ja planiram da nabavim Lilly and Spice Vanilla Macaroon & Balea Cocos and Sheanuss :D Volim mirise tog tipa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda verujem da ce ti odgovarati, pogotovo Lilly and spice jer je bozanstven..:)
      Hvala ti na komentaru..:))

      Избриши
  3. Obozavam Avon sprejeve mada ovaj nisam probala, sledeci put obavezno ga narucujem. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj je super, miris mu je presladak, tako da obavezno isprobaj..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. I ja baš volim Avon sprejeve, odlični su mi! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su super, samo sto sam imala taj mali problem sa ovim..Ali obzirom na cenu, sasvim su pristojnog kvaliteta..;)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Fa gelove volim ali Baleine ne, jedan mi je izazvao gadnu alergiju ( intenzivno cesanje) i otad ih ne koristim :/. Imala sam zelenu Bioten kremu i savrsena je bila za moju prevrtljivu mesovitu kozu, ovu roze cu preskociti jer kazes da bi najvise odgovarala normalnoj. Rocket Volum mi je bila i ostala jedna od najboljih maskara ikad, a probacu i Big Eyes, verujem tvojoj preporuci :). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Osim mirisa, nista mi se drugo nije dopalo kod Baleinog gela..Bas mi je zao zbog tvoje negativne reakcije na njega.:( Definitivno najbolje funkcionise na normalnoj kozi..Nadam se da ce ti se i Big Eyes dopasti, jer je stvatno odlicna.Pritom ima i dve cetkice, tako da mozes da budes veoma precizna kada je nanosis..:))
      Hvala ti na komentaru..<3

      Избриши
  6. Ja sam htela da kupim taj Balein gel, no meni ne mirise lepo. Tacnije mi smrdi. Prvo sam mislila da je to samo cep (plastika), ali nije. :C
    Sto se tice maskare, slazem se sa tim da maybelline ima najbolje. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozda si se uhvatila za neki kome je istekao rok trajanja..Ili ti jednostavno ne odgovara taj miris..:(
      Drago mi je da delimo isto misljenje..:))
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  7. Meni su Baleini gelovi dobri i nikad mi ne isuše kožu. Volim Avon sprejeve, a što se tiče ostalog nisam probala ali bih rado voljela vidjeti kako djeluje Aura primer :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja koza je poprilicno cudna, pa mi uglavnom odgovaraju uljani gelovi..Super su stvarno..:)
      Nadam se da ce ti se dopasti kada ga probas..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  8. Ja baš trenutno koristim Balea losion, ali onaj u drugačijem pakovanju, kao krema za telo. Sjajan je, baš za suvlju kožu. ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Lilly je wow! Ne ocekujes od te cene, takav kvalitet. Ja sam na trecoj bocici. Od kada je toplo stavljam Lilly Tangerine, vise je letnji miris.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja sam se iznenadila..:) Slazem se, skroz je prikladan za leto..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  10. Анониман22. мај 2015. 08:12

    Mila Peric
    Ja koristim Fa i jedan je od moji omiljenih gelova za tusiranje,Balea jos nisam probala a Lily sam skoro kupila i odusevila se.Za tako malo novca dobila sam predivan losion koji jos lepse mirise.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim Fa..:) Lily je fenomenalan, i drago mi je da si i ti zadovoljna..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши