Preporuka meseca: Ebeline professional beauty blender

петак, мај 01, 2015 prettyandstylish 12 Comments


Cao drage moje..:)

Danas na svom blogu uvodim jedan novitet, tacnije jednu novu rubriku, i u pitanju je preporuka meseca.Vec neko vreme planiram to da uradim, tako pocevsi od danas, pa na dalje, svakog meseca ce te mozi da citate post o jednom proizvodu koji je na mene ostavio najveci utisak.Verovatno se necu ograniciti samo na sminku, vec cu obuhvatiti i kozmetiku, zdravu ishranu kao i sve ostale teme koje moj blog pokriva..

U ovom postu zelim da ukratko sa vama podelim svoje utiske o Ebelin Beauty Blenderu. Kao sto i same znate za ovim sundjercicem je tolika potraznja, da je sreca pronaci ga negde.Ja ovaj imam vec par meseci, i priznajem da sam ga lako pronasla, obzirom da tada nije vladala preterana zainteresovanost za njega.


Verujem da su ga mnoge od vas vec upoznale i koristile, ali ukoliko niste, recicu vam par stvari o njemu.
Naime, radi se o sundjercicu za profesionalno nanosenje pudera i korektora.Antibakterijski je i izradjen bez lateksa.Pre upotrebe ga je potrebno dobro pokvasiti, i moja preporuka vam je da ga nakon iste  isperete, jer ce to kasnije kada se sundjer napuni puderom biti teze.


Ova Ebelinova verzija, je najslicnija originalnom beauty blenduru, i koliko sam mogla da primetim po komentarima devojaka koje koriste oba, jedina razlika je u ceni.Ovaj kosta oko 300 dinara, dok je originalni 2400 ( nedavno je stigao u nasu Sephoru).





Ja obozavam ovu stvarcicu, jer sa njom najbolje izblendam puder i korektor, a takodje mi je odlicna i za setovanje sminke.Koriscenjem ovog malog pink lepotana, puder se potpuno stopi sa kozom, i izgleda prirodno.Iako nisam imala velikih ocekivanja od ovog sundjercica, moram da priznam da sam prijatno iznenadjena njegovim kvalitetom.



Na pakovanju je naznaceno da mu je rok trajanja neogranicen, i to je nesto sa cime se ne bih slozila.Iako on nece promeniti miris, mislim da je iz higijenskih razloga najbolje da ga zamenite posle 3 do 4 meseca. Ono sto sam primetila, mada to ne nalazim kao manu, je da polako puca na pojedinim mestim posle nekih dva meseca koriscenja.S obzirom da ga svakodnevno perem i upotrebljavam, to je bilo i ocekivano. Svakako zelim da vam preporucim ovaj sundjer, jer ce te njegovim koriscenjem trositi mnogo manje proizvoda, a pritom ce te za tren oka dobiti savrsen ten.


                    Da li ste probale ovu verziju beauty blendera, i sta mislite o njoj?:)
                                                       
                                                          Do narednog druzenja..:) MiMi..:**



               

12 коментара:

  1. Iako sam čitala mnogo pohvala za taj tip proizvoda, s blenderima se nikako nisam našla, meni su četkice i dalje nezamjenjive :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa uglavnom svi volimo razlicite stvari..:) Kad se naviknes na cetkice, nekako sve drugo slabo funkcionise..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Анониман1. мај 2015. 08:09

    Jedno Ebelin sundjerce sam potrosila (ne znam kako drugacije da se izrazim:)), drugo je uveliko u upotrebi :). Odlican je ovaj sundjer, razmazuje puder ravnomerno, sa cetkicama nisam uspevala takav efekat da postignem pa ih zato vise i ne koristim u tu svrhu. U zadnje vreme cesce koristim one male sundjere i mogu ti reci da su i oni super, bar je moje iskustvo takvo :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepo si se izrazila..:) Slazem se, jer i ja vise volim sundjercic od cetkica..:) Znam za njih, probala sam ih par puta, i definitivno su super....:))
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Pretražila sam ceo grad više puta i nisam ga ulovila, a baš me zanima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces ga uskoro pronaci, pa da mozes da se uveris da je odlican..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Blog je izvrstan, puno dobrih saveta i informacija taman kolko treba. Sve pohvale.
    Ja sam na pocetku blogovanja, bavicu se raznim temama, od sminkanja, raznih tutorijala na youtubu o kombinacijama odece, pravljenju zanimjive odece, pravljenja frizura,, "kako da..." uradite i napravite nesto kod kuce a da ne morate da potrosite ni dinar, putovanja, gde kupiti za manje novca... Svasta nesto interesantno. Ukoliko zelite da budete u toku onoga sto vam spremam, PRATITE MEEEE NA http://endicores88.blogspot.com/ :-*** <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno..:) To zvuci zanimljivo, tako da cu te sigurno zapratiti..:))
      Hvala ti na komentaru..:*

      Избриши
  5. Planiram da ga kupim jako dugo ali ga slabo vidjam po radnjama ili se uhvatim za neki njihov gel za tusiranje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas ga je tesko naci, jer se gotovo svuda rasprodao..:) Njihovi gelovi su primamljivi, tako da te razumem..:))
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  6. Анониман22. мај 2015. 08:06

    Mila peric
    Nisam dosad koristila ove vrste sundjera vec samo cetkice ali planiram da ga kupim i to bas ovaj Ebeline.Jos samo da ga nadjem jer kad god ga trazim u parfimerijama,rasprodat je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces ga pronaci, zaista je velika potraznja za njim, i prava je sreca naci ga..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши