L'oreal Gel Intenza Eyeliner

четвртак, април 30, 2015 prettyandstylish 4 Comments


Cao drage moje..:)

Posto je ajlajner nesto sto svakodnevno koristim, vrlo mi je bitno da bude kvaliteten i postojan. Srecom pa sam takav proizvod uspela da nadjem vrlo brzo na standu L*oreal kozmetike.Danas zelim da se vama podelim svoje utiske o njihovom Gel Intenza Eyelineru, koga mnoge strane blogerke i jutjuberke porede sa cuvenim M.A.C. Blacktrack  gel ajlajnerom.




Ono sto posebno karakterise ovaj brend je pakovanje.Jednostavno, prefinjeno i elegantno.Isti slucaj je i sa ambalazom ovog proizvoda.Mala staklena teglica sa zlatnim poklopcem. Pored ajlajnera, dobijate i cetkicu, koja je po meni i vise nego upotrebljiva, tako da uglavnom nju svakodnevno koristim.Inace, nijansa je u broju 01 Pure Black. Cena varira zavisno od akcije, ali uglavnom ne prelazi 1000 dinara.





Malo je reci da sam odusevljena ovim proizvodom, i za ovih sest meseci koliko ga aktivno koristim, nisam uspela da mu pronadjem manu.




Tekstura je jako fina, kremasta, sto vam omogucava da ovaj proizvod lako i ravnomerno nanosite.Pored toga, intenzivno je crn, tako da linija ajlajnera nece biti neujednacena.Veoma se brzo susi, tako da morate biti brzi prilikom rada sa njim.Ne kruni se, i ne preslikava na gornji kapak.

Proizvodjac na pakovanju navodi da ajlajner traje 24 sata na vasim ocima.Iskreno, to ne mogu zasigurno da vam tvrdim, obzirom da ga nikada nisam nosila toliko.Ali, za nekih 13 sati koliko jesam, potpisujem vam da se nije ni pomerio.Kako ga nanesete, tako stoji celi dan.



Teze se skida vodenim rastvorima, stoga preporucujem da koristite uljane.Zaista volim ovaj ajlajner,  i mislim da cemo se dugo druziti, jer je nepotrosiv.




Ukoliko tragate za dobrim crnim ajlajnerom, koji ce na vasim ocima ostati celi dan, onda svakako preporucujem ovaj.Cena u odnosu na kvalitet je smesna, i moje misljenje je da vredi bar tri puta vise.


          Da li koristite ajlajnere? Kakva su vasa iskustva sa ovim, ukoliko ste ga probale?

                                                     Do sledeceg posta..:)
                                                          Mimi..:)





4 коментара:

  1. Imam preogromnu želju da probam, jer sam čiala samo hvalospjeve o njemu!!! :DDDDDD
    A činjenica je nepotrošiv me još više privlači!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno ga isprobaj, zaista je fenomenalan, i verujem da ce ti se dopasti..:)) Ovo je zaista jedan od proizvoda, koji zasluzuje sve pohvale.:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Ovaj mi je na wl dugo i nadam se da ću ga za rođus najzad i kupiti, čula sam da i mi trapavi možemo sa njim nešto lepo da napravimo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da hoces..:)
      Veruj mi, i ja sam bila trapava sa ajlajnerima, ali sa ovim sam prevazisla to..:)Tako da ti ga toplo preporucujem..:)
      Hvala ti na komentaru..:))

      Избриши