Trend 21. veka ~ Fake

недеља, мај 03, 2015 prettyandstylish 6 Comments

Cao drage moje..:)

Iskrena da budem, nisam planirala da napisem ovakav tip posta, bar ne u neko skorije vreme, jer mislim da ima dosta dobrih koji pokrivaju ovu temu.Ali, izrevoltirana cinjenicom da svakodnevno vidjam stranice koje prodaju laznu sminku, garderobu, akcesoar i slicno, odlucila sam da dam svoj doprinos ovoj temi, kako bi mozda nekome probudila svest da zaobilazi laznjake koji nam se svakodnevno nude.





Zivimo u takvom vremenu, gde ne moze svako od nas da izdvoji par hiljada eura, da bi sebi priustio Chanel torbu, Valentino cipele, ili neku skupu sminku.To ne znaci da ste zbog toga manje vredni i da ce vas ljudi manje zbog toga ceniti.Ako krenem prvo od sebe, od kada sam pocela da se interesujem za modu i kozmetiku, jedina stvar za koju sam znala da nikada sebi necu dozvoliti je da kupi losu kopiju nekog poznatog brenda.Osecam veliko strahopostovanje prema modnim i kozmetickim kucama, i verujem da bi takvim postupkom oskrnavila njihov rad i trud.


Verovatno ste vec i same videle da se na drustvenim mrezama pojavljuju stranice koje prodaju laznu sminku, gde vam se npr Lorac Pro Mega Palette ( cija je originalna cena 100$), nudi za sumu od 4000 dinara, ili neka torba poznatog dizajner cija je vrednost izuzetno velika, prodaje za par hiljada dinara.Iskreno, svaki put se zgrozim kada vidim tako nesto.Mozda trenutno ne mogu da izdvojim novac za paletu koja je dugo na mojoj listi zelja, ali isto tako necu dozvoliti da me neko tamo nasamari i proda mi neku kinesku mutaciju iste.




Pocevsi od kozmetike i makeup, ono sto morate da znate, ukoliko vasa zelja za fejkom nadvlada vas zdrav razum, je to da je sastav i poreklo jako sumljivo.Prema zadnjim naucnim istrazivanjima, u takvim komadima sminke su pronadjeni delovi ljudskih kostiju, urin, paraben i jos mnogo toga.Ako bar malo brinete o sebi, necete zarad lazne Naked palete ugroziti svoje zdravlje.



Ono sto mene takodje ume da ,,nervira'',  i sto po meni ne cini jednu devojku od stila, jesu te kopije dizajnerskih torbi, jer njih svakodnevno vidjam.Iako na mom blogu uglavno pisem o kozmetici, moda je uvek za jednu lestvicu iznad.Jos kao mladja sam pocela da pratim taj svet, i dan danas je tako.Ne vidim poentu bacanja novca, na nesto sto nije ni priblizno originalu, samo da bi ste rekli da imate dizajnersku torbu.Te kopije su uglavnom jako lose uradjene, a pritom su im i cene paprene.Moj vam je  savet, ukoliko zaista zelite da odajete utisak devojke od stila, je da preskocite to.Za tu neku sumu od 5000 dinara, koliko otprilike nazalost i kostaju laznjaci, je bolje otici u neku radnju koja prodaje izuzetno kvalitetne torbe, i kupiti nesto sto zaista vredi tog novca i sto ce vam trajati. Zara, H & M, Bershka, Mango, Mona kao i mnoge druge radnje, imaju ogroman izbor, po veoma pristupacnim cenama, a kvalitet je i vise nego zagarantovan.



Ovim tekstom ne zelim nikoga da osudim, to je jednostavno moje misljenje.Svako ima pravo da radi kako on smatra da je ispravno.Mislim da ne treba nasedati i kupovati sa stranica koje prodaju kopije, jer bacate novac na nesto sto cak i ne postoji. Ulozite taj novac u nesto sto je kvalitetno i cije poreklo nije sumljivo, i nemojte misliti da u necijim ocima vredite vise, zato sto posedujete nesto sto je lazno.

* sve slike su preuzete sa interneta

                        Kakvo je vase misljenje na ovu temu? Ocekujem vase komentare..:)
                                              Do narednog druzenja..:)Mimi..:**





6 коментара:

  1. Apsolutno se slazem sa tobom. Ono sto me raspameti je kada na ulici vidim devojku koja nosi fejk torbu ili novcanik, cesto u poslednje vreme i maramu ili majicu preko koje je logo tog brenda. Koliko mi je to lose nemam reci.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno razumem o cemu pricas, jer nam je to nazalost postala svakodnevna pojava..:(
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Danas sam pocela da razgledam blogove I naisla sam na ovaj blog cinio mi se zanimljivim pa sam odlucila da pogledam zaprepastila sam se kad sam procitala sta sve fake proizvodi imaju u sebi ne tako davno prego instagrama sam se prijavila za nagradnu igru zbog naked palete koja na toj instagram stranizi kosta tri hiljade,ali sada kad sam procitala ovaj post vise mi ne pada na pamet da ucestvujem u toj nagradnoj igri! Ovaj post je jako poucan I super pises. Samo tako nastavi! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada moj blog, i hvala ti puno na svim lepim recima..:))Vecina tih nagradnih igara poklanja fake proizvode, osim ukoliko je ne organizuje sam brend..Iskreno ne verujem da neko ima toliko novca da nekome pokloni paletu koja kosta skoro sest hiljada dinara..
      Hvala ti na komentaru..:) :*

      Избриши
  3. Анониман22. мај 2015. 08:02

    Mila Peric
    Super ti je post,nedavno sam otkrila tvoj blog i bas mi se dopada tvoj nacin pisanja,iskrenost koja se oseca i to sto nenapadno iskazujes svoje misljenje.Sto se tice fake odece,sminke i drugih proizvoda nikada nista nisam kupila niti bih.Obozavam marke sminke i odece koje postoje kod nas i koje su veoma kvalitetne tako da uglavnom kupujem kod njih.Kvalitet mi je na prvom mestu a ne logo a pogotovo ne ako je fake ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepim recima, zaista si mi ulepsala dan..:* Slazem se sa tobom, nase trziste nudi odlicne proozvode, i zalosno je kupovati fake, samo sto na njemu pise Chanel..
      Hvala ti na komentaru..:):*

      Избриши