Mini new in # 5

понедељак, мај 04, 2015 prettyandstylish 10 Comments

Cao drage moje..:)

Kao sto ste vec u naslovu imale priliku da procitate, danas pisem o svojim novitetima.Nema ih mnogo, no zelela sam da ipak podelim sa vama sta sam to dobila i kupila u poslednje vreme.Verujem da ce vam se ovaj post dopasti, stoga hajde da pocnem..:)




                                                      ~ Preparativa~





Eucerin Dermo Capillaire sampon ~ Ovo mi je druga bocica, i zadovoljna sam efektom koji sam dobila nakon koriscenja ovog proizvoda.Posto ja imam taj problem da mi se kosa brzo umasti, odlucila sam da probam nesto sto ce mi taj problem drzati pod kontrolom, i za sada sam zadovoljna efektom.Svakako cu o njemu napisati poseban post  ukoliko vas nesto vise zanima. ( 900 dinara)

Akvabent Kiseonik sprej  & Neutral Dezodorans ~   Dobila sam ih na testiranje, pre nekih nedelju dana.Vec imam neko misljenje o njima, mada cu ih jos malo isprobavati.Uskoro ocekujte post, gde ce jedna od vas imati priliku da osvoji ova dva proizvoda.



                                                           ~ Dekorativa~




Bourjois Delice de Poudre ~ Proizvod koji sam jako dugo zelela da kupim, i  konacno jesam.Predivno pakovanje i izvrstan miris cokolade su me najvise privukli. Koristila  sam ga jednom, i mogu vam reci da bez obzira sto ima dosta narandzastih podtonova, i na svetloj kozi poput moje lepo izgleda.( 1600 dinara)


Aura Small Angled  Brush & Absolute Matte Lip Cream ~ Cetkica mi deluje fino za nanosenje gel ajlajnera, tako da cu videti kako ce se pokazati. Sto se tice Aurinog tecnog karmina, ne bih mnogo duzila.Onaj prvi mi se dopao, tako da sam odlucila da svojoj kolekciji prikljucim i ovaj. ( 249 i 550 dinara)



Golden Rose Color Expert Nail Polish ~  ( 10) Nude nijansa, ( 16) Pink, ( 47) Nebo plava. Svidja mi se formula ovih lakova, veoma su pigmentovani i postojani, tako da cu sigurno nabaviti jos koju nijansu. (110 dinara)



O.P.I ( Dim Sum Plum)  Ovo mi je jedna od drazih  nijansi.Nemam veliko iskustvo sa lakovima ovog brenda, pa ne bih mogla mnogo toga da vam kazem, ali u svakom slucaju javicu vam kako sam zadovoljna.





I stigli smo do kraja..:) Kao sto sam vec i na pocetku rekla nemam mnogo proizvoda, ali posto cu sigurno i u narednom periodu nesto kupovati, nisam zelela da sve nagomilam u jedan post..:)

                                 Da li ste probale neke od ovih proizvoda, i sta mislite o njima? :)
                                                               Do narednog druzenja..:) Mimi..:) :*

10 коментара:

  1. Nijanse GR lakova mi se jako sviđaju, a jedva čekam da pročitam recenziju za Bourjois čokoladu, jer sam i ja dosta svijetla, pa me nijansa odbija, jer mislim da ću izgledati previše narandžasto :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sam i ja mislila, mada me je na prvo koriscenje prijatno iznenadio..:) No, videcu jos malo kako ce se ponasati, pa pisem recenziju..:)
      Hvala ti na komentaru..:))

      Избриши
  2. Анониман6. мај 2015. 04:27

    Imam ovu Aurinu koso secenu cetkicu, super je :) Aktivni kiseonik sam imala ali od drugog proizvodjaca, medjutim utisci su bili mlaki..mozda sam vise ocekivala od njega, sta znam :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se za cetkicu, stvarno je odlicna..:) Pa obicno kada od nekog proizvoda dosta ocekujes, na kraju se pomalo razocaras..Mozda bi ti ovaj odgovarao..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Aura tecni ruz je prelep, koja nijansa? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada..:) Nijansa je Good Vibes 613..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Lakovi su prelijepi, svidjaju mi se nijanse koje si izabrala :) Bourjois "cokolada" me vec dugo privlaci, prelijep je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopadaju..:) Slazem se, i mirise kao prava cokolada..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши