Sephora Kiss Me Balms

уторак, април 21, 2015 prettyandstylish 6 Comments


Cao drage moje..:)

Negde pocetkom zime sam u Sephori naletela na proizvod o kome vam danas pisem, i bila sam prilicno srecna sto je konacno stigao i kod nas, obzirom da su ga strane blogerke dosta hvalile, i poredile sa cuvenim EOS balzamom za usne.Rec je o Kiss me  balzamima u boji, koji inace dolaze u sest nijansi.



Nisam ljubitelj balzama u boji, obzirom da one koje sam probala i nisu ostavili neki utisak na mene.Uglavnom su boje slabo pigmentovane, potpuno anemicne, i na usnama se zadrze nepunih pola sata.Ali, ovo preslatko pakovanje, i veoma lepa nijansa su me privukli da ovaj ipak kupim.



Dolazi u ambalazi oblika jajeta, koja u sebi sadrzi 5,8 grama proizvoda.Moj je u nijansi 03 Strawberry Fizz, i to je neka tamnija roze boja.Miris je gotovo isti kao sejk od jagode, a i ukus  je takav.Cena mu je oko 1000 dinara.



Za mene je ovaj proizvod neka mesevina sjaja za usne, balzama i karmina. Da usnama lep sjaj, ali ne ostavlja onaj tezak i lepljiv trag, kao ni sljokice i simer.Tekstura je prekremasta, stoga je ovaj proizvod vrlo lak za nanosenje.Kao balzam zaista lepo hidrira usne, tako da sto se tog dela tice vrlo sam zadovoljna .Zbog svoje iznenadjujuce dobre pigmentacije, ovaj proizvod moze da posluzi i kao karmin. Zaista sam bila iznenadjena koliko je pigmentovan, obzirom da se radi o balzamu. Nije sklon tome da se razmazuje i razliva po ivicama usana.Iz Sephore porucuju da je na usnama  postojan 14 sati,  sa cime se ne bih slozila.Trajace vam nekih 3 do 4 sata, sto ce te priznati i jeste mnogo, obzirom na to da se radi o balzamu, a ne karminu.Boja se ne skida potpuno sa usana, vec ostavlja blag trag.


Mislim da je ovo idealan proizvod za sve devojke, narocito za one koje imaju problem sa suvim usnama, i traze nesto sto ce ih istovremeno negovati i dati im boju.Takodje nijansa je prava letnja, i posluzice u narednom periodu, kada nemamo  uvek zelju da nosimo karmin, a ipak zelimo malo boje na usnama.
                                             
                                                 ~ Izgled nijanse~







             Toliko od mene za danas..:)

            Da li ste probale ovaj proizvod, i sta mislite o njemu? Volite li balzame u boji? :)

                                                         Do sledeceg posta.:)
                                                                  Mimi..:**



6 коментара:

  1. Nisam ocekivala da je ovoliko pigmentovan, bas lepo iznenadjenje, mogla bih uzeti ovaj crvenkasti za leto :)
    Jelena

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je odlican, verujem da ce ti se dopasti ako ga kupis..:)
      Hvala na komentaru..:)

      Избриши
  2. I mene je pigmentacija iznenadila bas, ocekivala sam da bude manja. Mada bih izabrala drugu nijansu, manje upadljivu verovatno. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa imas i ove svetlije, mada i one imaju fantasticnu pigmentaciju..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Анониман29. мај 2015. 15:28

    Mila Peric
    Ja sam ih skoro videla i pakovanje me je odusevilo.Trenutno imam previse balzama tako da cu prvo potrositi neki pa onda kupiti i jedan Sephorin.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pakovanje je preslatko..Svakako su ovi balzami deo njihove stalne kolekcije, stoga ne moras da brines da ce se rasprodati..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши