Blue Moon parfemi

четвртак, април 09, 2015 prettyandstylish 11 Comments

Cao drage moje..:)

Nedavno su mi od kompanije Blue Moon stigle tri replike parfema, koje sam inace ja imala prilike da odaberem.Nikada do sada nisam probala ovako nesto, jer uglavnom godinama vrtim dva parfema u krug i nisam zelela da ih promenim.Medjutim, ovi testeri su mi dosli u pravo vreme, jer vec duzi period razmisljam da konacno nabavam novi parfem. Ukoliko vas zanimaju moji utisci o ovim replikama, nastavite da citate.:)


Pre nego sto pocnem, napisacu vam par stvari o samoj kompaniji, kako bi se bolje upoznali sa njima, i videli sta se u njihovom asortimanu sve moze naci.

    Blue moon plus je firma koja je počela sa proizvodnjom parfema sredinom avgusta 2014. godine, firma je nakon veoma kratkog perioda počela da se bavi i izvozom na crnogorsko tržište i firma se takođe bavi proizvodnjom parfema za partnere pod njihovim brend imenom. Osnovne baze parfema uvoze se iz Francuske.

Od 26 mirisnih nota , ja sam se odlucila za ove tri, i to su: 107~ D&G Pour Femme New, zatim 111  Dior Hipnotic Poison i  123 Bright Crystal Versace.Medju navedenima, jedini original koji sam imala prilike da godinama koristim je  Hipnotic Poison, i smatram ga jednim od najboljih parfema iz Diorove kolekcije .



Tako da cu prvo poceti sa njim.Originalan  miris parfema je veoma orijentalan i jak, jer kao glavne note dominiraju mandarina, narandza i kalabrijski bagremot.Baza parfema je vanila, i to je najveci razlog zbog koga ga volim. Sto se tice replike, mogu reci da je miris vanile zaista intenzivan, potpuno dominira parfemom, i te citrusne note se skoro i ne osete.Meni to nije smetalo, jer volim vanilu, pogotovo ukoliko je njena aroma bas jaka i topla.Tako izmedju samog mirisa originala i kopije, to je jedina razlika.


Sledeci parfem je u broju 107  D&G Pour Femme New. Mirisne note zastupljene u originalu su nerolija, malina, jasmin, cvet narandze, dok  bazu parfema cine arome vanile, sandalovine i heliotropa. Apsolutno sve ove arome mozete osetiti i u kopiji. Ja nikada ne bih rekla da ce mi se dopasti parfem koji u sebi ima i cvetne primese, jer obicno me odbijaju.Ali u ovaj sam se zaljubila, i definitivno cu kupiti original.Mislim da je ovo parfem idealan za prolece, upravo zbog tih cvetno~ vocnih aroma.

I poslednji je 123 Bright Crystal Versace.Ovo je parfem koji mi se nimalo nije dopao, i kao glavni razlog navodim to sto potpuno pripada cvetnoj kategoriji.On u sebi sadrzi mirisne note bozura, maline i lotusa.Baza je sacinjena od nota ambera i crvenog drveta.Ukoliko ste ljubitelj ovakvih mirisa, mislim da ce vam se ovaj parfem dopasti.




Kao sto sam vec i na pocetku rekla, nikadase nisam probala repliku nekog parfema, pa nisam  ni znala sta da ocekujem od njih.Sto se tice ove tri, mogu reci da sam zadovoljna. Najmanje od svih mi se dopao 123 Bright Crystal ~ Versace, ne samo zbog mirisnih nota, vec i zbog toga sto nije nimalo dugotrajan.Posle dva sata izvetri, tako da vam njega ne bih preporucila.Sa druge strane, ostala dva su odlicna.Veoma su dugotrajni, osecate ih ceo dan, i na samoj garderobi njihov miris moze da se zadrzi i do nedelju dana.




Ja cesto imam alergiju na parfeme, ali ovi mi je srecom nisu izazvali.Iako ovo nisu originali, dosta su identicne i kvalitetne  kopije.Mislim da su  dobra opcija ukoliko zelite da investirate u skuplji parfem, a niste sigurni da ce vam se njegov miris svideti na duze staze.Meni se to cesto desavalo, i kupila bih skup parfem, koji bi na kraju zavrsio u kanti pun.


U tekstu ispod mozete videti sva mesta gde se Blue Moon parfemi prodaju.


 ALEKSANDROVAC:                                                                                                                                                                                                                                                       
    MOYA DROGERIJA - 29. NOVEMBRA 46                                                                                               
 
    BAČKA PALANKA:
    FANTAZIJA - KRALJA PETRA PRVOG 21
 
    BEOGRAD KARABURMA:
    DONA - DESPOTA STEFANA 70
 
    BEOGRAD PALILULA:
    PEK II - BUL. KRALJA ALEKSANDA 244A
 
    BEOGRAD BORČA:
    FARAON - SAVE MRKALJA 28
 
    BEOGRAD KONJARNIK:
    LADY LINE - BUL. REVOLUCIJE 488A/18
 
    BEOGRAD STARI GRAD:
    KRISTABEL - TERAZIJSKI PROLAZ 30-32
    ALTEA TERAZIJE - PEŠAČKI PROLAZ TERAZIJE LOKAL 1
 
    BEOGRAD ŽELEZNIK:
    FAMILY SHOP - AVALSKA 5
 
    BEOGRAD LEŠTANE:
    NATURA PLUS - SMEDEREVSKI PUT 7A
 
    GORNJI MILANOVAC:
    CIPELIĆI - MILOŠA VELIKOG 24
    CIPELIĆI - KNEZA ALEKSANDRA 5
 
    KRAGUJEVAC:
    LUKI - DANIČIĆEVA 113
    NADA - SLOBODANA PENEZIĆA 2A
 
    KRALJEVO:
    NEDEX - HAJDUK VELJKOVA 71
    NEDEX - OMLADINSKA 26
 
    KRUŠEVAC:
    MOYA DROGERIJA - DOSITEJEVA 10
 
    LOZNICA:
    DONA - PAŠIĆEVA 6
    GALILEO - JOVANA CVIJIĆA 3
    GALILEO 2 - PAŠIĆEVA 7
    AZZARO - VLADE ZEČEVIĆA 3
 
    MLADENOVAC:
    STILL - KRALJA ALEKSANDRA OBRENOVIĆA 86 B
 
    NIŠ:
    ELIZA - BUL. NEMANJIĆA 67A TC ZONA 1 LOKAL 7
    ELIZA - TRG KRALJA MILANA BB, STARI PODZEMNI PROLAZ LOKAL 46
    MI-MI CO - BULEVAR NEMANJIĆA 33 LJ
    BLACK MARATHON - TC KALČA, LAMELA B. LOK. 19A
    I SVE BOLJE SNABDEVENE APOTEKE
 
    BAČKI PETROVAC:
    MAJA - 14. VUSB BB
   
    NOVI SAD:
    26 - KNEZA MILOŠA 15
    TIFFANY - KORNELIJA STANKOVIĆA 9
    SONJA - TRG REPUBLIKE 14
    SONJA - BRAĆE RIBNIKAR 15
    SONJA - PAVLA PAPA 41
   
    OBRENOVAC:
    BAMBINO - MILOŠA OBRENOVIĆA 95
    HIT - MILOŠA OBRENOVIĆA 98
    HIT - VUKA KARADŽIĆA 82
   
    ODŽACI:
    MBN-TIM - ŽELEZNIČKA 43
   
    POŽEGA:
    CIPELIĆI - KNJAZA MILOŠA 5
 
    SMED. PALANKA:
    GARDNER - PRVI SRPSKI USTANAK 16
 
    SOKO BANJA:
    NATALY DROGERIJA - SVETOG SAVE 14
 
    SOMBOR:
    CALAMARIA - KRALJA PETRA PRVOG 5
 
    TRSTENIK:
    MOYA DROGERIJA - MIRE MILOŠEVIĆ 10
 
    UB:
    VS - KRALJA PETRA PRVOG 41
 
    VALJEVO:
    FONTANA - OSLOBODIOCI VALJEVA 31
 
    VELIKA PLANA:
    ELLE - MILOŠA VELIKOG 169
 
    VRANJE:
    CRISTABELL - STEFANA PRVOVENČANOG BB
    CRISTABELL - STEFANA PRVOVENČANOG 156
    KENT - STEFANA PRVOVENČANOG 92
 
    ŠABAC:
    SUNCE - NIKOLE PAŠIĆA 10
 
    VRBAS:
    VENECIJA - GUSTAVA KRLKLECA 15/B




                                               To bi bilo sve za ovaj post..:)


                          Da li koristite replike parfema, i kakvo je vase misljenje o njima? 
                                                      Do sledeceg posta..:)
                                                             Mimi..;*









11 коментара:

  1. Одговори
    1. I mene je to zacudilo, obzirom da ima u dosta manjih gradova..
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Nemam dobra iskustva sa parfemima ovog tipa. Drago mi je da se tebi sviđaju

    ОдговориИзбриши
  3. Ima u Nisu jeeej, uskoro trk do drogerije da isprobam neki. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam probala njihov Million i odusevljena sam, postojan je tokom celog dana, i ne razlikuje se toliko od originala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sam cula od jos nekoliko devojaka, i drago mi je da si i ti to potvrdila..:)
      Hvala ti na komentaru..:))

      Избриши
  5. Danas sam kupila 126 manifesto, bas sam zadovoljna. Bas je postojan.

    ОдговориИзбриши