Favorite spring lipsticks

уторак, април 07, 2015 prettyandstylish 18 Comments

Cao drage moje..:)

Dekorativu skoro uvek razvrstavam po godisnjim dobima, mada se cesto desi da mi neka zimska nijansa zaluta medju letnjim, i obrnuto.Ali posto nam je prolece vec uveliko pocelo, danas zelim da sa vama podelim koje su to omiljene nijanse karmina koje cu nositi u ovom periodu.


Ja sam devojka koja voli da prati trendove, iako ih ne sledim uvek slepo.Volim da znam sta je to aktuelno iz sezone u sezonu, i da to uklopim u svoj neki stil.To se ne odnosi samo na modni , vec i na beuty deo, tacnije na makeup.Prelistavajuci stranice casopisa cesto sam mogla da primetim da su ove sezone aktuelne i tamnije nijanse karmina, sto je dobra vest za sve one devojke koje se sa pocetkom proleca oprastaju od njih.E pa ove sezone ne mora biti tako.Boje koje prednjace  su vatreno crvena, zatim takozvana plum berry  nijansa, boja fuksije, koralno crvena, i naravno nude. Iz svoje kolekcije izdvojila sam par nijansi karmina, koje izmedju ostalog jako volim, i koje su dosta aktuelne ove sezone.



~ 1~ Prvi karmin od koga pocenjem je Aura tecni mat karmin ~ 12 Mett Mess i njega kombinujem sa Maybelline Pink So Chic  olovkom. Ovo je upravo ta lepa bordo nijansa, koja ce itekako staviti poseban pecat na vas svakodnevni makeup.Ja je nosim kako na dnevnoj, tako i na vecernjoj bazi, stim sto ukoliko je nosim preko dana, ostatak sminke  svedem na minimum, kako bih  u prvi plan istakla karmin.Maybelline olovka je identicna karminu, tako da mi ona posluzi da uokvirim i popunim usne.Nju mozete koristiti i samostalno.

~ 2~ Naredni favorit je boja fuksije, tacnije ona koja u sebi sadrzi ruzicaste i ljubicaste tonove.Ja sam izabrala da to bude Golden Rose Matte karmin u nijansi 13.Meni je ovo omiljena nijansa od svih izdvojenih.Dosta je jaka boja, ali dobra stvar je sto je prilagodjena kako devojkama tamnijeg tena, tako i svima nama sa svetlijim.


~3 ~ Katte Moss karmin u nijansi 102 , se takodje nasao medju favoritima.Ovo je neka svetlo pink boja, mada zbog primesa crvenih  podtonova, na usnama moze izgledati tamnije.Definitivno nijansa koja je se uklapa uz svaki stil sminkanja i sa kojom nema greske.


~ 4~ Sto se tice koralno crvene nijanse, odlucila sam da to bude ovaj Nyx Butter karmin u broju S 12 .Iako boja deluje dosta intenzivno, zaista na usnama je veoma blaga, i mislim da je ovo nijansa koja ce biti odlicna i za leto.


~ 5~ Prolece nikako ne zamisljam bez hot pink nijanse, i ona mi je prva  asocijacija kada mislim na ovo doba godine.Ovog puta takodje sam odabrala Nyx mat karmin u nijansi 07 Addis Ababa. Veoma intenzivna boja, koja  da posebnu svezinu u svakodnevni makeup.




~ 6~ Poslednji karmin koji zelim da spomenem je ovaj iz Avona u nijansi Starburst pink . Prelepa boja breskve koja u sebi sadrzi i roze podtonove.Ovu nijansu i ne vole bas svi, iz razloga sto na usnama moze izgleda dosta svetlo, i da pritom odaje utisak kao da ste bolesni.Ali ukoliko vam odgovara kao i meni, ovog proleca ce te uzivati u njoj.


                                           ~ Izgled nijansi~ 


                                     Nadam se da vam se dopao ovaj post, kao i moj izbor..:)

                                    Koje su vase omiljene prolecne nijanse? Imamo li zajednickih?


                                                     Do narednog posta..:) Mimi..:*



18 коментара:

  1. Nisam isprobala niti jedan od ovih ruževa, ali najljepšim mi se čini Golden Rose. Meni je trenutno najdraži Lorealov Julianne's Pure Red. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jos je lepsi uzivo..:) Loreal ruzevi su stvarno fenomenalni, ali iz te kolekcije jos uvek nisam probala nijedan....:))
      Hvala ti na komentaru..:))

      Избриши
  2. Bas je lepa Maybelline olovka :) Da li moze samostalno da se nosi?

    ОдговориИзбриши
  3. Omiljena nijansa iz tvoje kolekcije mi je Nyx butter karmin i Maybelline olovka; ali sve su lepe i savršene za proljeće :) Trenutno ne nosim ništa više od balzama na usnama, ali kad mi zapaše uzmem essence Coral Calling. xx Maja
    Blog: http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopadaju..:) I meni nekada dodje da nosim samo balzam, ali karmini nekako preovladaju..Hvala ti na komentaru..:))

      Избриши
  4. Prelijepi su, sve moje nijanse hehe ne znam koji mi se vise svidja, predivni su ^_^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, bas mi je drago da ti se svidjaju, i da imamo isti ukus..:)
      Hvala ti na komentaru..:D

      Избриши
  5. Prva kombinacija mi je savrsena. Nisam probala Aura tecne karmine ali nijansa mi se mnogo dopada

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preporucujem ti da ih probas, jer su fenomenalni, i verujem da ce ti se dopasti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  6. Post je razbio :)) ! Kakva je divota citati ga :) 50 nijansi roze, to sam ja :D Dakle, sve nijanse iz posta mi se svidjaju, a najvise Kate Moss i Nyx Butter. Inace, ne delim boje prema godisnjim dobima, nosila sam i jarko roze i fuksija nijanse cele zime, a i nadalje cu, lepo mi stoje uz moj bledunjavi ten :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti do neba i nazad, divna si..<3 Drago mi je da ti se dopada moj izbor...:) Po meni je to super, dok svi onako nose neke tamnije nijanse u toku zime, ti uzivas u svim roze bojama..Ja sam ove zime obozavala pastelno roze nijansu, i redovno sam je koristila..:))
      Hvala ti puno na divnim recima i na komentaru..:)) <3

      Избриши
  7. Wow, koje nijanse! Ovo su sve moje boje tako da stvarno neeeznam koja mi je najljepša *.* :D

    ОдговориИзбриши
  8. Golden Rose i Aura nijanse su mi savrsene. :*.*

    ОдговориИзбриши